Mr. Specific 43573 ارسال شده در 12 آبان، 2011 سلام به دوستان مکانیکی... بخصوص سیالاتی ها ... به این دلیل سیالاتی ها چون سوالم هم سیالاتیه.. من همونطوری که میدونید تبدیل انرژی میخونم.. مدتی هست که میخوام با استاد دوره کارشناسیم ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) یک مقاله بدم که موضوع هم در مورد انرژی خورشیدیه... حالا من موندم که برای پایان نامه ام تعریفش کنم یا نه!!! آخه توی این موضوع موندم که بین "انرژی" ، "سیالات" و "انتقال حرارت" کدام زمینه را انتخاب کنم که بدردم بخوره برای پذیرش گرفتن برای دکتری در خارج از کشور. یه خورده روی این بحث کنیم تا شاید به یک نتیجه ای رسیدم:wubpink: 4
M!Zare 48041 ارسال شده در 12 آبان، 2011 سلام به دوستان مکانیکی... بخصوص سیالاتی ها ...به این دلیل سیالاتی ها چون سوالم هم سیالاتیه.. من همونطوری که میدونید تبدیل انرژی میخونم.. مدتی هست که میخوام با استاد دوره کارشناسیم ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) یک مقاله بدم که موضوع هم در مورد انرژی خورشیدیه... حالا من موندم که برای پایان نامه ام تعریفش کنم یا نه!!! آخه توی این موضوع موندم که بین "انرژی" ، "سیالات" و "انتقال حرارت" کدام زمینه را انتخاب کنم که بدردم بخوره برای پذیرش گرفتن برای دکتری در خارج از کشور. یه خورده روی این بحث کنیم تا شاید به یک نتیجه ای رسیدم:wubpink: یه سری که مباحث دانشجویان خارج از کشور رو دنبال میکردم...در سایتabroad متوجه شدم الان در دنیا مبحث انرژی بسیار متقاضی داره. 5
EVF 5465 ارسال شده در 12 آبان، 2011 همشون بستگی به تخصصت داره تو هرکدوم حرفی برا گفتن داری مشکلی نیست 6
Mr. Specific 43573 سازنده ارسال شده در 12 آبان، 2011 یه سری که مباحث دانشجویان خارج از کشور رو دنبال میکردم...در سایتabroad متوجه شدم الان در دنیا مبحث انرژی بسیار متقاضی داره. مرسی مریم خانم آره.. میشه گفت موافقم همشونبستگی به تخصصت داره تو هرکدوم حرفی برا گفتن داری مشکلی نیست من با هیچ کدومش مشکلی ندارم... به همشون علاقه دارم... :wubpink: حالا باید بیشتر تحقیق کنم 4
EVF 5465 ارسال شده در 12 آبان، 2011 مسلما گرایش های سیالات و انتقال حرارت کمی مشکل تر نسبت به انرژی و مسائل ترمودینامیکی هستش. در مسائل انرژی ما بیشتر با حل تحلیلی سروکار داریم و برعکس در مسائل انتقال حرارت و سیالات با حل های عددی 5
alimec 23104 ارسال شده در 13 آبان، 2011 مسلما گرایش های سیالات و انتقال حرارت کمی مشکل تر نسبت به انرژی و مسائل ترمودینامیکی هستش.در مسائل انرژی ما بیشتر با حل تحلیلی سروکار داریم و برعکس در مسائل انتقال حرارت و سیالات با حل های عددی دکتر یه سوال حل تحلیلی مشکل تره یا عددی؟ 3
ارسالهای توصیه شده