رفتن به مطلب

شبکه موبایل اپراتور سوم همچنان در حال تست فنی!


ارسال های توصیه شده

شبکه موبایل اپراتور سوم همچنان در حال تست فنی!

 

19-8-1389-IMAGE634249895155437500.jpg

 

 

یک مقام مسئول در شرکت تامین تله کام با گذشت نزدیک به سه ماه از مهلت این اپراتور برای عرضه عمومی سیم کارتهای نسل سوم به بازار اعلام کرد که شبکه موبایل اپراتور سوم همچنان در حال تست فنی است. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت ماه سال ۸۹ شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا – را به عنوان بهره بردار پروژه اپراتور سوم موبایل اعلام کرد که طبق پروانه صادر شده، این اپراتور باید از اوایل خردادماه ۹۰ شبکه خود را راه اندازی و سیم کارتهایی با قابلیت نسل سوم موبایل – ۳g – وارد بازار می کرد که این امر تاکنون محقق نشده است.

 

شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات تامین تلکام در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت پروژه اپراتور سوم تلفن همراه تاکید کرد که همچنان این پروژه در حال تست فنی است.

وی با بیان اینکه شبکه اپراتور سوم در حال گسترش و همچنان درحال تست است اضافه کرد: تمامی تلاش مجموعه تامین تله کام براین است که در اولین فرصت سیم کارتهای خود را به بازار عرضه کند به نحوی که این شبکه هم اکنون در تهران در حال گسترش است و عرضه عمومی سیم کارتهای این اپراتور نیز از این شهر آغاز می شود.

آرپناهی با اشاره به زمان بندی فشرده برای بهره برداری از این پروژه گفت: تست شبکه در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه اعلام خواهد شد.

 

مدیرکل برند و ارتباطات تامین تله کام با بیان اینکه تست شبکه با هدف اخذ تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت می گیرد، در مورد زمان پایان فاز آزمایشی این شبکه تاریخ مشخصی اعلام نکرد.

وی به مهر گفت: مشکل اصلی پروژه اپراتور سوم فاینانس – قرارداد تامین مالی از منابع بین المللی – بوده که این مشکل هم اکنون حل شده و قدم های بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

آرپناهی با بیان اینکه ذینفع بزرگ پروژه اپراتور سوم موبایل مجموعه تامین تله کام است گفت: این مجموعه بسیار علاقه مند است که این پروژه هرچه سریعتر شکل اجرایی به خود گیرد.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از مشکلات این پروژه که به تاخیر در بهره برداری آن دامن زد خارج از اختیارات مجموعه تامین تله کام بود اما هم اکنون بخش اعظم این مشکلات برطرف شده است.

 

به گزارش مهر، پیش از این گفته شده بود که تست شبکه نسل سوم موبایل در کشور دهه فجر ۸۹ انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوهفته گذشته در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس که برای پاسخگویی به آخرین وضعیت اپراتور سوم موبایل برگزار شد اعلام کرد که اپراتورسوم تاکنون توانسته ۸۰ آنتن bts در تهران نصب کند.

این درحالی است که یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با مهر اعلام کرده: اپراتور سوم تنها موفق به انجام ۱۰ درصد تعهدات خود برای راه اندازی شبکه شده که این تاخیرهای ضررهای بسیاری برای کشور به همراه داشته است.

منبع: برسام

لینک به دیدگاه
این سیم کارتای ریزه میزه تو ایران فقط میرو تو 4g اپل .

آیا براش خشابی چیزی در نظر گرفتن؟

 

نه سیمکارت های نسل 3یا 3g از لحاظ اندازه فرقی با بقیه ندارند اون چیزی که شما مد نظرتون هست میکرو سیم هست ......

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...