رفتن به مطلب

هنوز آیفون ۵ نیامده ، چینی‌اش آمد!


ارسال های توصیه شده

به گزارش پایگاه خبری “دیلی تلگراف” ، این گوشی که HiPhone 5 نام گذاری شده است ، تنها به قیمتی حدود ۱۹ پوند در یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین چین در حال عرضه است و جالب اینجاست که iPhone 4 در حال حاضر به قیمتی حدود ۵۱۰ پوند به صورت آنلاین عرضه می شود .

 

بنابر گزارش فارنت، طراحی این مدل از روی تصویرهای مدل متولد نشده iPhone 5 تقلید شده است . HiPhone 5 نسبت به iPhone 4 نازکتر بوده و دارای لبه‌های تیزتر است . با تمام این اوصاف ، این گوشی به طرز ناخوشایندی سبک است و بیشتر به یک اسباب بازی پلاستیکی می ماند.

 

دولت‌های غربی بارها چین را به دلیل نقض گسترده حق مالکیت معنوی کالاها مورد انتقاد قرار داده‌اند اما همچنان کالاهای تقلیدی و تقلبی چینی به سهولت در بازار یافت می‌شوند .

 

ماه گذشته یک بلاگر آمریکایی خبری را منتشر کرد که در رسانه‌ها بازتاب بسیاری داشت. این بلاگر تصاویری از کپی استادانه فروشگاه اپل در کانمینگ چین منتشر کرد که به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه “جنیون” آیفون ، مک بوک و دیگر محصولات اپل می‌کرد.

 

فکر می‌کنم یکی از بزرگترین بازارهای فروش HiPhone 5 ایران باشد . به هر حال باید دید که این کپی چینی بر روی فروش جهانی iPhone 5 تاثیر می‌گذارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...