رفتن به مطلب

ترفندي براي بچه‌هاي بد غذا


ارسال های توصیه شده

يكي از مشكلات هميشگي مادران غذا دادن به بچه‌هاست.

 

بچه‌هاي بد غذا هر غذايي را نمي‌خورند و براي خوردن غذا بهانه مي‌گيرند اما يكي از روش‌هايي كه با آن مي‌شود تقريبا هر غذايي را به بچه‌ها داد، بازي است.

شما مي‌توانيد با انجام روش‌هايي، غذا خوردن را تبديل به بازي و غذا‌ها را تبديل به اسباب‌بازي كنيد. براي اين كار، كمي سليقه لازم داريد بايد ببينيد كدام غذا با چه تزئين خاصي به يك شيء جالب تبديل مي‌شود.

 

مثلا مي‌توانيد نان‌هاي كوچك فانتزي را طوري برش دهيد كه شبيه دمپايي شوند و از بچه‌ها بخواهيد با اين دمپايي‌ها بازي كنند و بعد آن‌ها را بخورند.

همين نان‌ها را مي‌توانيد به شكل قايق درآورديد و از بچه‌ها بخواهيد توي قايق‌شان مربا بريزند و بعد آن را بخورند يا مثلا مي‌توانيد با سيب‌زميني سرخ شده يا تكه‌هاي خيار و هويج الاكلنگ درست كنيد.

كمي سس هم 2 طرف آن بريزيد و اجازه دهيد بچه‌ها تا جايي كه مي‌خواهند با خوراكي‌هاي‌شان بازي كنند و بعد آن را بخورند. مي‌توانيد با برنج شكل قلعه درست كنيد و همچنين خوراكي‌هاي ديگر را به شكل‌هاي ابتكاري تزئين كنيد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...