رفتن به مطلب

۵ افزونه فوق العاده برای مرورگر گوگل کروم


Fahim

ارسال های توصیه شده

یک تفاوت عمده وجود دارد که مرورگری مانند گوگل کروم را نسبت به مرورگرهای اپل سافاری و مایکروسافت اینترنت اکسپلورر متفاوت می نماید و آن وجود افزونه ها (Add-Ons) است. هرچند برخی از افزونه های کروم، مانند

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(Angry Birds) تنها جنبه سرگرمی دارند اما افزونه های دیگری نیز هستند که شاید لازم باشد هر کاربر گوگل کروم آنها را نصب داشته باشد.

در ادامه این مطلب، شما را با ۵ افزونه از بهترین افزونه های

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آشنا خواهیم کرد و از آنجاییکه هر یک از ما افزونه های بهتر دیگری نیز می شناسیم پس از شما می خواهیم افزونه های مورد علاقه خود را در بخش نظرات وین بتا معرفی کنید تا این لیست هرچه کاملتر شود.

۵ افزونه کاربردی مرورگر گوگل کروم:

۱- AdBlock Plus

بیشتر وب سایت ها درآمد خود را از طریق نمایش تبلیغات بدست می آورند. اما برخی مواقع این نمایش تبلیغات پا را از حد فراتر می گذارد بنحویکه پیدا کردن محتوی اصلی سایت به سختی ممکن می شود! افزونه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نخستین بار برای مرورگر فایرفاکس ساخته شد که با استفاده از آن می توانید نمایش بنرها، تبلیغات، فیلم های تبلیغاتی یوتیوب و هرعکس مزاحم دیگری را در سایت مورد نظر مسدود نمایید.

۲- Screen Capture

با استفاده از افزونه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
می توانید از یک بخش خاص و یا تمام صفحه سایت مورد علاقه خود را عکس بگیرید، بخش های مورد نظر را علامت گذاری کنید و سپس آنرا مستقیماً در سایت هایی مانند پیکاسا و یا فیسبوک به اشتراک بگذارید. یک افزونه ساده و کاربری.

۳- Read Later Fast

افزونه Read Later Fast نیز یکی از مواردی است که برای خوانندگان سایت های خبری بسیار سودمند است. با استفاده از این افزونه، بر روی مقاله / خبر مورد علاقه خود دکمه راست موس را کلیک کرده و گزینه مطالعه در آینده (Read Later) را انتخاب کنید. بدین ترتیب یک لیست از خبرهایی که می خواهید در فرصت مناسب مطالعه کنید جمع اوری می شود.

نکته بسیار جالب در رابطه با افزونه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آن است که می توانید اطلاعات آنرا به موبایل های مبتی بر سیستم عامل های اندروید و iOS متصل نمایید.

۴- Xmarks

بله، ما نیز می دانیم که گوگل کروم خود مجهز به یک سیستم بوکمارک (Bookmark) تقریباً مجهز است که می توانید از طریق آن صفحات محبوب خود را با دیگر مرورگرهای کروم یکپارچه (Synch) نمایید اما اگر روزی خواستید به این اطلاعت در مرورگر دیگری دست پیدا کنید آن موقع راه حل چیست؟!

افزونه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
می تواند ضمن یکپارچه سازی صفحات محبوب شما (Favorite) ، زبانه ها (Tab) و حتی کلمات عبور (Password) شما را نیز بین چندین مرورگر مختلف یکپارچه نماید. یک افزونه سودمند.

۵- StayFocusd

و اما آخرین مورد لیست ما افزونه StayFocusd است که البته استفاده آنرا به معتادان وب سایتهای شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر و .. اکیداً پیشنهاد می کنیم.

اگر متوجه شده اید این روزها تمام وقت و کار زندگی خود را صرف گذرندان وقت در سایت های شبکه اجتماعی می کنید به نحویکه این امر به درس و کار شما لطمه زده است می توانید با افزونه StayFocusd یک برنامه ریزی مجدد برای خود انجام دهید. بعد از انجام تنظیمات لازم در StayFocusd ، این افزونه اجازه نخواهد داد در طول روز بیشتر از یک مدت زمان مشخص به مرور این سایت ها بپردازید.

در حقیقت با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
می توانید مجددآ به زندگی عادی خود برگردید

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...