رفتن به مطلب

افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان


ارسال های توصیه شده

۴ مرداد ۱۳۹۰ یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه، دبیرکل اتاق تعاون ایران و رئیس اداره‌کل تعاون استان تهران افتتاح شد.

 

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور شیخ‌الاسلامی وزیر کار رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. این گزارش حاکی است در مراسم افتتاح به همراه شیخ‌الاسلامی وزیر کار، حسین رحمانی‌نیا دبیرکل اتاق تعاون ایران، محمدحسین کلاتهائی رئیس اداره‌کل تعاون استان تهران و نمایندگانی از شرکت‌های داخلی و خارجی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در ایران حضور داشتند.

بنابراین گزارش در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران که با رشد کمّی 17 درصدی در قیاس با نمایشگاه سال قبل مواجه بوده 1400 شرکت داخلی و خارجی حضور یافته‌اند که از این تعداد شرکت 1050 شرکت داخلی و 350 شرکت خارجی حضور یافته‌اند. نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران فعالیت خود را به مدت چهار روز از امروز شروع خواهد کرد که محل برگزاری آن محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران می‌باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران فعالیت خود را با شعار ارزان، سریع و مقاوم به عنوان یکی از نمایشگاه‌های معتبر ایران در سطح آسیا و جهان شروع به کار می‌کند که هدف آن افزایش حجم صادرات صنایع ساختمانی به کشورهای هدف به‌خصوص عراق،‌ افغانستان و پاکستان و نیز جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای مشارکت در توسعه این صنعت است.

shasa.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...