رفتن به مطلب

ارتش ویتنام در لائوس به قاچاق‌ چوب‌های جنگلی مشغول است


ارسال های توصیه شده

فعالان محيط زيست هشدار دادند:

ارتش ویتنام در لائوس به قاچاق‌ چوب‌های جنگلی مشغول است :icon_pf (34):

ایرن: فعالان محیط زیست در انگلیس هشدار دادند نظامیان ویتنامی در لائوس مشغول قاچاق چوب درختان جنگلی هستند و با این اقدام غیرقانونی محیط زیست و گونه‌های جانوری در این جنگل‌ها و حتی وضعیت معاش مردم را به خطر انداخته‌اند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش (ایسنا)، این فعالان در گزارشی اعلام کردند ارتش ویتنام نقش کلیدی در قاچاق چوب از جنگل‌های لائوس ایفا می‌کند که با این فعالیت چند میلیون دلاری، زندگی میلیون‌ها نفر از مردم این کشور به خطر می‌افتد. با این وجود مقامات هانوی، این ادعا را تکذیب کرده‌اند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، آژانس بازرسی محیط زیستی در لندن ادعا کرده است که طبق نتایج عملیاتهای نظارتی و اکتشافی آنها، یکی از بزرگترین قاچاقچیان چوب‌های جنگلی در لائوس کمپانی است که به ارتش ویتنام تعلق دارد. این محموله های الواری برای تغذیه صنایع در کشورهای ویتنام، چین و تایلند قاچاق می‌شوند.

جولیان نیومن، رییس برنامه‌های آژانس بازرسی محیط زیست لندن در این باره خاطرنشان کرد: این اقدامات بدون شک پدیده تخریب جنگل‌ها را تشدید می‌کند در حالی که جنگل‌های لائوس یک منبع اصلی غذایی برای مردم این کشور محسوب می‌شوند.

سخنگوی وزارت خارجه ویتنام در یک کنفرانس مطبوعاتی این ادعاها را تکذیب کرده و اظهار داشت که هیچ گونه قاچاق و قطع غیرقانونی درختان جنگلی در لائوس توسط نظامیان ویتنامی صورت نمی‌گیرد.

با این حال کارشناسان محیط زیستی در لندن از دولت‌های لائوس و ویتنام درخواست کرده‌اند که در این زمینه کنترل بیشتری را اعمال کرده و برای مقابله با این گونه‌ اقدامات با هم متحد شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...