رفتن به مطلب

license Error


M!Zare

ارسال های توصیه شده

سلام

license یک نرم افزار چیست؟من نرم افزار airpack را نصب نمودم و محیط دلخواه را نیز در آن ترسیم نمودم.اما برای مش بندی خطایی میدهد که مربوط به license است و دستور را اجرا نمیکند.راه حل چیه؟

ممنون

لینک به دیدگاه

لایسنس مربوط به رجیستر کردن بنامه میباشد .مخصوصا اینکه نرم افزارهایی که در ایران هستند 99 درصدشون قفلشون شکسته شده و برای همین بسیار مشکل لایسنس پیدا میکنند.البته لایسنس لازمه هر نرم افزاری هستش .که کمپانی زمانی که این نرم افزار را میخریددر اختیار شما قرار میده .//

خوب برای اینکه این مشکلو حل کنی باید به راهنمای نصب نرم افزار مراجعه کنی .

از طرفی ممکنه همه مراحل نصب را هم درست طی کرده باشی اما چون برنامت قفلش شکسته شده احتمالا همه قابلیت های نرم افزار را نداره و حالت دمو داره .

لینک به دیدگاه

نه منظورم این نبود که قفل بذاری .ببین این برنامهها خودشون قفل نرم افزاری دارند که کسی نتونه کپی رایت کنه و یک نفر معمولا قفل نرم افزار را میشکنه تا بشه ازش کپی کرد .و وقتی این قفل را میشکنند نصبش کمی سخت تر میشه .من این نرم افزار شما را ندارم اما یک مثال میزنم .به بخش پرو اینجینیر برید و نصب پرو را ببینید .البته برای مثال عرض میکنم .منظورم اینه که نصب این نرم افزارها کمی وقت گیر و مشکل هستش .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...