REZA111 1182 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ خب فک کنم برای اینکه این اتفاق بیفته بایستی بصورت ی دغدغه برای مردم باشه ولی فعلا که اینجوری نیست و شاید مردم به وضع فعلی راضین 1 لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ دوست عزیز ما هیچ بحثی درمورد اعتقادات و باور های مردم نداریم چون یک امر شخصی است. بحث ما در باره باورهای غلط مردم است که به بهانه سودجویی و سوئ استفاده از باورها و اعتقادات مردم در جامعه ی ما رواج پیدا کرده و داره ریشه و بنیان خانواده ها و جامعه ی مارو نابود می کنه. ما نه از کسی می خواهیم خدارو فراموش کنه ونه می خواهیم به جمع کسانی که چنین باور هایی ندارن بپیوندند هدف خوب دیدن و واقعی نگریستن است نه کم ونه بیشتر. جمله اول که با فونت ابی علامت خورده درست مخالف جمله ای زیرین ان که با فونت قرمز نگاشته شده است ............... اگر اعتقادت مردم یک امر شخصی است خوب به من وشما چه ربطی دارد که به انها بپردازیم .............یک وقتی بعضی اعتقادات مردم غلط است ؛ سود جویان وقدرت طلبان از انها سوء استفاده میکنند .............دو پس باید اعتقادات غلط مردم را هدف قرار دهیم ...........از راه صحیح ودرستش ..........سه نه اینکه کل ارزشها وباورهای مکتب را زیر سوال ببریم .....چهار لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ من هم معتقدم قرآن گفته،پیامبرتان (محمد بن عبدالله) راهنما و سرمشق و الگویتان است. پس خدا را شکر که محمد بن عبد الله الگوی وسرمشق تو نیست ....که نیست چون نگارش ونوشته هایت را سالها ست که گواهی این امر است لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ پس خدا را شکر که محمد بن عبد الله الگوی وسرمشق تو نیست ....که نیست چون نگارش ونوشته هایت را سالها ست که گواهی این امر است جدیدا خدا را شاکر میشوند از اینکه یک نفر در مسیر گمراهی قدم بر میدارد؟ :JC_thinking: 1 لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ خب فک کنم برای اینکه این اتفاق بیفته بایستی بصورت ی دغدغه برای مردم باشه ولی فعلا که اینجوری نیست و شاید مردم به وضع فعلی راضین دغدغه مردم زندگی واسایش ولذت بردن از ان است وبندگی را هم برای اباد کردن زندگی می خواهند وبس ............. امام حسین چه زیبا وضعیت مردم را تبین میکند : او می فرماید : مردم ؛ دین را تا آن جا میخواهند که زندگانی خود را بدان سرو سامان دهند و هنگام آزمایش(فداکاری ووفادرای) پای پس مینهند. لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ جدیدا خدا را شاکر میشوند از اینکه یک نفر در مسیر گمراهی قدم بر میدارد؟ :JC_thinking: اگر دیگران بفهمند که شما در خط نیستید ؛ فریب تو را نخواهند خورد ودیگر بساط معاندت ومخالفت با حق وحقیقت ومکتب ؛در لباس روشنفکری برچیده می شود............. یعنی تا تزویر رسوا نشود ؛ مکر وفریب ودغل وگمراهی خلق الله ادامه خواهد داشت تزویر خیلی خطرناکتر از زور وطمع زر است اگر پرده تزویر کنار رود ........عوام نخواهیم داشت :icon_pf (34): لینک به دیدگاه
vahid88 9651 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ دوست عزیز اینکار شما به مثل گذاشتن ویرگول در یک جمله است که می تونه جون یه آدم رو نجات بده یا به بالای دار ببره. شما چرا کل خط رو قرمز نکردین. منظور باز اعتقادات خودت مردم نیست بلکه چیزهایی است که عده ای با نسبت دادن به دین و مذهب و ... که دارند به عنوان اعتقادات مذهبی و الهی به مردم قلب می کنند فقط و فقط برای اینکه به خواسته های خودشون برسن. همین خود شما اگه ببینین یک نفر در مسجد یه باوری را که غلط است به فرد دیگری می آموزد و آن فرد نیز می خواهد آن را باور کند چکاری انجام می دهید؟ آیا فقط صرف اینکه باور هر کس به خودش مربوط است دخالتی نمی کنید و اجازه می دهید که این باور غلط توسط آن فرد یه افراد دیگری هم منتقل بشه؟ هنوز هم میگم ما در باره خود باور های غلط حرف می زنیم. وبه کسی هم کاری نداریم که این باورش را رها کند یا اینکه محکم پایش بایستد. فقط می خواهیم که مردم نسبت به آن باور ها آگاهی داشته و فریب نخورند. 2 لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ اگر دیگران بفهمند که شما در خط نیستید ؛ فریب تو را نخواهند خورد ودیگر بساط معاندت ومخالفت با حق وحقیقت ومکتب ؛ برچیده می شود.............یعنی تا تزویر رسوا نشود ؛ مکر وفریب ودغل وگمراهی خلق الله ادامه خواهد داشت تزویر خیلی خطرناکتر از زور وطمع زر است اگر پرده تزویر کنار رود ........عوام نخواهیم داشت :icon_pf (34): میگویند چوب خدا صدا ندارد. این کلام توست در صفحه قبل: ببنید .............دین وسیله ای برای آباد کردن زندگی حیوانی انسان نیست خودت اینجا دین را هیچ خواندی،وای بر تو..... 1 لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ دوست عزیز اینکار شما به مثل گذاشتن ویرگول در یک جمله است که می تونه جون یه آدم رو نجات بده یا به بالای دار ببره. شما چرا کل خط رو قرمز نکردین. منظور باز اعتقادات خودت مردم نیست بلکه چیزهایی است که عده ای با نسبت دادن به دین و مذهب و ... که دارند به عنوان اعتقادات مذهبی و الهی به مردم قلب می کنند فقط و فقط برای اینکه به خواسته های خودشون برسن. همین خود شما اگه ببینین یک نفر در مسجد یه باوری را که غلط است به فرد دیگری می آموزد و آن فرد نیز می خواهد آن را باور کند چکاری انجام می دهید؟ آیا فقط صرف اینکه باور هر کس به خودش مربوط است دخالتی نمی کنید و اجازه می دهید که این باور غلط توسط آن فرد یه افراد دیگری هم منتقل بشه؟ هنوز هم میگم ما در باره خود باور های غلط حرف می زنیم. وبه کسی هم کاری نداریم که این باورش را رها کند یا اینکه محکم پایش بایستد. فقط می خواهیم که مردم نسبت به آن باور ها آگاهی داشته و فریب نخورند. معیار غلط ومنحرف بودن باورهای مردم چیست .................یک مردم باید سراغ چه کسی روند که باورهایشان را محک زند که ایا غلط است یا درست ...........دو لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ میگویند چوب خدا صدا ندارد. این کلام توست در صفحه قبل: خودت اینجا دین را هیچ خواندی،وای بر تو..... دین برای صعود انسان از عالم حیوانیت به عالم ملکوت است می دانی معنای این جمله چیست؟ انا لله وانا الیه راجعون لینک به دیدگاه
vahid88 9651 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ معیار اعتقادات و باور های مردم نسبت به چیزی که دارن متفاوت است. ولی در کل :ما همواره ادعای مسلمان بودن و شیعه بودن داریم و خالق خود را خدا می دونیم پس ما بایستی معیار خود را از خدا بگیریم نه از کسایی که برداشتهای شخصی از سخنان و گفتار خدا دارن و آن را تفسیر می کنند. اما یه سئوال وقتی که در دینی که به ما ارائه می دهند و در آن از احکام اولیه و ثانویه حرف می زنند و اعلام می کنند که این احکام ثانویه براساس مقتضیات زمان ارائه می شوند و شارع مقدس حق تآلیف آنرا دارد آیا این مسئله شبه برانگیز نیست؟ وقتی تنباکو حرام اعلام میشه و بعد حلال آیا امر دزدی که حرام است آیا این امکان رو دارد که برحسب مقتضیات زمان حلال اعلام شود یا خیر؟ 3 لینک به دیدگاه
REZA111 1182 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ دغدغه مردم زندگی واسایش ولذت بردن از ان است وبندگی را هم برای اباد کردن زندگی می خواهند وبس .............امام حسین چه زیبا وضعیت مردم را تبین میکند : او می فرماید : مردم ؛ دین را تا آن جا میخواهند که زندگانی خود را بدان سرو سامان دهند و هنگام آزمایش(فداکاری ووفادرای) پای پس مینهند. منظور من فقط این بود که برای مردم خیلی مهم نیست که امامزاده ها واقعی هستن یا نه لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ منظور من فقط این بود که برای مردم خیلی مهم نیست که امامزاده ها واقعی هستن یا نه اگر واقعی برایشان نیست ............پس چرا از انها حاجت طلب می کنند .......... مگر م.غ.ز ........خوردند 1 لینک به دیدگاه
fadaki 607 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ معیار اعتقادات و باور های مردم نسبت به چیزی که دارن متفاوت است.ولی در کل :ما همواره ادعای مسلمان بودن و شیعه بودن داریم و خالق خود را خدا می دونیم پس ما بایستی معیار خود را از خدا بگیریم نه از کسایی که برداشتهای شخصی از سخنان و گفتار خدا دارن و آن را تفسیر می کنند. اما یه سئوال وقتی که در دینی که به ما ارائه می دهند و در آن از احکام اولیه و ثانویه حرف می زنند و اعلام می کنند که این احکام ثانویه براساس مقتضیات زمان ارائه می شوند و شارع مقدس حق تآلیف آنرا دارد آیا این مسئله شبه برانگیز نیست؟ وقتی تنباکو حرام اعلام میشه و بعد حلال آیا امر دزدی که حرام است آیا این امکان رو دارد که برحسب مقتضیات زمان حلال اعلام شود یا خیر؟ چیزی که مباح است توسط حاکم شرع میتوان موقتاً تحریم کرد یا انجام کار واجب همچون حج میتوان موقتاً به تاخیر انداخت ولی هرگز احدی نمی تواند چیزی که اسلام حرام کرده است حلال کند یا حرام باشد , کسی حلالش کند .......هرگز در اسلام اصلی داریم که میگوید : حلال محمد حلال الی یوم القیامه وحرامه حرام الی یوم القیامه چیزی که محمد حلالش کرد تا قیامت حلال است وچیزی که محمد حرامش کرد تا قیامت حرام است والسلام لینک به دیدگاه
REZA111 1182 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ اگر واقعی برایشان نیست ............پس چرا از انها حاجت می خواهند ..........مگر م.غ.ز ........خوردند چیز خاصی نخوردن فقط نمیدونم تا حالا به گوشتون خورده زمان جاهلیت مردم از بت ها هم مرادشون رو میگرفتن 2 لینک به دیدگاه
eder 13732 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ مگه میخوان تیشه به ریشه ی خودشون بزنن؟؟ فرض بر اینکه همه ی امامزاده ها هم واقعی همه برسن به پیغمبر اما اگه این کارو کنن فرداا ملت پا میشن و میگن برا فلان کارها هم دلیل علمی بیارین اینجوریه که مغز آکبند ملت شروع به کار میکنه و .... 6 لینک به دیدگاه
eder 13732 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ چیزی که مباح است توسط حاکم شرع میتوان موقتاً تحریم کرد یا انجام کار واجب همچون حج میتوان موقتاً به تاخیر انداخت ولی هرگز احدی نمی تواند چیزی که اسلام حرام کرده است حلال کند یا حرام باشد , کسی حلالش کند .......هرگز در اسلام اصلی داریم که میگوید : حلال محمد حلال الی یوم القیامه وحرامه حرام الی یوم القیامه چیزی که محمد حلالش کرد تا قیامت حلال است وچیزی که محمد حرامش کرد تا قیامت حرام است والسلام سلام بیتاب زنه من میشی ؟:ws3::ws28: 3 لینک به دیدگاه
هادی ناصح 18854 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ اون روزا چون امام زاده ها خیلی مقدس بودن و مردم بهشون احترام میزاشتن،تاجرا که رد میشدن واسه اینکه دزد نزنه بهشون طلا و پولاشونو خاک میکگردن و میگفتن که اینجا امام زادست تا کسی دستشون نزنه 6 لینک به دیدگاه
maryam_alien 9904 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ اینکه میگن تعداد امام زاده های ایران زمان انقلاب 1500 تا بود ولی الان شده بیشتر از 8000 تا درسته؟ تو این 30 ساله یهو از کجا این همه امام زاده کشف شدن خدا میدونه.... اصلا برای چی کشف شدن خیلیاشون میتونن سیدهای معمولی باشن. 4 لینک به دیدگاه
masisabz 228 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ اینکه میگن تعداد امام زاده های ایران زمان انقلاب 1500 تا بود ولی الان شده بیشتر از 8000 تا درسته؟ تو این 30 ساله یهو از کجا این همه امام زاده کشف شدن خدا میدونه.... اصلا برای چی کشف شدنخیلیاشون میتونن سیدهای معمولی باشن. این 6500 تاش زیر خاکی بودن، تازه کشفیده شدن!!! 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده