.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۰ در حالي كه انتشار خبر انحراف تونل مترو اصفهان در نزديكي سي و سه پل در شهريور ماه سال ۸۸ بازتاب گستردهاي پيدا كرده و ضعف فني و مديريتي را در سازمان قطارشهري شهرداري اصفهان آشكار ساخت شنيدهها حاكي از انحراف مجدد تونل شرقي مترو اصفهان در رينگهاي ابتدايي پس از آغاز كار مجدد است. اين انحراف در تاريخ ۲۶ ارديبهشت ماه سال جاري رخ داده و هم اكنون دستگاه tbm در پياده رو مقابل هتل سوييت متوقف است. اين انحراف در رينگ شماره ۲۷۶۰ رخ داده كه باعث شده دستگاه حدود ۱۱ سانتيمتر منحرف شود كه پس از آگاهي از اين اتفاق تيم ناظر شركت مشاور پيشنهاد مي كند جكهايي در دو طرف زده شده سپس يكي از جك ها برداشته شود تا فشار وارده tbm را به مكان اصلي باز گرداند و پيش بيني مي شد با اين اقدام اين فاصله به سه سانتيمتر كاهش يابد حال آنكه فشار خاك باعث شد نتيجهاي برعكس پيشبينيها به وجود آيد و انحراف از ۱۱۰ ميليمتر به ۲۱۰ ميليمتر يا ۲۱ سانتيمتر افزايش يابد. وي ادامه داد: بعد از رخ دادن انحراف قبلي در حدود دو سال گذشته هماكنون پس از هر دو رينگ پيشروي موقعيت از طريق دوربين كنترل مي شود به همين دليل اين بار پس از ۱۱سانتيمتر tbm متوقف و از ادامه انحراف جلوگيري شد هرچند اقدامات پيشگيرانه در نهايت سبب شد تا ميزان انحراف، ۱۰سانتي متر ديگر اضافه شود. هرچند ميزان انحراف فعلي (۱۱ سانتيمتر) در مقايسه با ميزان انحراف سال ۸۸ كه در اثر حفاري اشتباه ۴۰ متر انحرافي در حدود شش متر ايجاد شد ناچيز است ولي با توجه به تجربه اتفاق تلخ قبل رخداد آن غيرقابل توجيه است. در هر صورت انتظار ميرود تا دستگاههاي متولي با نظارت بيشتر بتوانند به بهترين نحو تونل متروي اصفهان را حفاري نمايند. كارشناسان vmt به اصفهان ميآيند همچنين شنيدهها از احتمال بازديد كارشناسان شركت vmt آلمان كه نقشهبرداري اين پروژه را به عهده داشتهاند طي روزهاي آينده حكايت دارد. انحراف مجدد تونل متروي اصفهان ناچيز و قابل جبران است در اين خصوص يكي از اعضاي شوراي شهر اصفهان نيز گفت: اين انحراف در حد ۲۵ سانتيمتر است كه البته قابل جبران است. غلامرضا شيران ادامه داد: اين انحراف در حد فاصله ايمني جانبي تونل مترو بوده است كه مي توان اين مشكل را مرتفع كرد. وي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: مي توان در سگمنت گذاري تونل متروي اصفهان اين مشكل را حل كرد و جبران مشكل كرد. انحراف ايجاد شده از دستگاههاي متولي قابل قبول نيست شيران در ادامه سخنان خود تصريح كرد: در هر صورت اين انحراف ايجاد شده از جانب دستگاههاي نظارتي قابل قبول نيست. اين عضو شوراي شهر اصفهان همچنين يادآور شد: اين انحراف در همان محوري محقق شده كه پيش تر نيز شاهد انحراف بوديم. 7 لینک به دیدگاه
vahid88 9651 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 تیر، ۱۳۹۰ مگه گوش شنوایی هم هست. مطمئن باشید بازهم چنین اتفاقهایی رخ خوتهد داد و باز هم این حرف ها زده خواهد شد. اما در عمل کسی کاری نخواهد کرد. چون اینجا ایران است. 3 لینک به دیدگاه
Artaria 13629 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 مرداد، ۱۳۹۰ تو رشت یه پل جانبازان زدن، افتضاح مهندسی لقب گرفت این پل، ساخت این پل چند سال طول کشید بعدش یکی دیگه زدن تو فله گاز که انصافاً خیلی تمیز ازاب در اومد نمیدونم، شاید ما عادت کردیم همه چیزو خودمون تجربه کنیم، ولی دوتا اشتباه یکسان تو یه پروژه یعنی گزیده شدن دوباره توسط مار از یک سوراخ، امیدوارم حداقل این اشتباه دیگه رخ نده 2 لینک به دیدگاه
mohammad.prince 133 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 مرداد، ۱۳۹۰ همکارا دمشون گرم نمیدونم چرا همش منحرف میشن خدا قلب و دلشون رو منحرف نکنه تونل که مشکلی نداره وای بر ما 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده