Fakur 9754 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 تیر، ۱۳۹۰ لطفا این داستان را بخونید تا هم خستگی تون در بره و هم در انتها به این مطلب که تربیت مهم تر هست یا اصالت ذاتی , نظر بدهید. اصالت یا تربیت حکایت آن شاه را شنیده اید که به تربیت انسان بیشتر از اصالتش عقیده داشت؟ جریان چنین بود که شاه با شیخی که به اصالت معتقد بود شرط کرد تا ثابت کند که تربیت مقدم بر اصالت است. برای اثبات شیخ را به منزل خویش دعوت کرد و در تاریک شامگاهان سفره ای پهن شد و غذا آماده خوردن شد. در این هنگام شاه دستهایش را بهم زد و در این هنگام چهار عدد گربه با شمع روشن در دست حاضر شدند و همه جا روشن شد. شاه دستی به کتف شیخ زد وگفت: دید گفتم تربیت مهم تر است؟ شیخ گفت : لطفا فردا هم همین ضیافت را به همین شکل برگزار کن. شاه قبول کرد و فردای آنروز شیخ چهار عدد موش را با خود به سر سفره برد و بمحض ورود گربه ها آزادشان کرد و گربه ها هر کدام به سمتی به دنبال موشها رفتند و ولوله ای شد که نگو. اینبار شیخ به کتف شاه زد و گفت : تربیت بسیار مهم است ولی اصالت مهم تر. با تربیت میتوان گربه اهلی را رام و آرام کرد ولی هر گاه موشی را دید به اصالت خود بر میگردد و چون شیر نا اهل و نا آرام و درنده میشود. به نظر شما کدامیک مهم تره؟ 14 لینک به دیدگاه
arian ariaey 1755 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ جالب بود! نمی دونم! شاید اصالت مهم تره! اما مهم تر اینه که آدم باید هردوشو با هم داشته باشه! 2 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ شدیدا به اصالت نمره میدم اما اگه جامع تر بخواییم بگیم اصالت شرط لازمه و تربیت شرط کافی چون ادمای زیادی رو دیدم و دیدیم که ظاهرا مودب حرف میزنن و خیلی مودب غذا میخورن چه میدونم مبادی ادابو اینا هستن ولی کافیه یه مقدار رند باشی و غلغلک شون بدی اون وقته که.......... 7 لینک به دیدگاه
Waffen 15118 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ من فکر نکنم اصالت در اینجا کلمه ی درست باشه... اون طبیعت موجود بوده که اینطور برخورد کنه... اگر معنای اصالت رو یکم برای ما روشن کنید فکر کنم بحث بهتر پیش بره... ولی الان بنده فکر میکنم که اون مسئله ربطی به اصالت نداره... 8 لینک به دیدگاه
سیندخت 18786 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ من فکر نکنم اصالت در اینجا کلمه ی درست باشه... اون طبیعت موجود بوده که اینطور برخورد کنه... اگر معنای اصالت رو یکم برای ما روشن کنید فکر کنم بحث بهتر پیش بره... ولی الان بنده فکر میکنم که اون مسئله ربطی به اصالت نداره... من هم با ایشون موافقم. اصالت رو تعریف کنید. منظور از این واژه چیه. فکور جان شما اصالت رو نقطه مقابل تربیت گذاشتین. در صورتی که ازهم جدانیستن به نظر من. تربیت هر کس توی هر خونواده ای ناشی از باورها و روش ها و سنت اون خونوادست و طبیعتا به این معنا چیزی جدای از اصالت نیست. یعنی اصالت می تونه نقطه مقابل تربیت باشه؟؟؟؟ من فکر کنم این دو تا یک جور با هم وابستن. و بهتره بگیم تربیت مهمه یا وراثت؟؟:JC_thinking: 6 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ من فکر نکنم اصالت در اینجا کلمه ی درست باشه... اون طبیعت موجود بوده که اینطور برخورد کنه... اگر معنای اصالت رو یکم برای ما روشن کنید فکر کنم بحث بهتر پیش بره... ولی الان بنده فکر میکنم که اون مسئله ربطی به اصالت نداره... برای تعریف اصالت ذاتی چند تا مثال میزنم. خود شما نمیتونید حتی تو دلتون هم به یه نفر فحش بدهید. این خصلت شما مربوط به اصالت ذاتی شماست. نژاد ژرمن دارای خصوصیات ویژه ای هستند که شما کم و بیش با اون خصوصیات آشنایی دارید. اون خصوصیات مربوط به اصالت ذاتی اوناست. مردم روسیه هر چقدر هم دقت بکنند نمیتونند مانند مردم سویس ساعت ساز باشند. ظرافت در طرح در بین مردمان سویس مربوط به خصوصیت ذاتی آنهاست. برزیلی ها بخاطر ویژه گی خاص اصالت ذاتی شان فوتبال رو خوب بازی میکنند . مردم ژاپن یک نوع وقار و کرامت خاصی دارند که مربوط به خصوصیات ذاتی اوناست. هر ملتی دارای اصالت ذاتی خاصی است و هر انسانی هم همینطور. آمریکایی ها هر کشوری را که بعنوان مستعمره اشغال بکنند هزاران نوع علم و دانش را به اونا یاد میدهند اما انگلیسی ها اینطور نیستند. در بین اقوام انسانی هم این مسئله هست. هر قومی یک سری خصوصیات خاص اصالتی برای خودشان دارند که این خصوصیات در بقیه اقوام کم رنگ تر هست. در بین خانواده هم این قضیه صادق هست. نمیخوام بیشتر توضیح بدهم که سوء برداشت نشود. خیلی از انسانها به دلیل نوع خاص اصالت داتی شان گرایشات خاصی دارند و توانائیهای خاصی را هم دارا هستند. برای همینه که ملت ها از نظر پیشرفت در موارد و مسائل مختلف با هم برابر نیستند و نمیتوانند هم برابری کنند. همه دنیا میدانند که نظافت و بهداشت چیز خوبی است. اما آیا همه شهر های دنیا به یک اندازه تمیز و بهداشتی هستند؟ آن انسانهایی که دارای اصالت ذاتی هستند هم تربیت پذیرند و هم اینکه خیلی کار ها را بخوبی انجام میدهند و پیشرفتشان هم بسیار چشمگیر است. ملت هایی هم هستند که علیرغم داشتن منابع و معادن سرشار و مراکز آموزش عالی همیشه درجا میزنند و قادر نیستند که خرج و مخارج خودشان را هم تامین کنند. شاید بشه گفت که اصالت ذاتی همان ورژن بالاست. که یک عده ای اونو دارند و عده ای هم فاقد آن هستند. تربیت کردن انسانی که دارای اصالت ذاتی هست هم راحته و هم پایدار .اما تربیت انسان فاقد اصالت ذاتی به موئی بنده. امیدوارم تونسته باشم مفهوم اصالت داتی و نقش آنرا در تعلیم و تربیت بیان کرده باشم. 8 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ من هم با ایشون موافقم.اصالت رو تعریف کنید. منظور از این واژه چیه. فکور جان شما اصالت رو نقطه مقابل تربیت گذاشتین. در صورتی که ازهم جدانیستن به نظر من. تربیت هر کس توی هر خونواده ای ناشی از باورها و روش ها و سنت اون خونوادست و طبیعتا به این معنا چیزی جدای از اصالت نیست. یعنی اصالت می تونه نقطه مقابل تربیت باشه؟؟؟؟ من فکر کنم این دو تا یک جور با هم وابستن. و بهتره بگیم تربیت مهمه یا وراثت؟؟:jc_thinking: در نظام سوسیالیستی جامعه اصالت دارد و محور پیشرفت است و در نظام لیبرال سرمایه داری فرد اصالت دارد و محور پیشرفت است در حالیکه در نظام ایرانی اسلامی خانواده اصالت دارد و محور پیشرفت است.منظور من پرداختن به اصالت از این زاویه نیست. چون هیچکدام اینها نتوانسته اند از مرحله شعار فراتر بروند. منظور من اصالت ذاتی و نهفته در درون انسان هست که محور تعالی و پیشرفت برای خود انسان و برای جامعه ای است که چنین انسانهایی در ان جامعه زندگی میکنند. 5 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ برای تعریف اصالت ذاتی چند تا مثال میزنم. خود شما نمیتونید حتی تو دلتون هم به یه نفر فحش بدهید. این خصلت شما مربوط به اصالت ذاتی شماست. نژاد ژرمن دارای خصوصیات ویژه ای هستند که شما کم و بیش با اون خصوصیات آشنایی دارید. اون خصوصیات مربوط به اصالت ذاتی اوناست. مردم روسیه هر چقدر هم دقت بکنند نمیتونند مانند مردم سویس ساعت ساز باشند. ظرافت در طرح در بین مردمان سویس مربوط به خصوصیت ذاتی آنهاست. برزیلی ها بخاطر ویژه گی خاص اصالت ذاتی شان فوتبال رو خوب بازی میکنند . مردم ژاپن یک نوع وقار و کرامت خاصی دارند که مربوط به خصوصیات ذاتی اوناست. هر ملتی دارای اصالت ذاتی خاصی است و هر انسانی هم همینطور. آمریکایی ها هر کشوری را که بعنوان مستعمره اشغال بکنند هزاران نوع علم و دانش را به اونا یاد میدهند اما انگلیسی ها اینطور نیستند. در بین اقوام انسانی هم این مسئله هست. هر قومی یک سری خصوصیات خاص اصالتی برای خودشان دارند که این خصوصیات در بقیه اقوام کم رنگ تر هست. در بین خانواده هم این قضیه صادق هست. نمیخوام بیشتر توضیح بدهم که سوء برداشت نشود. خیلی از انسانها به دلیل نوع خاص اصالت داتی شان گرایشات خاصی دارند و توانائیهای خاصی را هم دارا هستند. برای همینه که ملت ها از نظر پیشرفت در موارد و مسائل مختلف با هم برابر نیستند و نمیتوانند هم برابری کنند. همه دنیا میدانند که نظافت و بهداشت چیز خوبی است. اما آیا همه شهر های دنیا به یک اندازه تمیز و بهداشتی هستند؟ آن انسانهایی که دارای اصالت ذاتی هستند هم تربیت پذیرند و هم اینکه خیلی کار ها را بخوبی انجام میدهند و پیشرفتشان هم بسیار چشمگیر است. ملت هایی هم هستند که علیرغم داشتن منابع و معادن سرشار و مراکز آموزش عالی همیشه درجا میزنند و قادر نیستند که خرج و مخارج خودشان را هم تامین کنند. شاید بشه گفت که اصالت ذاتی همان ورژن بالاست. که یک عده ای اونو دارند و عده ای هم فاقد آن هستند. تربیت کردن انسانی که دارای اصالت ذاتی هست هم راحته و هم پایدار .اما تربیت انسان فاقد اصالت ذاتی به موئی بنده. امیدوارم تونسته باشم مفهوم اصالت داتی و نقش آنرا در تعلیم و تربیت بیان کرده باشم. یعنی شما اصالت رو اینجوری به کدهای ژنتیکی ربط میدین؟ 4 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ یعنی شما اصالت رو اینجوری به کدهای ژنتیکی ربط میدین؟ این مسئله از نظر علمی اثبات شده هست و مربوط به خصوصیات نهفته در rna و dna انسان هست. 4 لینک به دیدگاه
afa 18504 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ تربيت مهمه ، اما برخي رفتارهاي درست يا غلط ريشه در اصالت فرد داره !!!! 4 لینک به دیدگاه
Khakestari 613 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ اون چیزایی که تو زیست خوندید و فراموش کنید اصالت خیلی مهمتره ! 2 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ این مسئله از نظر علمی اثبات شده هست و مربوط به خصوصیات نهفته در rna و dna انسان هست. خب ایا میشه گفت غذا - تربیت - محیط اجتماعی - اقلیمی و اب هوایی - فرهنگ -جنگ -صلح-قحطی- فراوونی و... رو اصالت تاثیر دارن؟ چون این کدهای ژنتیکی هم از غذا و تاثیراتی که مغز از محیط بیرون میگیره و درنتیجه اونا ترشحاتی تو غدد درونی انجام میده مقدار می گیره 2 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ خب ایا میشه گفت غذا - تربیت - محیط اجتماعی - اقلیمی و اب هوایی - فرهنگ -جنگ -صلح-قحطی- فراوونی و... رو اصالت تاثیر دارن؟چون این کدهای ژنتیکی هم از غذا و تاثیراتی که مغز از محیط بیرون میگیره و درنتیجه اونا ترشحاتی تو غدد درونی انجام میده مقدار می گیره اینا که گفتین باعث حیات میشه نه شکستن کد های ژنتیکی. با اون مثالها تغییرات رفتاری در انسان اتفاق می افته اما این تغییرات تا موقعی است که اون موشها وارد زندگی گربه ها نشن.( تو اون داستان عرض کردم ) انسانها مستعد برگشت به خواص اصالت ذاتی خودشونند. شرایط برای این برگشت مساعد شد برمیگرده. 2 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ اینا که گفتین باعث حیات میشه نه شکستن کد های ژنتیکی. با اون مثالها تغییرات رفتاری در انسان اتفاق می افته اما این تغییرات تا موقعی است که اون موشها وارد زندگی گربه ها نشن.( تو اون داستان عرض کردم )انسانها مستعد برگشت به خواص اصالت ذاتی خودشونند. شرایط برای این برگشت مساعد شد برمیگرده. خب این اصل ذاتی از کجا میاد الان ذات تو با من فرق داره این فرق از کجا نشات گرفته؟ 3 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ خب این اصل ذاتی از کجا میادالان ذات تو با من فرق داره این فرق از کجا نشات گرفته؟ از خواص ویژه وراثتی و ژنتیکی که ما داریم و متفاوت از هم هستیم. اگر از یک نژاد باشیم این تفاوت ها جزئی است. 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ برای تعریف اصالت ذاتی چند تا مثال میزنم. خود شما نمیتونید حتی تو دلتون هم به یه نفر فحش بدهید. این خصلت شما مربوط به اصالت ذاتی شماست. نژاد ژرمن دارای خصوصیات ویژه ای هستند که شما کم و بیش با اون خصوصیات آشنایی دارید. اون خصوصیات مربوط به اصالت ذاتی اوناست. مردم روسیه هر چقدر هم دقت بکنند نمیتونند مانند مردم سویس ساعت ساز باشند. ظرافت در طرح در بین مردمان سویس مربوط به خصوصیت ذاتی آنهاست. برزیلی ها بخاطر ویژه گی خاص اصالت ذاتی شان فوتبال رو خوب بازی میکنند . مردم ژاپن یک نوع وقار و کرامت خاصی دارند که مربوط به خصوصیات ذاتی اوناست. هر ملتی دارای اصالت ذاتی خاصی است و هر انسانی هم همینطور. آمریکایی ها هر کشوری را که بعنوان مستعمره اشغال بکنند هزاران نوع علم و دانش را به اونا یاد میدهند اما انگلیسی ها اینطور نیستند. در بین اقوام انسانی هم این مسئله هست. هر قومی یک سری خصوصیات خاص اصالتی برای خودشان دارند که این خصوصیات در بقیه اقوام کم رنگ تر هست. در بین خانواده هم این قضیه صادق هست. نمیخوام بیشتر توضیح بدهم که سوء برداشت نشود. خیلی از انسانها به دلیل نوع خاص اصالت داتی شان گرایشات خاصی دارند و توانائیهای خاصی را هم دارا هستند. برای همینه که ملت ها از نظر پیشرفت در موارد و مسائل مختلف با هم برابر نیستند و نمیتوانند هم برابری کنند. همه دنیا میدانند که نظافت و بهداشت چیز خوبی است. اما آیا همه شهر های دنیا به یک اندازه تمیز و بهداشتی هستند؟ آن انسانهایی که دارای اصالت ذاتی هستند هم تربیت پذیرند و هم اینکه خیلی کار ها را بخوبی انجام میدهند و پیشرفتشان هم بسیار چشمگیر است. ملت هایی هم هستند که علیرغم داشتن منابع و معادن سرشار و مراکز آموزش عالی همیشه درجا میزنند و قادر نیستند که خرج و مخارج خودشان را هم تامین کنند. شاید بشه گفت که اصالت ذاتی همان ورژن بالاست. که یک عده ای اونو دارند و عده ای هم فاقد آن هستند. تربیت کردن انسانی که دارای اصالت ذاتی هست هم راحته و هم پایدار .اما تربیت انسان فاقد اصالت ذاتی به موئی بنده. امیدوارم تونسته باشم مفهوم اصالت داتی و نقش آنرا در تعلیم و تربیت بیان کرده باشم. سلام دوست عزیز من هم مث برخی دوستان قبل از این پست شما , تعریف اصالت برایم جای سوال بود الان که شما نمونه های انرا مرقوم فرمودین باز هم سوال باقی است انچه شما نوشته اید بیشتر به تعریف از فرهنگ جوامع بر میگردد و نه اصالت. شاید پایبندی به ان فرهنگ را بشه اصالت نامید. واینکه مثلا یه ژاپنی چنین است این ناشی از فرهنگ اوست و فرهنگ هم تعریف خاص خود را دارد ولی این تعریف هر چه باشد به نظرم با انچه در جواب خانم سارا گفته اید یعنی به اسید های نوکلئیک مربوط است ربطی نداره مثال اول . یه بچه ژاپنی را بلافاصله بعد از تولد بردارید و انرا به فلان قبیله در جنگل های امازون که هنوز هم با تمدن جدید بیگانه اند بسپارید تا بزرگ شود ایا پس از رسیدن به سن بلوغ به راحتی مث اونا ادم میخورد یا نه ؟ مثال دوم . من یه فیلم مستند در باره ی یه گرگ دیدم که بعد از تولد انرا از مادرش جدا کردند و در محیطی کاملا متفاوت ازبیشه و صحرا انرا بزرگ کردند این گرگ در تمام مدت زندگی هرگز با انچه در محیط زندگی جنگلی که گرگها با ان برخورد میکنند بر خورد نکرد هرگز شکاری یاد نگرفت و به هیچ چیز حمله نکرد محققین هدفشان از این ازمایش ان بود که در یابند ایا این گرگ علیرغم این تربیت ایا اخر کار مث پدر و مادرش وحشی میشه یا نه .نتیجه این بود:تنها مدتی کوتاه پس از ازادی در جنگل تمام خصوصیت های نیاکان خود از جمله وحشیگری و حمله وشکار را اغاز کرد در مثال اول انسان, تربیت پذیر شد در مثال دوم هر چه تلاش کرند اما عاقبت به این ضرب المثل فارسی رسیدندو عاقبت گرگ زاده گرگ شد ! نتیجه: در حالت اول انسان مورد نظر است و ژنتیک کارساز نیست . دراین حالت تربیت همیشه کارساز است پس تربیت مقدم برژنتیک است و البته همراه با فرهنگ و محیط تربیتی وفاکتورهای متعددباید به ان توجه کرد اما در حالت دوم ژنتیک و انچه در این مورد باید ذاتی ان حیوان بنامیم کارساز شدو تربیت زیاد موثر نشد ( استثنا را هم قبول دارم ) سوال مولوی این شعر را در مورد ادمی گفته یا در مورد حیوانات !!! ؟؟؟؟؟ هر کسی کو دور گشت از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش . موفق باشید 1 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ سلامدوست عزیز من هم مث برخی دوستان قبل از این پست شما , تعریف اصالت برایم جای سوال بود الان که شما نمونه های انرا مرقوم فرمودین باز هم سوال باقی است انچه شما نوشته اید بیشتر به تعریف از فرهنگ جوامع بر میگردد و نه اصالت. شاید پایبندی به ان فرهنگ را بشه اصالت نامید. واینکه مثلا یه ژاپنی چنین است این ناشی از فرهنگ اوست و فرهنگ هم تعریف خاص خود را دارد ولی این تعریف هر چه باشد به نظرم با انچه در جواب خانم سارا گفته اید یعنی به اسید های نوکلئیک مربوط است ربطی نداره مثال اول . یه بچه ژاپنی را بلافاصله بعد از تولد بردارید و انرا به فلان قبیله در جنگل های امازون که هنوز هم با تمدن جدید بیگانه اند بسپارید تا بزرگ شود ایا پس از رسیدن به سن بلوغ به راحتی مث اونا ادم میخورد یا نه ؟ مثال دوم . من یه فیلم مستند در باره ی یه گرگ دیدم که بعد از تولد انرا از مادرش جدا کردند و در محیطی کاملا متفاوت ازبیشه و صحرا انرا بزرگ کردند این گرگ در تمام مدت زندگی هرگز با انچه در محیط زندگی جنگلی که گرگها با ان برخورد میکنند بر خورد نکرد هرگز شکاری یاد نگرفت و به هیچی چیز حمله نکرد محققین هدفشان از این ازمایش ان بود که در یابند ایا این گرگ علیرغم این تربیت ایا اخر کار مث پدر و مادرش وحشی میشه یا نه .نتیجه این بود:تنها مدتی کوتاه پس از ازادی در جنگل تمام خصوصیت های نیاکان خود از جمله وحشیگری و حمله وشکار را اغاز کرد در مثال اول انسان, تربیت پذیر شد در مثال دوم هر چه تلاش کرند اما عاقبت به این ضرب المثل فارسی رسیدندو عاقبت گرگ زاده گرگ شد ! در حالت اول انسان مورد نظر است و ژنتیک کارساز نیست . دراین حالت تربیت همیشه کارساز است پس تربیت مقدم برژنتیک است و البته همراه با فرهنگ و محیط تربیتی باید به ان توجه کرد اما در حالت دوم ژنتیک و انچه در این مورد باید ذاتی ان حیوان بنامیم کارساز شدو تربیت زیاد موثر نشد ( استثنا را هم قبول دارم ) سوال مولوی این شعر را در مورد ادمی گفته یا در مورد حیوانات !!! ؟؟؟؟؟ هر کسی کو دور گشت از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش . موفق باشید شما بازگشت ژاپنی ها به اصالت ذاتیشونو تو قضیه سونامی و زلزله بخوبی مشاهده کردید. حتی یک مغازه هم مورد دزدی و چپاول قرار نگرفت. صبرشونم دیدید و فردا را هم خواهیم دید که بکمک هم چه کار هایی را خواهند کرد که اینبار حتی سونامی را هم مدیریت خواهند کرد. این خصوصیات اونا مربوط به اصالت ذاتیشونه که تو سخت ترین شرایط هم انسانیت خودشونو فراموش نمیکنند. 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ شما بازگشت ژاپنی ها به اصالت ذاتیشونو تو قضیه سونامی و زلزله بخوبی مشاهده کردید. حتی یک مغازه هم مورد دزدی و چپاول قرار نگرفت. صبرشونم دیدید و فردا را هم خواهیم دید که بکمک هم چه کار هایی را خواهند کرد که اینبار حتی سونامی را هم مدیریت خواهند کرد.این خصوصیات اونا مربوط به اصالت ذاتیشونه که تو سخت ترین شرایط هم انسانیت خودشونو فراموش نمیکنند. عزیزم این مثال شما زیاد با موضوع خودتون نمیتونه ربطی داشته باشه انها از انچه شما میفرمایید اصالت و من میگویم فرهنگ , دور نشده بودند همان بودند وهمانطور که انتظار میرفت رفتار کردند . و این سونامی هم در همه جای دنیای متمدن اگه صورت میگرفت مسلمااتفاقی نمیافتاد. حتما خود شما قول دارید که سویسی ها و ژاپنی ها یه نژاد نیستند سونامی اگه در سویس بود هم مردمش همینگونه عمل میکردند . یعنی این پست شما همه چیز را روشن کرد درخیلی جاهای دنیا جوامعی وجود دارند که علیرغم اینکه نژادشون با متفاوته وجه مشترکی دارند و ان فرهنگی است متمدنانه!! 2 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ عزیزم این مثال شما زیاد با موضوع خودتون نمیتونه ربطی داشته باشه انها از انچه شما میفرمایید اصالت و من میگویم فرهنگ , دور نشده بودند همان بودند وهمانطور که انتظار میرفت رفتار کردند . و این سونامی هم در همه جای دنیای متمدن اگه صورت میگرفت مسلمااتفاقی نمیافتاد. حتما خود شما قول دارید که سویسی ها و ژاپنی ها یه نژاد نیستند سونامی اگه در سویس بود هم مردمش همینگونه عمل میکردند . یعنی این پست شما همه چیز را روشن کرد درخیلی جاهای دنیا جوامعی وجود دارند که علیرغم اینکه نژادشون با متفاوته وجه مشترکی دارند و ان فرهنگی است متمدنانه!! فرهنگ هر جامعه ای نشات گرفته از رفتار هایی است که مردم اون جامعه با بهره گیری از اصالت ذاتیشون تو جامعه شون نهادیه اش کردن. در مورد وجوه مشترک بین جوامع همسان با شما هم عقیده هستم. لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۰ از خواص ویژه وراثتی و ژنتیکی که ما داریم و متفاوت از هم هستیم. اگر از یک نژاد باشیم این تفاوت ها جزئی است. خب اون کدهای ژنتیکی نژاد ها از کجا مقدار گرفتن ؟ 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده