Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 تیر، ۱۳۹۰ رقابت در دنياي امروز ، به گونه اي است كه سازمان ها "کيفيت" را به عنوان شرط لازم کالاها و خدمات خود می دانند.به طوری که سازمانهايی که توليدات آنها ، دارای کيفيت مطلوب نباشد ، نمی توانند به حيات خود در بازار رقابتی ، ادامه دهند. در اين پروژه سعی بر آن داشته ايم تا با به کارگيری اصول کنترل کيفيت آماری و ابزارهای مهم آن گامی هر چند کوچک در راستای تحقق اهداف کيفی شرکت سوخت اما برداريم.ما در اين جا ابتدا نمونه گيری به عمل آورده و از طريق ابزار های کنترل ، کيفيت جامعه آماری را سنجيده ايم. دانلود پروژه 7 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده