Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 آبان، ۱۳۹۰ كَمْ أَهْلَكْنَا مِن قَبْلِهِم مِّن قَرْنٍ فَنَادَوْا وَلَاتَ حِينَ مَنَاصٍ چه بسيار نسلها كه پيش از ايشان هلاك كرديم كه [ما را] به فرياد خواندند و[لى] ديگر مجال گريز نبود 5 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۰ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى أَن يَكُونُوا خَيْرًا مِّنْهُمْ وَلَا نِسَاء مِّن نِّسَاء عَسَى أَن يَكُنَّ خَيْرًا مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَن لَّمْ يَتُبْ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ اى كسانى كه ايمان آوردهايد نبايد قومى قوم ديگر را ريشخند كند شايد آنها از اينها بهتر باشند و نبايد زنانى زنان [ديگر] را [ريشخند كنند ] شايد آنها از اينها بهتر باشند و از يكديگر عيب مگيريد و به همديگر لقبهاى زشت مدهيد چه ناپسنديده است نام زشت پس از ايمان و هر كه توبه نكرد آنان خود ستمكارند 4 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۹۰ از سوره الرحمن: فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ (الا ای جنّ و انس) کدامین نعمتهای خدایتان را انکار میکنید؟ 3 لینک به دیدگاه
Ashley.G 443 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 آذر، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 آذر، ۱۳۹۰ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى أَن يَكُونُوا خَيْرًا مِّنْهُمْ وَلَا نِسَاء مِّن نِّسَاء عَسَى أَن يَكُنَّ خَيْرًا مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَن لَّمْ يَتُبْ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ اى كسانى كه ايمان آوردهايد نبايد قومى قوم ديگر را ريشخند كند شايد آنها از اينها بهتر باشند و نبايد زنانى زنان [ديگر] را [ريشخند كنند ] شايد آنها از اينها بهتر باشند و از يكديگر عيب مگيريد و به همديگر لقبهاى زشت مدهيد چه ناپسنديده است نام زشت پس از ايمان و هر كه توبه نكرد آنان خود ستمكارند ببخشید اینا فقط آیات گذاشته می شن هیچ تبادل اطلاعاتی و تفسیری نیست... من دوست داشتم روی این آیه یکم بحث بشه ... :5c6ipag2mnshmsf5ju3 من یک سری آیات جالب رو که به مسائل اقتصاد و اجتماعی و .... مربوطه رو می ذارم. 3 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 آذر، ۱۳۹۰ فَأَرْسَلْنَا عَلَيْهِمْ رِيحًا صَرْصَرًا فِي أَيَّامٍ نَّحِسَاتٍ لِّنُذِيقَهُمْ عَذَابَ الْخِزْيِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَعَذَابُ الْآخِرَةِ أَخْزَى وَهُمْ لَا يُنصَرُونَ پس بر آنان تندبادى توفنده در روزهايى شوم فرستاديم تا در زندگى دنيا عذاب رسوايى را بدانان بچشانيم و قطعا عذاب آخرت رسواكنندهتر است و آنان يارى نخواهند شد 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 آذر، ۱۳۹۰ اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ فَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ ﴿۱۶﴾ سوگندهاى خود را [چون] سپرى قرار داده بودند و [مردم را] از راه خدا بازداشتند و [در نتيجه] براى آنان عذابى خفتآور است 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آذر، ۱۳۹۰ وَأَنْ لَّا تَعْلُوا عَلَى اللَّهِ إِنِّي آتِيكُم بِسُلْطَانٍ مُّبِينٍ ﴿۱۹﴾ و بر خدا برترى مجوييد كه من براى شما حجتى آشكار آوردهام 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 آذر، ۱۳۹۰ به نام خداوند رحمتگر مهربان بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ بگو اوستخداى يگانه (۱) قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾ خداى صمد [ثابت متعالى] (۲) اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾ [كسى را] نزاده و زاده نشده است (۳) لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾ و هيچ كس او را همتا نيست (۴) وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾ 2 لینک به دیدگاه
Ashley.G 443 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 دی، ۱۳۹۰ يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(8) الصف «ميخواهند نور الله را با دهانهايشان خاموش گردانند، ولي الله نور (دین و عقیده ی برحق) خود را کامل ميگرداند، هرچند كه كافران دوست نداشته باشند». 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 بهمن، ۱۳۹۰ اللَّهُ الَّذِي أَنزَلَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ وَالْمِيزَانَ وَمَا يُدْرِيكَ لَعَلَّ السَّاعَةَ قَرِيبٌ خدا همان كسى است كه كتاب و وسيله سنجش را به حق فرود آورد و تو چه مىدانى شايد رستاخيز نزديك باشد لینک به دیدگاه
sh14 10 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 بهمن، ۱۳۹۰ هنگاميكه زن عمران گفت:پروردگارا، همانا نذر كرده ام آنچه در شكم دارم براي تو آزاد سازم(در خدمت تو قرار دهم)پس از من بپذير،همانا تو شنواي دانايي. وهنگاميكه بنهادش گفت پروردگارا همانا زاييدمش مونث و خدا داناتر است بدانچه بنهاد در حاليكه نيست مونث مانند مذكر (دختر کجا و پسر کجا ) { برای مقصود خاصی که ما داریم و آن آوردن معجزه ای بزرگ است ، فقط دختر است که این رسالت بزرگ را انجام خواهد داد ، نه پسر } و اسمش را مريم نهادم و او را از شر شيطان رانده شده در پناه تو قرار ميدهم. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده