رفتن به مطلب

با 25 میلیون چند حیوان سیراب می شوند؟


ارسال های توصیه شده

با 25 میلیون چند حیوان سیراب می شوند؟

المیرا ایلیاتی- هفته گذشته وقتی هشدار نگران کننده دکترصدوق در باره آثار مرگبار خشکسالی در زیستگاههای کشور را شنیدم، امیدوار شدم که سازمان محیط زیست بالاخره موضوع را جدی گرفته و می خواهد در این باره کاری بکند. اما آنچه که در این مورد امروز اعلام شد واقعا ناامیدکننده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

بر اساس اعلام سازمان محیط زیست کل بودجه تخصیصی به هر استان برای جلوگیری از عواقب خشکسالی 25 میلبون تومان است. با احتساب 30 استان کل بودجه مصوب در این باره به عبارتی می شود 750 میلیون تومان. یعنی دستمزد یک بازیکن در لیگ برتر فوتبال. یعنی اینکه دولت برای نجات حیات وحش ایران از بلای خشکسالی همان قدر بودجه تخصیص داده که برای چند ماه لگد زدن زیر توپ به یک فوتبالیست میدهد. اگر فرض کنیم که این بودجه سالم و بی گزند واقعا صرف زیستگاهها می شود ( داستان رضا شاه و بودجه پادگان و آن گلوله برف را همه شنیده ایم) با 25 میلیون تومان برای یک استان پهناور واقعا چکار می شود کرد؟ تصویب کنندگان این بودجه آیا می دانند که هزینه فقط یک تانکر آب که بخواهد کیلومترها کوه و کمر را طی کند تا به یک آبشخور برسد چقدر است؟ گفت یا شلاق نخورده ای با آناتومی بدن را نمی شناسی یا نمی دانی هزار یعنی چند تا. حالا حکایت همین دوستان است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...