رفتن به مطلب

«پیوندها» در بین 500 سایت پربیننده جهان و سومین سایت پربازدید ایران


ارسال های توصیه شده

سایت پیوندها ، سایتی که در مواقع مواجهه با فیل ترینگ به طور خودکار باز می‌شود ، با صعودی مجدد در رتبه 481 سایت‌های پربازدید جهان قرار گرفت. در واقع این سایت در حال حاضر بین 500 سایت پربیننده جهان قرار دارد.

 

براساس بررسي خبرنگار آتي‌نيوز، از رتبه بندی جهانی که بگذریم ؛ این سایت در بین سایت‌های ایرانی سومین سایت پربازدید است . در میان سایت‌های ایرانی بلاگفا و میهن بلاگ دو سایتی هستند که بیشترین بازدید را در ایران دارند .

 

 

در آخرین آمار اعلام شده ، سایت پیوندها در بین 600 سایت پربازدید جهان قرار داشت که در دو ماه اخیر با 50 پله صعود رتبه خود را به 481 ارتقا داده است .

 

 

البته گوگل و یاهو پربازدیدترین سایت‌های در میان کاربران ایرانی هستند که سایت پیوندها هنوز نتوانسته است جایگاه این دو سایت را از آن خود کند . :ws28: :ws28: :ws28:

 

 

جالب است بدانید که بعد از سایت پیوندها ، سایت فیل تر شده فیس بوک رتبه ششم را در این رده بندی دارد. فیس بوک تنها سایت فیل تر شده ایست که بین 10 سایت پربازدید در ایران قرار گرفته است . :ws28: :ws28: :ws28:

 

 

در بین خبرگزاری‌ها و شبکه های خبری نیز ، تابناک با رتبه 9 ، خبرگزاری فارس با رتبه 14 و سایت خبرآنلاین با رتبه 22 سه سایت پربیننده خبری در ایران هستند .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اینجاست که باید بگیم مملکتی داریم اااااااااااااااااااااااااااااااااااا :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34):

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...