رفتن به مطلب

اخه یعنی اینکار درسته؟!


ارسال های توصیه شده

 

مرگ تدریجی در جاسوئیچی‌های چینی:hanghead:

 

چینی ها حتی به حیوانات هم رحم نمی‌کنند و از آنها جهت سیراب کردن این حس پول جویی خود استفاده می‌کنند.:ws37:

 

 

به گزارش فردا، این روز‌ها بازار دست فروش‌های چینی بسیار گرم شده است. جاسوئیچی‌های جدید چینی که در داخل آنها ماهی یا لاک پشت زنده حبس شده‌اند به سرعت در خیابان‌های چین به فروش می‌رسند. این جاسوئیچی‌ها با قیمت ۵ دلار در دستان فروشندگان، در اماکن عمومی و خیابان‌های چین به فروش می‌رسند. خریداران می‌توانند از بین ماهی‌های رنگارنگ یا لاک پشت‌های برزیلی هر کدام را که خواستند انتخاب کرده و حتی رنگ آب دلخواه محفظه نگهدارنده را نیزانتخاب کنند.

 

خریداران در حالی که مشغول بازکردن در خانه خود هستند، خوردرو خود را روشن می‌کنند، آن را از کنار جیب خود آویزان کرده‌اند و یا...، مشاهده می‌کنند که این موجودات بی‌گناه مرده‌اند و یا در حال جان دادن هستند. خریداران ناگهان احساس گناه می‌کنند، گناه کشتن موجود زنده‌ای که به مانند ما حق حیات داشت ولی اکنون...

 

 

در پی این سوء استفاده چینی‌ها، بسیاری از فعالان حقوق حیوانات در سراسر جهان از عدم وجود قانونی در چین برای جلوگیری از این اقدامات انتقادات فراوانی را داشته‌اند. کین ژیائونا – مسئول یکی از گروههای غیر دولتی حفاظت از حقوق حیوانات در این خصوص عقیده دارد «قرار دادن موجود زنده در داخل یک محفظه سرپوشیده برای کسب سود، سوء استفاده و غیر اخلاقی است». ولی بر اساس قوانین چین تنها حیوانات وحشی مشمول قانون حفاظت از حیوانات می‌شوند.

 

جن ژیان ـ یکی از مدافعان حقوق حیوانات در چین ـ این اقدام را «مشمئز کننده» نامید. او همچنین افزود «چین با این اقدام اخیر خود آشکارا نشان داد که هیچ ارزشی برای حیات حیوانات و انسان‌ها قائل نیست و متاسفانه این کار‌ها در غیاب آموزش‌های لازم، همچنان در چین ادامه پیدا می‌کنند».

 

 

88898_204.jpg

 

88899_729.jpg

 

88901_891.jpg

 

88900_911.jpg

 

88904_169.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...