spow 44202 ارسال شده در 9 مهر، 2011 درراستای اطاعت امردوست عزیزم Neutron واثبات اینکه اگه بخوای میشه!! بررسی تاثیر سطح تحصیلات گله دار بر میزان شیردهی گوسفندان. بنام خدا از اونجا که اقای دکتر برای تز پایان نامه از ما سوالات سخت سخت میپرسن ما یاد انشای سوم ابتداییمان افتادیم ومیخواهیم انرا برای شما تعریف کنیم البته هیچ ربطی به انشا خواندن مجید درقصه های مجید اقای کرمانی که درمورد شغل شریف مرده شور بود ندارد ولی انشا انشا هست حتی اگر پایان نامه باشد یا تاپیک درخواستی! ازانجا که تارکوفسکی درفیلمهایش به دنبال جوابی برای جهان های موازی بود ما نیز دراینجا به دنبال جوابی برای چوپان های موازی هستیم تا برداشت شیر انها را مورد سنجش قرار دهیم گله دار با تحصیلات فوق تخصص ارولوژی این گله دار که شب زیادی هندونه میخوره تا کلیه های مبارکش فعال باشند به دلیل مشغولیت شدید ذهنی به پوپولیسم ارولوژیک اقا گرگه میاد وگوسفنداروترانسفرمیکنه به حیاط خلوتشون ودرنتیجه این سطح از تخصص نمیتونه شیری به دست بیاره!! صبح فردا که گله دار مورد نظر تو رختخوابشون شیرینکاری کردن با دیدن اوضاع میزنه به چاک ومیره کمپین ضد گرگ راه میندازه دکتر با گرایش هرچیزی الا شهرسازی!! دکتر های شهرساز چون کلا بچه های خوب ومثبت وپاستوریزه ای هستند از این تقسیم بندی خارج میشن(عمرا اگه تیکه باشه برای عابدی) کلا گله دارهای دکتر دردوشیدن وپربازده نمودن وکلا خرق عادت یدطولایی دارن حالا مهم نیست که ما بگیم نره اون میگه بدوش والحق والانصاف دوش دیدم که ملایک درطویله زدند مدرک از اکسفورد اوردند وبه دیوار زدند!! مدارک بین دیپلم تا دکترا هیچ تاثیر مثبت وبهینه ای روی سطح شیردهی گوسفندان عزیز نداره وگوسفندان عزیز درجواب ببعی عزیز میگن : ببعی مورد نظر دردسترس نمیباشد شیر میخوای برو پول یارانتو از مامانت بگیر که شیر دوباره گرون شده! اما کاراترین وثمر بخش ترین گله دارها کسانی هستند که یا بیسوادند یا سطح سوادشان درحد جمع وتفریق چندمیلیارد هست! این گروه از گله دارها زبان گوسفندان عزیز را بخوبی میفهمند وگوسفندان محترم هم زبان این گله دارها را درنتیجه بهترین راه برای افزایش سطح تولید وایجاد نظم نوین جهانی واصلاح اموردنیوی واخروی گوسفندان اینه که گله دار با سطح سواد پایین بالا سرشون باشه این قضیه دقیقا رابطه عکس داره ونمونه های ازمایشگاهی در کره مریخ بارها وبارها این مسئله رو به اثبات رسوندن تنها راه برای اینکه به تعامل وتعادل بین گوسفندان وگله دارها برسیم تا گوسفندان سقط نشن از فرط دوشیدگی!! اینه که گوسفندانرا به مکتبخونه بفرستیم تا بع بع با متدهای عقلانی یاد بگیرن برای شادی روح داروین سوت بلبلی این بود انشای من 17
Neutron 60972 ارسال شده در 9 مهر، 2011 آبیاری گیاهان دریایی درراستای اطاعت امردوست عزیزم Neutron واثبات اینکه اگه بخوای میشه!! ای جان. 1
.FatiMa 36560 ارسال شده در 9 مهر، 2011 خسته نباشی بسی انشای قشنگی بهتر از مجید نوشتی فقط یه کم فونتشو درشت می کردی چشام :confused: 3
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 9 مهر، 2011 حالا [/url]مهم نیست که ما بگیم نره اون میگه بدوش والحق والانصاف دوش دیدم که ملایک درطویله زدند مدرک از اکسفورد اوردند وبه دیوار زدند!!:ws28: 4
spow 44202 مالک ارسال شده در 10 مهر، 2011 آبیاری گیاهان دریایی ای جان. پیچوندیا خوبه منم تحلیل مکانیکی ازببعی ها ارائه میکردم؟ 1
*sepid* 9772 ارسال شده در 10 مهر، 2011 عمو ..؟ نمیدونم بخندم یا ... واقعا این انشاء حال و روزمون رو به درستی به تصویر کشیده .... 2
*sepid* 9772 ارسال شده در 10 مهر، 2011 برای این که قومی خوب سواری بدهد باید احساس انسان بودن از او گرفته شود. 1
Neutron 60972 ارسال شده در 10 مهر، 2011 پیچوندیاخوبه منم تحلیل مکانیکی ازببعی ها ارائه میکردم؟ پیچوندن تخصص ماست ... هدف ما جلب رضایت شما نیست! من لوکوربوزیه هستم. اینجا شهر درخشان فرانسه است. 1
spow 44202 مالک ارسال شده در 10 مهر، 2011 پیچوندن تخصص ماست ... هدف ما جلب رضایت شما نیست! من لوکوربوزیه هستم. اینجا شهر درخشان فرانسه است. اگه تو لوکوبوزیه ای حتما منم نیوتنم! هدف اثبات اثبات این بود که انچه ازاسمان رسید سیب بود! سجاد چند ساعت فکر کردی تا این متن و نوشتی خداییش قدر خوندن مقاله زیبا کلام درنهادینه کردن پوپولیسم توسط احمدی نژاد درسایت خبرانلاین 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری