رفتن به مطلب

جوان افغان مقیم تهران: درآمدم بد نیست، شکر خدا ماهی 5 میلیون!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

محمد یک جوان افغان است که تولیدی لباس دارد و ماهی 5 میلیون کنار می گذارد. خانواده او اکثرا در اروپا زندگی می کنند

 

تهران امروز نوشت یک جوان افغان که در تهران کار می کند می گوید ماهی 4-5 میلیون تومان درآمد دارد. محمد 21 ساله که در ایران به دنیا آمده، می گوید در خیابان افسریه تهران، با برادرش تولیدی لباس دارد و شکر خدا درآمدش بد نیست و ماهی 4-5 میلیون دانسته، کنار می گذارد.

 

این جوان افغان، می گوید شباهت چهره افغانها به کره ای و ژاپنیها، مشکل مهاجرت غیر قانونی به اروپا را برای آنها آسان کرده، چون با جعل گذرنامه این کشورها و دادن 7-8 میلیون پول، از طریق فرودگاه امام تهران، می تواند به هرجایی که خواست، سفر کند.

 

محمد به تهران امروز گفته: "پدرم به همراه دو خواهر و یک برادرم همینگونه به نروژ رفتند. الان هم برای دریافت گذرنامه یکی دیگر از خواهرهایم به سفارتخانه آمده ام که قصد دارد برای ادامه زندگی به همسرش که در سوئیس ساکن است، بپیوندد."

خیلی جالبه بعدش اکثر جونهایی مملکت خودمون بیکارند

  • Like 19
ارسال شده در

آخییییییی بد نگذره بهش؟

کمکی چیزی نمی خواد بنده خدا؟

 

:w74:

  • Like 4
ارسال شده در

کم توقع هستن حیوونیا

  • Like 3
ارسال شده در

ماشاله سه سوته ژاپنی میشن

 

چند نفر جوون بیکار داریم؟؟؟؟:icon_pf (34):

  • Like 2
ارسال شده در

من موافق کار کردن افغانیا نیستم با این بازار کار افتضاح

 

ولی وقتی کار و پشتکارشون در مقابل با کارگرای ایرانی عالیه نباید حرفی توش باشه ما ی خونه سازی داشتیم دست 3 گروه گشت همشون ی جوری گند زدنو خرابکاری کردن پول اضافی گرفتنو رفتن آخرین بار ک افغانیا اومدن با کمترین هزینه و زمان خرابکاریای بقیرم درست کردن

  • Like 3
ارسال شده در

خوب کار میکنه پول در میاره من خیلی از همین افغانیا رو دیدم که از خر حمالی پول جمع کردن الان برا خودشون دفتر و دستکی دارن

  • Like 2
ارسال شده در

اول اینکه من چنین چیزی رو باور نمیکنم. از این داستانها علیه افغانیا زیاد درمیاد.

دوم اینکه گیریم درست باشه مگه همشون همین قدر پول درمیارن؟ هزاران ایرانی هستن که با کلاه برداری و دزدی، ثروت های میلیاردی به جیب میزنن. این آدم هم داره نون کار خودشو میخوره. تولیدی لباس داره. حالا چون افغانیه همه روش حساس هستن. اگر مثلا روس بود ملت میگفتن چه آدم بالیاقتی که تو این اوضاع و با این سلطه جنسهای چینی بازم انقدر درآمد داره. ولی چون افغانیه....

  • Like 5
ارسال شده در
اول اینکه من چنین چیزی رو باور نمیکنم. از این داستانها علیه افغانیا زیاد درمیاد.

دوم اینکه گیریم درست باشه مگه همشون همین قدر پول درمیارن؟ هزاران ایرانی هستن که با کلاه برداری و دزدی، ثروت های میلیاردی به جیب میزنن. این آدم هم داره نون کار خودشو میخوره. تولیدی لباس داره. حالا چون افغانیه همه روش حساس هستن. اگر مثلا روس بود ملت میگفتن چه آدم بالیاقتی که تو این اوضاع و با این سلطه جنسهای چینی بازم انقدر درآمد داره. ولی چون افغانیه....

:ws37:

به نظر من هم اگه حقیقت داشته باشه خوب چه ایرادی داره؟!!مگه کم ایرانی داریم که تو امریکا و اروپا دارن کار میکنن خوب پول در میارن؟!!:banel_smiley_4:

با این نگرش اونا هم باید بگن اه اه!:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

به نظر من که ایرادی نداره!چه خوب که همچین افرادی راه رو تو این مملکت پیدا کردن!افغانی همش که بدبخت نباید باشه البته این در تضاد رویه جامعه ما درقبال جوانان خودش هست تریاک و هروئین شان بلای جان ملت خودشان هم جای مارو اشغال کردن عجب رویی دارن:ws3:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...