XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 تیر، ۱۳۹۰ فلسفه نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر چکیده: امروزه در دنیا شركت های تولیدی قبل از هر چیز تلاش می كنند در صحنه رقابت باقی بمانند و به این ترتیب سعی می كنند از سیستم های بهره ور در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده كنند. بحث نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر بحث جدیدی نیست و در اكثر شركت های مطرح بصورت یك امر واجب هر واحد تولیدی در نظر گرفته می شود ولی متاسفانه در ایران این مباحث هنوز جدید وبكر باقی مانده است، هرچند كه بعضی از شركت های تلاش هایی در جهت رسیدن به اهداف TPM داشته اند، ولی بعلت عدم اشراف كامل بر فلسفه TPM، آموزش و توجه به نقش موثر نیروی انسانی به نتایج قابل قبولی نرسیده اند. مطالب زیادی درمورد TPM به رشته تحریر درآمده و معمولا درمقالات تكرار شده ، لذا بنده در این مقاله علاوه بر ذكر خلاصه ای از نوشته ها سعی كرده ام با رویكرد جدیدی ، موضوع TPM را مورد بررسی قرار دهم ، لذا با توجه به مطالعات و تجربه بیش از یك دهه در موضوع TPM امیدوارم بتوان قسمتی از تجربیاتم را به زبان ساده بیان كنم. نویسنده: محمد ابراهیمی مقدم ، مسئول واحد نت پیشرنگ 1 شرکت ایران خودرو فایل کامل مقالهpdf: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .