رفتن به مطلب

درمان خانگي* براي رفع بوي بد بدن


ارسال های توصیه شده

راه*حل اول: شما مي*توانيد با استفاده از روش*هاي خانگي و با همان مواد درون آشپزخانه نيز به جنگ بوي نامطبوع زير بغل برويد.

 

يكي از اين راه*حل*ها استفاده از جوش شيرين است ؛جوش*شيرين از قديم به*عنوان يك پاك*كننده و ضدبو طبيعي به كار مي*رفته *است، مثلا از آن براي از بين بردن چربي*ها و كثيفي*هاي ظروف آشپزي استفاده مي*شده است؛ آن را براي تميز كردن ظروف استيل به كار مي*بردند بدون اينكه روي آنها خراش و خطي به*وجود بيايد و. . .

 

اين ماده بو*هاي مختلف را نيز به*خود جذب مي*كند مثلا شايد شنيده باشيد، بعضي براي از بين بردن بوهاي نامطبوع يخچال ظرفي سرباز از جوش شيرين را داخل يخچال مي*گذارند. به خاطر همين ويژگي*هاي پاك*كنندگي و بوگيري، شما مي*توانيد ازاين ماده براي از بين بردن بوي زير بغل استفاده كنيد، اين ماده عرق كردن شما را متوقف نمي*كند اما به خاطر داشتن بعضي از ويژگي*ها مانع از اين مي*شود كه باكتري*ها بتوانند از عرق شما تغذيه كنند و در نتيجه باكتري*ها تكثير نمي*شوند و عرق شما بو نمي*گيرد. افراد مختلف به روش*هاي مختلف از اين ماده استفاده مي*كنند.

 

بعضي*ها جوش*شيرين را بعد از حمام به زير بغل*شان مي*مالند، بعضي ديگر، مقداري جوش*شيرين را روي پارچه تميزي مي*گذارند و سپس پارچه مرطوب شده را زير بغل خود مي*مالند.

 

راه حل دوم: مي*توانيد از پودر بچه استفاده كنيد، يك از ويژگي*هاي پودر بچه نم*گيري (رطوبت گيري) است و در نتيجه مي*تواند پوست زير بغل را تا حدي خشك نگه دارد علاوه بر اين*ها پودر بچه، بوي مطبوعي نيز دارد.

 

راه حل سوم: استفاده از محلول پراكسيد هيدروژن و آبنيز مي*تواند مفيد باشد. جهت ساختن اين محلول، يك قاشق چاي خوري از پراكسيد(3 درصد) را با يك فنجان آب تركيب كنيد. سپس اين محلول را در نقاط مستعد تعريق استفاده كنيد. اين محلول، باكتري*هاي مولد بو را از بين مي*برد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...