رفتن به مطلب

تصاویری بسیار کمیاب از چارلی چاپلین


ارسال های توصیه شده

دولت اِمریكا چارلی را به سبب همدردی با فقرا و محرومان جامعه دراین كشوربا محدودیتهایی مواجه ساخت؛ اما او هیچ گاه به بی بندوباریهای سینمای آمریكا آلوده نشد. فیلمهای چاپلین مضمونی ازهزل آمیخته با اندوه و انتقادات جسورانه و عشق به انسانیت است و مشهورترین آنها جویندگان طلا، زندگی سگی و دیكتاتوربزرگ هستند در حال حاضر كمتر كسی در كره خاكی یافت می شود كه نام این هنرمند بی مثال سینما را نشنیده باشد.

 

120 سال پیش در 16آوریل سال1889میلادی، چارلز اسپنسر چاپلین معروف به چارلی چاپلین نابغه عالم سینما درشهرلندن به دنیاآمد. چارلی در5 سالگی برصحنه تئاترظاهرشد و به سرعت شهرت یافت. چاپلین درسال1952میلادی فیلم لایم لایت را كارگردانی كرد و بعد ازآن به جهانگردی پرداخت. دولت اِمریكا چارلی را به سبب همدردی با فقرا و محرومان جامعه دراین كشوربا محدودیتهایی مواجه ساخت؛ اما او هیچ گاه به بی بندوباریهای سینمای آمریكا آلوده نشد. فیلمهای چاپلین مضمونی ازهزل آمیخته با اندوه و انتقادات جسورانه و عشق به انسانیت است و مشهورترین آنها جویندگان طلا، زندگی سگی و دیكتاتوربزرگ هستند در حال حاضر كمتر كسی در كره خاكی یافت می شود كه نام این هنرمند بی مثال سینما را نشنیده باشد.

 

 

 

13560_939.jpg

 

13561_275.jpg

 

13562_303.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...