Cannibal 3349 ارسال شده در 25 شهریور، 2011 برای من تصویریه و این 2تا پورت رو هم داره ولی آیا مگه همه ی خروجی های صدای دستگاه، از یه جا نمیان؟ هر کدوم برا خودشون سیستم خاص دارن؟ چون الان دقیق نمیدونم مدار از قسمت پری سوخته یا طبقه نهایی نمیتونم راهنمایی زیادی بکنم اما اگه دستگاه صدا داشت خروجی صوت از فیشهای قرمزومشکی پشت دستگاه را میشد به یکی از همین دکهای قدیمی بود که بلندگوهای بزرگی داشت!!!!!!!!!!!!!وصل کرد وازآن خروجی گرفت آنها قدرت راه انداز این بلندگوهارا داشت. اینو متوجه نشدم یه چیز دیگه هم بگم که روی دستگاه زده 1600(شایدم 1200) وات p.m.p.o این p.m.p.o چیز خاصیه؟ 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 25 شهریور، 2011 برای من تصویریه و این 2تا پورت رو هم داره ولی آیا مگه همه ی خروجی های صدای دستگاه، از یه جا نمیان؟ هر کدوم برا خودشون سیستم خاص دارن؟ بله دربیشترمواقع صدای خروجی ازاین فیشهامربوط به قسمت پری آمپلی فایر است.ولی فیش بلندگوها مربوط به قسمت نهایی وخروجی ای سی صوت است. اینو متوجه نشدم یه چیز دیگه هم بگم که روی دستگاه زده 1600(شایدم 1200) وات p.m.p.o این p.m.p.o چیز خاصیه؟ ببین توان خروجی صوت اغلب یا آر ام اس(rms)است یا(P.M.P.O) آر ام اس مخفف root mean squareاست و(P.M.P.O)مخفف peak music power output یعنی ریشه میانگین مربع (rms) یعنی وقتی داریم(rms)تعیین میکنیم ابتداآن رابه توان دو میرسانیم بعدمیانگین گرفته ودرنهایت جذر میگیریم اما(P.M.P.O)توان مجموع است یعنی مثلامیگوید1000وات یعنی 4تا 250وات رو فرضا باهم جمع کردندشده اینقدر.متوجه شدی؟ 2
Cannibal 3349 ارسال شده در 26 شهریور، 2011 فهمیدم. یعنی این p.m.p.o از همون آدیو اوت خارج میشه. فهمیدم. اینی که نفهمیدم اینه :(های لایت) چون الان دقیق نمیدونم مدار از قسمت پری سوخته یا طبقه نهایی نمیتونم راهنمایی زیادی بکنم اما اگه دستگاه صدا داشت خروجی صوت از فیشهای قرمزومشکی پشت دستگاه را میشد به یکی از همین دکهای قدیمی بود که بلندگوهای بزرگی داشت!!!!!!!!!!!!!وصل کرد وازآن خروجی گرفت آنها قدرت راه انداز این بلندگوهارا داشت. 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 26 شهریور، 2011 چون الان دقیق نمیدونم مدار از قسمت پری سوخته یا طبقه نهایی نمیتونم راهنمایی زیادی بکنم اما اگه دستگاه صدا داشت خروجی صوت از فیشهای قرمزومشکی پشت دستگاه را میشد به یکی از همین دکهای قدیمی بود که بلندگوهای بزرگی داشت!!!!!!!!!!!!!وصل کرد وازآن خروجی گرفت آنها قدرت راه انداز این بلندگوهارا داشت. کاش دونه دونه سؤال میکردید.وواضح تابهتربتونم پاسخ بدم درموردپری آمپلی فایر(pre-amplifier) خوب ازاسمش پیداست طبقه تقویت صوت اولیه معمولادردستگاههای صوتی،صوت دردومرحله تقویت میشودتابه خروجی برسدطبقه اولیه وطبقه نهایی .درموردفیشهای خروجی همان قسمتی که سیمهای بلندگوی خوددستگاه به آن متصل میگردد مقصودم بود. آن deck هم که گفتم حتماآن رادیوکاستهای قدیمی یادت هست که چوبی بود.به شکل مکعب مستطیل بود.منظورم آنهاست 2
Cannibal 3349 ارسال شده در 26 شهریور، 2011 پس با اطلاعاتی که من ازشما گرفتم میتونم همچین حرفی رو راجع به بلایی که سرم اومده بزنم: آی سی صوت دستگاه بخاطر خروجی بیش از حد سوخته ولی به سیستم آمپلیفایر آسیبی نرسیده چون اونموقع ازشون خروجی گرفته نشده و همچنین بلندگوها آسیب ندیدند. دستگاه هنوز هم صدا میده(یعنی باید بده) منتها از خروجی های مرتبط به آمپلیفایر. 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 26 شهریور، 2011 درابتدابایدبگم کارتعمیرات خیلی شبیه کارپزشکی ست تاخودمریض ویزیت نشه نمیشه تشخیص کامل داد.تمام عیب یابی هاحدس وگمان است که ازروی اطلاعاتی ست که شمابهم دادید آی سی صوت دستگاه بخاطر خروجی بیش از حد سوخته به احتمال زیاد ولی به سیستم آمپلیفایر آسیبی نرسیده این روکجاگفتم؟ چون اونموقع ازشون خروجی گرفته نشده این روایضا و همچنین بلندگوها آسیب ندیدند. دستگاه هنوز هم صدا میده(یعنی باید بده) منتها از خروجی های مرتبط به آمپلیفایر این احتمال هست. بله 2
Cannibal 3349 ارسال شده در 26 شهریور، 2011 :gol cheshmak: نوشته اصلی توسط tulkas آی سی صوت دستگاه بخاطر خروجی بیش از حد سوخته به احتمال زیاد نوشته اصلی توسط tulkas ولی به سیستم آمپلیفایر آسیبی نرسیده این روکجاگفتم؟ شما که نباید جایی گفته باشید. خودم برداشت کردم. اونم رو این حساب که خروجی دستگاه مثبت 1000 وات p.m.p.o هستش:ws3: نوشته اصلی توسط tulkas چون اونموقع ازشون خروجی گرفته نشده این روایضا منم ایضا نوشته اصلی توسط tulkas و همچنین بلندگوها آسیب ندیدند. دستگاه هنوز هم صدا میده(یعنی باید بده) منتها از خروجی های مرتبط به آمپلیفایر این احتمال هست. بله 2
Cannibal 3349 ارسال شده در 26 شهریور، 2011 آپ : همه ی موارد بالا اشتباه بود. امتحان شد و از هیچ خروجی بجز هدفون! صدا بیرون نمیومد. باید ببرمش تعمیرگاه و به فکر آمپلیفایر باشم. 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 26 شهریور، 2011 شماخروجی دستگاه راتک تک بایه جفت باندکه مطمئن هستیدسالم است تست کنید.اگربازم صداخارج نشدیقینا ای سی صوت دستگاه رفته این ای سی هاازنوع stkاست تا اینجاکه بخاطردارم این نوع دستگاه خیلی بدتعمیراست حتی المقدوربه تعمیرگاه مجازبسپارید.البته درتهران تعمیرکاران نخبه زیاداست.امامنجایی رادرتهران سراغ ندارم. مردم آزاری خوب نیست. ازهدفون هم برای این صداداریدکه خروجی هدفون مربوط به قسمت طبقه اولیه صوت است پس فقط مشکل ای سی صوت است. والسلام. 1
Cannibal 3349 ارسال شده در 5 مهر، 2011 آقا پیمان دوباره اومدم. منتها یه سوال مشتی دارم.:w874: 1- سیستم زیر آمپلیفایر چند وات میخواد؟ از یکی(شوور خالم)(سازنده) شنیدم 60 وات. 2- اگه آمپلیفایرم قویتر از حد لازم( مثلا نیاز سیستم 100 وات و آمپلیفایر من 250 وات) باشه، ریسک داره؟ چون فردا میخوام آمپلی بخرم، خواهشا سریع جواب بدید(هرچند شما همیشه سریع جواب دادید) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 5 مهر، 2011 آقا پیمان دوباره اومدم. منتها یه سوال مشتی دارم.:w874:1- سیستم زیر آمپلیفایر چند وات میخواد؟ از یکی(شوور خالم)(سازنده) شنیدم 60 وات. 2- اگه آمپلیفایرم قویتر از حد لازم( مثلا نیاز سیستم 100 وات و آمپلیفایر من 250 وات) باشه، ریسک داره؟ چون فردا میخوام آمپلی بخرم، خواهشا سریع جواب بدید(هرچند شما همیشه سریع جواب دادید) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام متاسفانه من با آمپلی فایر خانگی آشنایی ندارم اما تا اونجا که من میدونم اکه قدرت آمپ کمتر باشه آسیب میزنه نه بیشتر واسه وات بیشتر میشه گین خروجی رو کم کرد 5
hd cvideo 13 ارسال شده در 2 آبان، 2011 با سلام من یک دی وی دی باریک LG دارم که دو خروجی صدا out put را به 4 خروجی به صورت موازی به دو ضبط صوت اتصال دادم بعد از چند دقیقه کار یکی از سوکت باند های یکی از ظبت ها از کار افتاد و دیگر با هر باندی امتحان کردم آن سوکت کار نکرد به نظر شما مشکل چیست ؟ با تشکر فروان از شما دوستان عزیز با وبلاگ خوبتان 1
hd cvideo 13 ارسال شده در 2 آبان، 2011 با سلام من یک دی وی دی باریک LG دارم که دو خروجی صدا out put را به 4 خروجی به صورت موازی به دو ضبط صوت اتصال دادم بعد از چند دقیقه کار یکی از سوکت باند های یکی از ظبت ها از کار افتاد و دیگر با هر باندی امتحان کردم آن سوکت کار نکرد به نظر شما مشکل چیست ؟ با تشکر فروان از شما دوستان عزیز با وبلاگ خوبتان 2
aref.sh 12 ارسال شده در 13 تیر، 2013 سلام خسته نباشید من یه ضبط دارم که مال ماشین هیاندای هست اما سیم بندی پشتش رو ندارم کسی هست که بتونه کمکم کنه که بدونم برق و بانداش رو کجت نصب کنم؟! 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 13 تیر، 2013 سلام احتمالا فیشهای برقش این فیشهاست فیشهای مشابه این و قرینه هم مربوط به باندهاش میشه اما دقیقا نمیدونم مثبت و منفی کدوم هست اما سه تا برق مثبت داره یه منفی . سوکتهای ریز هم مربوط به سایر اکسسوریها میشه 2
matin rasht 12 ارسال شده در 27 اسفند، 2014 سلام چجوری ضبط پراید صبا رو به پیکان بدون سوکت وصل کنم؟؟؟؟؟ ضبطش از اون کاست خوراس 1
ahmad na 12 ارسال شده در 5 اردیبهشت، 2015 سلام ودرود وتشکر فراوان به همه دوستان من ضبط دوپنله پایونیر دارم تبدیل جهت فلش خورکردن ضبط گرفتم که از طریق aux ضبط وصل میشود ولی سیم ورودی aux ضبط رو نمیدونم کجاست لطفآ راهنمایی کنید ممنون میشوم 1
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2015 سلام میشه بفرمایین چرا سوال من پاک شدوجواب ندادید؟ منظورتون کدوم سوال بود؟اینکه این پایین نقل قول شده؟ سلام ودرود وتشکر فراوان به همه دوستانمن ضبط دوپنله پایونیر دارم تبدیل جهت فلش خورکردن ضبط گرفتم که از طریق aux ضبط وصل میشود ولی سیم ورودی aux ضبط رو نمیدونم کجاست لطفآ راهنمایی کنید ممنون میشوم شماره مدل ضبط رو بگو تا بگم کجاس سلامچجوری ضبط پراید صبا رو به پیکان بدون سوکت وصل کنم؟؟؟؟؟ ضبطش از اون کاست خوراس سلام بدون سوکت؟یعنی از طریق بلوتوث؟ اگه سوکت نمیخوای بخری باید سوکت بسازی،بدون هیچ سوکتی که نمیشه عزیز
ارسالهای توصیه شده