Aartemis 6639 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 یک نظریه از عبید زاکانی خواب دیدم قیامت شده است. هرقومی را داخل چالهای عظیم انداخته و بر سرهر چاله نگهبانانی گرز به دست گمارده بودند الا چالهی ایرانیان. خود را به عبید زاکانی رساندم و پرسیدم: «عبید این چه حکایت است که بر ما ایرانی ها اعتماد کرده نگهبان نگماردهاند؟» گفت: «میدانند که به خود چنان مشغول شویم که ندانیم در چاهیم یا چاله.» خواستم بپرسم: «اگر باشد در میان ما کسی که بداند و عزم بالا رفتن کند...» نپرسیده گفت: گر کسی از ما، فیلش یاد هندوستان کند خود ما بهتر از هر نگهبانی لنگش کشیم و به تهِ چاله باز گردانیم! حالا سوال بنده از شما اینه؟؟؟ این مرحله کجاست؟؟ زمان حال یا گذشته یا آینده!!!! اصلا این نظریه درسته یا نه؟؟ 15
eder 13733 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 اصلا این نظریه درسته یا نه؟؟ مگه شکی هم در این حکایت هست!؟ تا بوده چنین بوده بالارفتن از چاله همون خط قرمزست که صحبتش همه جاست ... و هر روز یه شکلیه :thk: 4
VINA 31339 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 دقیقا اینطوریه هر روز حسودتر از دیروز تا یکی یه جا میرسه بقیه جایی اینکه بپرسن چیکار کردی میان زیر ابشو میزننو اما یه چی دیگه هم هستااا اینجا یکی به جایی میرسه نمیگه مبادا بقیه هم برسن 3
Aartemis 6639 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 مگه شکی هم در این حکایت هست!؟ تا بوده چنین بوده بالارفتن از چاله همون خط قرمزست که صحبتش همه جاست ... و هر روز یه شکلیه :thk: ولی واقعا داشتن بالا میرفتن یا فقط فکر میکردن دارن بالا میرن؟؟؟ این مشخص نیست !!!! 100 سال پیش فکر میکردن دارن از خط قرمز رد میشن ولی الان فهمیدیم که........... 1
Aartemis 6639 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 دقیقا اینطوریه هر روز حسودتر از دیروز تا یکی یه جا میرسه بقیه جایی اینکه بپرسن چیکار کردی میان زیر ابشو میزننو اما یه چی دیگه هم هستااا اینجا یکی به جایی میرسه نمیگه مبادا بقیه هم برسن دلیلش چیه؟؟؟ این یه اخلاقی که آموزش داده میشه یا عقل مردم ایران همین اندازه است از نظر نژادی یا چی؟؟ 1
eder 13733 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 ولی واقعا داشتن بالا میرفتن یا فقط فکر میکردن دارن بالا میرن؟؟؟این مشخص نیست !!!! 100 سال پیش فکر میکردن دارن از خط قرمز رد میشن ولی الان فهمیدیم که........... خط قرمز تو تفکر ماست ..... مثل ذهن انسان انتها نداره ..... یه خورده که ازش رد شدی دوباره واسه خودت جلوتر یه جدیدش رو درست میکنی 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری