رفتن به مطلب

برای حوائجتون شمع روشن نکنید !


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

 

زن و شوهري بعد از سالياني که از ازدواجشون مي گذشت در حسرت داشتن فرزند به سر مي بردند. با هرکسي که تونسته بودند مشورت کرده بودند اما نتيجه اي نداشت، تا اين که به نزد کشيش شهرشون رفتند.

پس از اين که مشکلشون رو به کشيش گفتند، او در جواب اون زوج گفت: ناراحت نباشيد من مطمئنم که خداوند دعاهاي شما رو شنيده و به زودي به شما فرزندي عطا خواهد نمود. با اين وجود من قصد دارم به شهر رم برم و مدتي در اون جا اقامت داشته باشم، قول مي دهم وقتي به واتيکان رفتم حتما براي استجابت دعاي شما شمعي روشن کنم.

زوج جوان با خوشحالي فراوان از کشيش تشکر کردند. قبل از اين که کشيش اون جا رو ترک کنه، بازگشت و گفت: من مطمئنم که همه چيز با خوبي و خوشي حل مي شه و شما حتما صاحب فرزند خواهيد شد. اقامت من در شهر رم حدود 15 سال به طول خواهد انجاميد، ولي قول مي دم وقتي برگشتم حتما به ديدن شما بيام.

15 سال گذشت و کشيش دوباره به شهرش بازگشت. يه نيمروز تابستان که توي اتاقش در کليسا استراحت مي کرد، ياد قولي افتاد که 15 سال پيش به اون زوج جوان داده بود و تصميم گرفت يه سري به اونا بزنه پس به طرف خونه اونا به راه افتاد. وقتي به محل اقامت اون زوجي که سال ها پيش با اون مشورت کرده بودند رسيد زنگ در را به صدا در آورد.

صداي جيغ و فرياد و گريه چند تا بچه تمام فضا رو پر کرده بود. خوشحال شد و فهميد که بالاخره دعاهاي اين زوج استجابت شده و اونا صاحب فرزند شده اند.

وقتي وارد خونه شد بيشتر از يه دوجين بچه رو ديد که دارن از سر و کول همديگه بالا ميرن وهمه جا رو گذاشتن رو سرشون و وسط اون شلوغي و هرج و مرج هم مامانشون ايستاده بود.

کشيش گفت: فرزندم! مي بينم که دعاهاتون مستجاب شده... حالا به من بگو شوهرت کجاست تا به اون هم به خاطر اين معجزه تبريک بگم.

زن مايوسانه جواب داد: اون نيست... همين الان خونه رو به مقصد رم ترک کرد.

کشيش پرسيد: شهر رم؟ براي چي رفته رم؟

زن پاسخ داد: رفته تا اون شمعي رو که شما واسه استجابت دعاي ما روشن کردين خاموش کنه!

  • Like 27
ارسال شده در
hanghead.gifhanghead.gifhanghead.gif
  • Like 2
ارسال شده در

زود تر میرفت خب ! 2 جین آخه ؟ بی انصاف :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

همه اینها مسخره بازی هست

  • Like 2
ارسال شده در
زود تر میرفت خب ! 2 جین آخه ؟ بی انصاف :ws3:

اخه یکی بهش بگه مردک شمع رو نمی خوا فوت کنی برو درس تنظیم خانواده رو پاس کن که راحت بشی

  • Like 5
ارسال شده در
اخه یکی بهش بگه مردک شمع رو نمی خوا فوت کنی برو درس تنظیم خانواده رو پاس کن که راحت بشی

یادش رفت با تو مشورت کنه :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
اخه یکی بهش بگه مردک شمع رو نمی خوا فوت کنی برو درس تنظیم خانواده رو پاس کن که راحت بشی

 

یادش رفت با تو مشورت کنه :ws3:

:ws28::ws28::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
یادش رفت با تو مشورت کنه :ws3:

اسپم نکن

اگر از من مشاوره قبل و بعد از ازواج میگرفت الان مشکلش حل بود براش بچه درست میکردم در رحم مصنوعی باقلوا:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
اسپم نکن

اگر از من مشاوره قبل و بعد از ازواج میگرفت الان مشکلش حل بود براش بچه درست میکردم در رحم مصنوعی باقلوا:ws3:

سریال همسان دیدی جو گیر شدی :w16::ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
سریال همسان دیدی جو گیر شدی :w16::ws28:

بهار اسپم نکن دهههههههههه

راه حلی برای این بنده خدا پیدا کن

  • Like 1
ارسال شده در
اسپم نکن

اگر از من مشاوره قبل و بعد از ازواج میگرفت الان مشکلش حل بود براش بچه درست میکردم در رحم مصنوعی باقلوا:ws3:

خب دیگه حالا نمیخواد بازش کنی اقای باقلوا:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
بهار اسپم نکن دهههههههههه

راه حلی برای این بنده خدا پیدا کن

حال میده اسپم تو تاپیک شاهین :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
حال میده اسپم تو تاپیک شاهین :ws3:

اسپمیش کنم میدونی که من رک هستم

میگم اگر مرده شمع و شمع دون خودش رو تعمیر میکرد بهتر از سفر طولانی رم نبود؟

  • Like 1
ارسال شده در
اسپمیش کنم میدونی که من رک هستم

میگم اگر مرده شمع و شمع دون خودش رو تعمیر میکرد بهتر از سفر طولانی رم نبود؟

:brodkavelarg::brodkavelarg::3384s::3384s:

ارسال شده در

عجب شمع خانمان بر اندازی بود

  • Like 2
ارسال شده در

اگه لامپ هم بود بعد 15 سال میسوخت تمام میشد ....

شمع هم شمعهای قدیم :w58:

  • Like 6
ارسال شده در
اخه یکی بهش بگه مردک شمع رو نمی خوا فوت کنی برو درس تنظیم خانواده رو پاس کن که راحت بشی

:ws28::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
:brodkavelarg::brodkavelarg::3384s::3384s:

چرا میزتی خوووووووووووو

بی ادببببب

ارسال شده در
عجب شمع خانمان بر اندازی بود

من موندم عجب پارافینی این شمع داشته

ارسال شده در
:ws28::ws28:

نخند عبرت بگیر :w00:

به هرکی بخندی سرت میاد

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...