nazfar 8746 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 خرداد، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 اردیبهشت، ۱۳۹۱ مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در بازار رقابتی امروز مشتری حرف اول را میزند. لذا آگاهی از نظرات ، سلایق و نیازهای مشتری در کمترین زمان ممکن و استفاده از نتایج تحلیلی آن در بخش های تولید ، بازار یابی و ... امری ضروری است . در این فایل با مفاهیم و الزامات CRM آشنا می شوید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 اردیبهشت، ۱۳۹۱ دانلود فایل آشنایی با مفاهیم و الزامات مدیریت ارتباط با مشتریان (بخش دوم) با فرمت PDF برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده