shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 کنسرت فرزاد فرزین بعد از نه ماه از آخرین اجرای وی در تهران، در ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در سالن همایشهای برج میلاد و در چهار سانس اجرا شد. این کنسرت که به همت شرکت اکسیر نوین با مدیریت رضا خانزاده برگزار میشد مانند کنسرتهای قبلی این خواننده با استقبال بسیار خوبی از طرف هواداران فرزین همراه بود. زمانی که هواداران با تشویقهای خود و صدا کردن خواننده محبوبشان خواهان حضور او بودند، کلیپ تصویری آهنگ «تعقیب» پخش شد، که در آن فرزاد فرزین با ماشین در حال آمدن به برج میلاد برای اجرای کنسرت بود و دو مرد در تعقیب او بودند، زمانی که فرزاد فرزین به پارکینگ برج رسید، کلیپ قطع شد و دو مردی که در کلیپ در تعقیب وی بودند در دو طرف سالن حضور پیدا کردند و همچنان به دنبال فرزین میگشتند. در همین هنگام فرزاد فرزین درون یک کیوسک روی سن قرار داشت، سرانجام آن دو مرد از تعقیبش منصرف شدند و فرزین با پاره کردن کیوسک به روی سن آمد و کنسرت با شروعی متفاوت و زیبا همراه بود که بسیار مورد استقبال حضار قرار گرفت. ترانه بعدی، «اون تو نیستی» از آلبوم شانس بود، که با حضور 6 نوازنده سازهای ضربی که از میان تماشاچیان روی سن آمدند، اجرا شد. پس از اجرای این قطعه، فرزاد فرزین با شرکت کنندگان صحبت کوتاهی کرد و از حضور آنان تشکر کرد. وی همچنین از شرکت اکسیر نوین و محمدرضا خانزاده، تهیهکننده کنسرت، تشکر ویژهای کرد. یاشار خسروی، ساکسوفون نواز گروه، برای اجرای قطعه بعدی با نام «دونه دونه» از آلبوم شانس به گروه ملحق شد، چهارمین قطعه کنسرت «شوک» بود که با پخش کلیپی همراه شد و قطعات بعدی که در بخش اول کنسرت اجرا شد به ترتیب «سوپراستار» از فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی، با پخش کلیپی از این فیلم، قطعه «ستاره» از آلبوم شراره و تک آهنگ «عیدت مبارک» که برای تحویل سال از شبکه سوم سیما پخش شده بود با کلیپی از اجرای این ترانه پخش شد. سپس فرزاد فرزین برای استراحتی چند دقیقهای سن را ترک کرد، ولی اعضای گروه هر کدام به مدت کوتاهی ساز خود را نواختن و عباس لطیفی سرپرست کنسرت، اعضای گروه را به این ترتیب معرفی کرد؛ مهرداد معافی (گیتار الکترونیک)، احسان نی زن (ویلون)، محمد امینپور (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز)، امیر کریمی (گیتار بیس)، یاشار خسروی (ساکسوفون) آئین احمدی (گیتار اسپانیش). بخش دوم کنسرت با پخش کلیپی از تمرین گروه، با اجرای ترانه «برو برو» از آلبوم شانس آغاز شد. بعد از آن نیز حسن نجف به همراه درنیک حق وردیان، به زبان اسپانیایی به اجرای قطعهای به نام «رومبا» پرداخت که در ادامه فرزاد فرزین وی را همراهی کرد. قطعات بعدی بخش دوم کنسرت به ترتیب قطعه «من و تو» از آلبوم شراره که فرزاد فرزین نیز در آن گیتار مینواخت، «احساس من» از آلبوم شانس، تک آهنگ «به تو مدیونم همیشه» که برای برنامه کوله پشتی ساخته شده بود و قطعه «هم وطن» بود. از میهمانان ویژه این کنسرت میتوان به مازیار فلاحی،الناز شاکردوست، یاحا کاشانی، علی اصحابی، مسعود سعیدی، نعمیه نظام دوست، امیر غفار منش و شهره قمر. روز اول و حسام نواب صفوی، حمید لولایی، تیرداد کیانی، هادی کاظمی، علی رضا امینی، کوشان حداد، السا فیروز آذر، لیلا اوتادی، یکتا ناصرو خانم ملک محمدی بازیگر فیلم سوپر استار اشاره کرد. اجرا متفاوت و طراحی بخشهای مختلف این کنسرت از نکات جالب توجه آن بود که این اجرا را از اجراهای دیگر و معمول موسیقی پاپمان متمایز کرده بود، که جای تحسین و تشویق داشت. 9
*mini* 37779 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 اینقده اهنگاشو دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررم.......مخصوصا اوون پرسه های بارونشو..... 3
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 21 مرداد، 2011 اینقده اهنگاشو دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررم.......مخصوصا اوون پرسه های بارونشو..... جات خالي 4 شنبه رفتم كنسرتشو...ايشالا دفعه بعد باهم ميريم! 3
*mini* 37779 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 جات خالي 4 شنبه رفتم كنسرتشو...ايشالا دفعه بعد باهم ميريم! وای منم میخوااااااااااااااااااااااااااام......خوش بحالللت....واخعا منم میبری؟:w42::w42::w42::w42::w31::w31::w31::w31::w14::w14::w14: 2
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 21 مرداد، 2011 وای منم میخوااااااااااااااااااااااااااام......خوش بحالللت....واخعا منم میبری؟:w42::w42::w42::w42::w31::w31::w31::w31::w14::w14::w14: اوهوممممم ، بذار ببينيم كنسرت بعديشو كي ميذاره ای جان مازیار فلاحی هم بوده...مهربون آرررره اونم بود عكس گرفتيم باهاش! :4chsmu1: 3
*mini* 37779 ارسال شده در 22 مرداد، 2011 اوهوممممم ، بذار ببينيم كنسرت بعديشو كي ميذاره :a030:ای وووووووووووووووووووولللل 1
ارسالهای توصیه شده