رفتن به مطلب

مصرف این نان شما را زودتر پير مي‌كند


ارسال های توصیه شده

images3541654654654.jpeg

 

مصرف نان تست شما را زودتر پير مي‌كند

اين مواد شيميايي (AGE) نام دارند و در مواد خوراكي مختلف از نان تست گرفته تا نوشابه‌هاي كولا و قهوه ممكن است، توليد شوند.

سلامت نیوز: متخصصان تغذيه هشدار دادند: اگر اين بار تصميم داشتيد براي صبحانه از نان‌هاي تست برشته استفاده كنيد، بايد بدانيد كه اين نان تست‌ها مي‌توانند، سبب پيري زودرس و بروز بيماري‌هاي مزمن شوند.

به گزارش ايسنا، جوزف فوربس، متخصص انستيتو قلب و ديابت آمريكا در آزمايشات خود تاثير خوردني‌هاي معمول مثل نان تست را روي بدن انسان بررسي كرده و دريافته است كه اين نان‌ها، مواد شيميايي توليد مي‌كنند كه فرايند پيري را تسريع كرده و خطر ابتلا به بيماري‌هاي مزمن را نيز تشديد مي‌كند. اين مواد شيميايي (AGE) نام دارند و در مواد خوراكي مختلف از نان تست گرفته تا نوشابه‌هاي كولا و قهوه ممكن است، توليد شوند.

به گزارش روزنامه‌ سيدني مورنينگ هرالد، مقدار خيلي زياد اين مواد شيميايي در بدن مي‌تواند موجب بروز بيماري‌هاي قلبي و ديابت شده و در عين حال چين و چروك‌هاي پوستي را هم افزايش ‌دهد. هر چه خوردني حاوي شكر افزودني بيشتر باشد‌ و بيشتر هم فرآوري شده باشد، مقدار اين مواد شيميايي در آن افزايش پيدا مي‌كند .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...