محمــد 4415 ارسال شده در 10 مرداد، 2011 به گزارش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به نقل از جوان، چندي پيش مخبران محلي پليس يزد از رفت و آمدهاي مشكوك زيادي به خانه مردي به نام بهروز خبر دادند. ماموران با انجام تحقيقات محلي دريافتند اين مرد ۳۶ ساله به همراه همسر خود پاتوقي براي سركيسه كردن خلق خدا فراهم كرده و با عنوان فالگيري با قرآن و دادن دعاي گشايش كار و... مردم را گول مي زدند. كارآگاهان با اعزام چند نفر از ماموران خود در ظاهر مشتري به منزل اين مرد به اطلاعات دقيق تري از كسب و كار غيرقانوني بهروز دست پيدا كردند. يكي از مشتريان گفت: «از طريق يكي ازاقوامم با اين زن وشوهر آشنا شدم. دختر دم بختي داشتم كه هنوز شوهر نكرده و نگران آينده وي بودم. وقتي پيش اين زوج آمدم آنها با دادن اين قول كه طولي نخواهد كشيد كه بخت دخترم باز خواهد شد يك نوشته نامفهوم به من داده و دستوراتي را هم نيز ضميمه آن كردند. آنها در قبال اين كار چند صد هزار تومان نيز از من دريافت كردند، اما پس از مدتي هيچ اتفاقي نيافتاد و هيچ گرهي از مشكل من باز نشد. حالا آمده ام از آنها بپرسم چرا دعايشان نتيجه اي نداده است؟!» ماموران همچنين در ادامه پرس و جو ها از اقدامات شيطاني بهروز نيز پرده برداشتند؛ چرا كه اطلاعاتي به دست آنها رسيد كه حاكي از استفاده غير اخلاقي اين مرد از بعضي زنان و دختران مراجعه كننده داشت. طي اين سوءاستفادهها متهم به بهانه احضار ارواح از بعضي زنان و دختران مي خواسته در وضعيتي نامناسب ظاهر شده و سپس با آنها روابط غير شرعي برقرار مي كرده است. بهرغم اين اطلاعات هنوز اين پرونده شاكي خصوصي ندارد و به همين خاطر متهمين با قرار قضائي آزاد هستند 24
Avenger 19334 ارسال شده در 10 مرداد، 2011 خوب وقتی خودشون راضی هستن که نمیشه برا تجاوز پیگیری کرد برا رمالی هم معمولا با جریمه سر و ته قضیه هم میاد 11
محمــد 4415 مالک ارسال شده در 10 مرداد، 2011 خوب وقتی خودشون راضی هستن که نمیشه برا تجاوز پیگیری کرد برا رمالی هم معمولا با جریمه سر و ته قضیه هم میاد به قضیه یک طرفه نگاه نکن، شاید این آقا با زور تجاوز کرده و اون افراد از بیم آبروشون حاضر نیستن این موضوع رو پیگیری و شکایت کنن از این دست اتفاق ها در همه جا داریم ، تو منطقه ما یه گروه با جعل کارت و لباس پلیس امنیت اخلاقی از اول مهر امسال اقدام به دزدیدن دختران دانشجو از دم در دانشگاهها میکرده که هفته ی گذشته دستگیر شدند ، ببین چند ماه این کارشون طول کشیده و هیچ کس حاضر نشده این اشخاص رو لو بده. واقعا باید به حال جامعه ای که داریم گریست 9
baybak 4434 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 وقتی بزرگتر یه خونه تجاوز کنه بقیه هم پشت سرش این کارو می کنند 7
ملیساا 5015 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 چیزی نمیشه گفت جز این که بگی واقعا جای تاسف داره که هنوز مردم ما گول این افراد رو میخورن . به جای توکل به خدا و کمک گرفتن از خدا ، دنبال این برنامه ها هستند و گرفتار این افراد سود جو میشن . 8
baybak 4434 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 چیزی نمیشه گفت جز این که بگی واقعا جای تاسف داره که هنوز مردم ما گول این افراد رو میخورن . به جای توکل به خدا و کمک گرفتن از خدا ، دنبال این برنامه ها هستند و گرفتار این افراد سود جو میشن . و این برنامه تا آخر زمان ادامه دارد..................................... 5
ملیساا 5015 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 و این برنامه تا آخر زمان ادامه دارد..................................... متاسفانه بله دوست عزیز . 4
محمــد 4415 مالک ارسال شده در 11 مرداد، 2011 شما گول خوردن مردم رو می بینین ما هم وضع بد مملکت رو می بینیم 5
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 شما گول خوردن مردم رو می بینین ما هم وضع بد مملکت رو می بینیم در وضع بد مملکت که شکی نیست. ولی ممد جان این اسمش گول خوردن نیست. حماقته. یه وقتی شما میای ماشین بخری من یه ماشین رنگ دار به اسم بی رنگ میفروشم بهت این اسمش گول خوردنه. ولی اینکه طرف میره دنبال سحر و جادو که بخت دخترش باز بشه یا چه میدونم یه زنی میره دنبال اینکارا که محبت شوهرشو جلب کنه. این کار وقتی از پایه غلطه اسم این فرد رو نمیشه گذاشت فریب خورده. مفهومش خیلی فرق میکنه. فریب خورده ممکنه مقصر نباشه. ولی احمق ... :icon_pf (34): 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 طي اين سوءاستفادهها متهم به بهانه احضار ارواح از بعضي زنان و دختران مي خواسته در وضعيتي نامناسب ظاهر شده و سپس با آنها روابط غير شرعي برقرار مي كرده است. به نظر من که کار خوبی میکنند،کسی که از ملت همیشه در صحــــنه سوء استفاده نکند،یک جای کارش مشکل داره. اکثر اینها هم همیشه در صحـــنه هستند..... 7
baybak 4434 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 به نظر من که کار خوبی میکنند،کسی که از ملت همیشه در صحــــنه سوء استفاده نکند،یک جای کارش مشکل داره. اکثر اینها هم همیشه در صحـــنه هستند..... قربونه آدم با فهم 4
محمــد 4415 مالک ارسال شده در 11 مرداد، 2011 دوستان عزیز صورت مسئله رو عوض نکنید ، من هدفم بیان تعرض جنسی به دیگران است که قانون در قبال اون هیچ عکس العملی رو نشون نمیده ، وقتی تو زندان به یه نفر تجاوز می کنند صدای هیچ کس در نمیاد رو میشه گفت طرف گول خورده و حتماً باید همچین بلایی سرش بیاد ؟و یا اینکه چند نفر به یک زن جلوی شوهرش و بچش تجاوز کردن و قانون چند ضربه شلاق صادر کرد رو باز باید بگیم طرف حماقت کرده که همچین بلایی سرشون اومده؟ 6
lady architect 5360 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 من در مورد رمالی و سحر و جادو نظری ندارم اما در مورد تجاوز باید بگم که وقتی یه دختر مورد تجاوز قرار میگیره ترجیح میده به کسی نگه و ابروشو به خاطر اون چیز از دست رفته از دست نده و توی خفا با اون راههایی که وجود داره جبرانش کنه اینجوری نه کسی میفهمه که ایندش واسه این خاطر از بین بره نه دردسر دیگه ای اما اگه بیاد بگه زندگی ایندش تا اخر عمر داغون میشه نه دیگه فرصت ازدواج نداره نه ارامشی یکی میگه کرم از خود درخته یکی میگه تنه خودش میخاریده و .... از اینا زیاد داریم 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 دوستان عزیز صورت مسئله رو عوض نکنید ، من هدفم بیان تعرض جنسی به دیگران است که قانون در قبال اون هیچ عکس العملی رو نشون نمیده ، وقتی تو زندان به یه نفر تجاوز می کنند صدای هیچ کس در نمیاد رو میشه گفت طرف گول خورده و حتماً باید همچین بلایی سرش بیاد ؟و یا اینکه چند نفر به یک زن جلوی شوهرش و بچش تجاوز کردن و قانون چند ضربه شلاق صادر کرد رو باز باید بگیم طرف حماقت کرده که همچین بلایی سرشون اومده؟ این مواردی که شما اشاره فرمودید،تـــجاوز به اجبار و زور بوده،اما اونیکه تو تاپیکتان مطرح کردین طرف با پای خودش رفته و خریت خودش سبب این مسئله شده. وگرنه در موارد اجباری،قانون ایراد داره،هرچند من فکر کنم مجازات تجاوز اجــباری اعدام باشه،مگر اینکه تجاوز کننده،یک کسی باشه که به خاطر ارادتش به یک عده،مـــصونیت قضـــایی داشته باشه. 5
محمــد 4415 مالک ارسال شده در 11 مرداد، 2011 این مواردی که شما اشاره فرمودید،تـــجاوز به اجبار و زور بوده،اما اونیکه تو تاپیکتان مطرح کردین طرف با پای خودش رفته و خریت خودش سبب این مسئله شده. وگرنه در موارد اجباری،قانون ایراد داره،هرچند من فکر کنم مجازات تجاوز اجــباری اعدام باشه،مگر اینکه تجاوز کننده،یک کسی باشه که به خاطر ارادتش به یک عده،مـــصونیت قضـــایی داشته باشه. واسه زدن تایپیک با مضنون نبود قانون در تعرض به افراد هیچ مطلبی نداشتم و به خاطر همین این خبر رو گذاشتم همه این مواردی رو که در مورد حماقت افراد هم که گفتین درست است ، ولی هممون اینو می دونیم که تو شرع هم این کار خلاف است و مجازات مخصوص خودش را دارد حتی اگر طرفین راضی به این کار باشند. 5
کلافه 597 ارسال شده در 11 مرداد، 2011 1- اگه یک جرم شخصی باشه باید حتما شاکی خصوصی داشته باشه . این نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا یک اصل حقوقی است. ( اگه میخواستن بدون شاکی کسی رو به جرم تجاوز جنسی محاکمه کنن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شد و هرکسی رو بدون دلیل محاکمه می کردن.) 2- اگه بخوان بدون شاکی خصوصی فالگیر ها رو مجازات کنن که باید همه مدیران مجلات و روز نامه ها رو به جرم داشتن فال روز محاکمه میکردن. 6
VINA 31339 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 شاکی خصوصی میخواد شاکی خصوصی هم داشته باشه اینقد طرفو تهدید میکنن اینقد میان و میرن ابرو طرف بره طرف خودش میگه به زندگیم که گند زده شده نزار ابروم گند بزنن بعدش اون کسایی که میگن یه جور دیگه جبران میشه اینطور نیست پزشک قانونی ببرن مشخص میشه بعدشم الان پسرا خودشون از دخترا بهتر میدونن:icon_pf (34): 5
VINA 31339 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 1- اگه یک جرم شخصی باشه باید حتما شاکی خصوصی داشته باشه . این نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا یک اصل حقوقی است. ( اگه میخواستن بدون شاکی کسی رو به جرم تجاوز جنسی محاکمه کنن که دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شد و هرکسی رو بدون دلیل محاکمه می کردن.)2- اگه بخوان بدون شاکی خصوصی فالگیر ها رو مجازات کنن که باید همه مدیران مجلات و روز نامه ها رو به جرم داشتن فال روز محاکمه میکردن. شما تو روزنامه میخونی فال و سرگرمی یعنی جنبه سرگرمی داره فقط اما رمالی میگه همینه که من میگم 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری