CodePlus 15426 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۰ سلام .. در این تاپیک اسکریپتهای آماده Max قرار داده می شود 2 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۰ Fracture Voronoi از این اسکریپت میتوان برای قطعه قطعه کردن اجسام استفاده کنید v1.0: The object is broken in a number of chunks equal to 'Nb Parts' to the power of 'Iterations', using Voronoi cells. The final number appears on the 'Break' button. The creation process is visible in the viewport. For a similar result, it is faster to use several iterations with a small number of parts than creating all the parts in one iteration. Note that the original object is just hidden, not deleted. v1.1: In this version, the code has been improved and runs much faster. But there is no viewport feedback any more. Materials: - the outer faces keep their original material IDs and the new faces are assigned a unique ID. The value that appears by default is the highest ID in use (by the original object) + 1. - mapping coordinates (if any) are preserved and somehow 'projected' onto the new faces. - an extra planar mapping is applied to all the pieces at once and set on its own channel, typically for use with 3D procedural maps, so the pattern flows continuously from piece to piece but sticks to them when they are moved apart. Hierarchy: - when using several iterations, it is possible to keep the intermediate generations of parts. - when linked, each part is parented to the one it is derived from. - generations are set on their own layers, which are hidden except for the last one. v1.0 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام v1.1 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۰ Random Selector توسط این اسکریپت میتوانید به صورت تصادفی اجزای جسم را انتخاب کنید این اسکریپت از سه الگوریتم برای انتخاب استفاده می کند : vertex-edge-face برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۰ Camera JibRig Creator این اسکریپت یک پایه متحرک درست مانند پایه های واقعی ایجاد می کند این پایه در فیلمبرداری از فضاهای خارجی و داخلی قابل استفاده می باشد در این اسکریپت می توان اندازه بازو و پایه و زاویه دوربین را تنظیم کرد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 اردیبهشت، ۱۳۹۰ SwordTrail توسط این اسکریپت میتوانید محو حرکتی ناشی از حرکت شمشیر (یا هر جسمی) را شبیه سازی کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده