رفتن به مطلب

سند امنیت اجتماعی شورای شهر آدلاید


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

سند امنیت اجتماعی شورای شهر آدلاید (شهری در جنوب استرالیا)، برنامه ای جدید برای پیشگیری از جرم و برقراری امنیت اجتماعی شهری است. این برنامه بر مبنای عملکرد شورای محلی مبارزه با جرم آدلاید طرح ریزی شده و شامل ایده آل های جامعه سالم و امن (شهری که عاری از خطر یا آسیب و صدمات بوده و میزان امنیت در آن رو به گسترش می باشد) تحت نظر سازمان بهداشت جهانی است.
آدلاید از لحاظ استانداردهای جهانی شهری نسبتاً امن محسوب شده و شورای شهر بر این باور است که درک مردم از مسئله جرم و امنیت، تأثیری مهم در تصمیم گیری آنان در زمینه مسافرت، سکونت و با ایجاد اشتغال در این شهر خواهد داشت. سند امنیت اجتماعی اقدام به تعریف روش هایی جهت ایجاد محیطی سالم تر برای هر فرد با مدیریت کارآمد امور توسط شورای شهر می نماید و تضمین می نماید و تضمین می کند که تمام ارکان جامعه نقش خود را در ایجاد شهر امن ایفا کنند. سند به این واقعیت توجه دارد که بسیاری از عوامل موثر بر امنیت شهری به ویژه آن دسته از عواملیکه مرتبط با دلایل وقوع جرم هستند، فراتر از کنترل شورا بوده و در حوزه مسئولیت دیگر موسسات و سازمان ها قرار می گیرند.
سند امنیت اجتماعی دارای سه بخش مهم خط مشی ها، معیارها و اهداف می باشد که در ای مقاله به آن پرداخته شده است.

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...