رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

شهر زباله شاید نمادی از یک شهر کثیف و پر از زباله های ریز و درشت را در ذهن شما تداعی کند، اما این شهر بیش از آنچه که تصور می کنید پوشیده از زباله و انواع آشغال های بزرگ و کوچک است. شهری که به دلیل این برتری در کل جهان با نام شهر زباله شناخته شده است.

 

هر گوشه و کنار این شهر می توان به راحتی کثیفی را لمس کرده و تا جایی که چشم کار می کند زباله ها را یافت. نکته قابل توجه اینجاست که این شهر ، شهر شغل، کار و فعالیت های مختلف را برای ساکنان و مردم خود به ارمغان آورده است، به طوری که هر یک از این مردم با تمامی این زباله ها زندگی می کنند، می خورند و می خوابند.

 

Garbage%20City%20%20An%20Unbelievable%20Real%2001.jpg

 

این شهر زباله که در مرکز ایالت کایرو کشور مصر قرار دارد، هیچ فضای خالی را برای یک باغچه کوچک و دلپذیر در نظر نگرفته است. در واقع شهر زباله به دلیل نوع بافت خود تمامی مغازه و آپارتمان های مسکونی را کاملا شبیه به هم درخود جای داده که هر یک از مردم با استفاده از این زباله ها به شغلهای متفاوتی مشغول هستند .

 

Garbage%20City%20%20An%20Unbelievable%20Real%2002.jpg

 

بعنوان مثال ، گروهی از بچه ها الکهایی را برای ساخت بطریهای پلاستیکی جمع آوری میکنند و یک گروه سازمان یافته از زنان نیز بقایا و مواد زاید مشابه را برای ساخت شیشه و قوطی صاف کرده و صیقل میدهند .دیگر زباله ها نیز برای تامین سوخت این مردم سوزانده میشوند . در واقع میتوان گفت که هیچ آثاری از استانداردهای بهداشت و سلامت جهانی در این شهر زباله دیده نمی شوند . این در حالی است که فعالیت در این ناحیه میتواند با عادتهای زندگی بشر بدلیل کمبود بسیاری از لزومات زندگی همچون آب پاک و فاضلاب مغایرت داشته باشد.

 

Garbage%20City%20%20An%20Unbelievable%20Real%2003.jpg

Garbage%20City%20%20An%20Unbelievable%20Real%2004.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...