رفتن به مطلب

سال 1390، سال ارتقای جایگاه پزشکی قانونی


ارسال های توصیه شده

رئیس سازمان پزشکی قانونی سال 1390، سال ارتقای جایگاه پزشکی قانونی

 

دکتر احمد شجاعی در جلسه هم اندیشی مدیران سازمان پزشکی قانونی گفت: سال 1390، سال ارتقای جایگاه سازمان پزشکی قانونی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه به نقل از پايگاه اطلاع رساني پزشکي قانوني ،دکتر احمد شجاعی یکی از نکات مثبت هر سازمانی را، انعکاس صحیح عملکرد و خدمات آن دانست و گفت: اطلاع رسانی مناسب، چهره و عملکرد سازمان را به درستی تبیین و معرفی می کند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به رشد و توسعه فضاهای فیزیکی این سازمان در سال 89 اظهار داشت: در خصوص فضاهای فیزیکی و پروژه هایی که به انجام رسیده اند، درصد رشد فیزیکی پروژه های در دست اقدام و پروژه هایی که در مراحل آغازین هستند باید گزارش و اطلاع رسانی شوند.

دکتر شجاعی مدیرانی که بهترین عملکرد را داشته اند را شایسته تقدیر دانست و گفت: بر اساس گزارش ها، عملکرد سازمان رشد خوبی داشته است و کسانی که بهترین رشد را در حوزه ستادی یا استانی داشته اند در اولین همایش سراسری مدیران در اردیبهشت سال آینده مورد تقدیر قرار می گیرند.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به پیگیری حقوق کارکنان سازمان پزشکی قانونی تصریح کرد: با پیگیری موضوع در مجلس و اینکه پزشکی قانونی در زمینه تأمین حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه است، توجیه لازم در مجلس محترم شورای اسلامی صورت گرفته است و موضوع در کمیسیون های بهداشت و درمان و کمیسیون قضایی مورد تأیید قرار گرفته و منتظر طرح در صحن علنی مجلس هستیم. وی افزود: علاوه بر نمایندگان مجلس با دولت هم مذاکراتی انجام شده و قول های مساعدی در خصوص ترمیم حقوق کارکنان سازمان داده شده است.

دکتر شجاعی توجه به وظایف تخصصی پزشکی قانونی را در احکام برنامه پنجم توسعه مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برنامه پنجم، احکام خوبی در برنامه گنجانده شده و با مشخص شدن نقش تخصصی سازمان، در بخش هویت ژنتیک، بررسی صحنه جرم و آموزش و پژوهش در خصوص صدمات و مرگ های غیرطبیعی، وظایف سازمان به خوبی دیده شده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی بر تقویت بعد پژوهشی سازمان تأکید کرد و گفت: با توجه به احکام برنامه پنجم توسعه، در زمینه های علمی انتظار داریم توجه خاصی از سوی همکاران لحاظ شود و در بعد پژوهشی سازمان تقویت شود و در این زمینه در صدد جذب بودجه برای تقویت بعد آموزش و پژوهشی سازمان هستیم.

این مسئول سازمان پزشکی قانونی حضور پزشکان این سازمان را در کنگره های علمی و پژوهشی پزشکی قانونی مثبت ارزیابی کرد و افزود: با مقالات و پژوهش های مرتبط با پزشکی قانونی، باید حضور پر رنگ تری در مجامع علمی داخلی و خارجی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به وجود اعضای هیأت علمی و متخصصان مجرب در سازمان و حضور مثبت و فعال پزشکی قانونی در کنگره ها، انتظارها بیش از این است

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...