رفتن به مطلب

استاندارد آلايندگي


ارسال های توصیه شده

استاندارد آلايندگي

خودروهاي داراي دو يا سه چرخ

مزايا

Euro I

استفاده از موتورهاي چهار زمانه

1- بهينه سازي فرآيند مكش، احتراق و تخليه

2- بهينه سازي كاربراتور

Euro II

1-استفاده از سيستم hot tube

2- تزريق فرعي يا ثانوي هوا

3- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG) در خودروهاي سه چرخه

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت

2- استفاده از مبدل هاي كاتاليست

3- استفاده از EGR ثابت

4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه

5- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG)

Euro III

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت

2- استفاده از سيستم كاربراتوري همراه با مبدل كاتاليست

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت به همراه مبدل كاتاليست

2- استفاده از سيستم EGR متغير

3- استفاده از سيستم فرمان بندي متغير سوپاپ ها

4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه

5- استفاده از سيستم عيب ياب نصب شده در خودرو

6- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG)

Euro IV

1- استفاده از سيستم احتراق رقيق

2- استفاده از سيستم تزريق سوخت همراه با مبدل كاتاليست

1- استفاده از سيستم تزريق مستقيم سوخت

2- استفاده از مبدل كاتاليست Multi Brick

3- استفاده از سيستم عيب ياب نصف شده در خودرو

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...