wisdom 489 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 دی، ۱۳۸۸ استاندارد آلايندگي خودروهاي داراي دو يا سه چرخ مزايا Euro I استفاده از موتورهاي چهار زمانه 1- بهينه سازي فرآيند مكش، احتراق و تخليه 2- بهينه سازي كاربراتور Euro II 1-استفاده از سيستم hot tube 2- تزريق فرعي يا ثانوي هوا 3- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG) در خودروهاي سه چرخه 1- استفاده از سيستم تزريق سوخت 2- استفاده از مبدل هاي كاتاليست 3- استفاده از EGR ثابت 4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه 5- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG) Euro III 1- استفاده از سيستم تزريق سوخت 2- استفاده از سيستم كاربراتوري همراه با مبدل كاتاليست 1- استفاده از سيستم تزريق سوخت به همراه مبدل كاتاليست 2- استفاده از سيستم EGR متغير 3- استفاده از سيستم فرمان بندي متغير سوپاپ ها 4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه 5- استفاده از سيستم عيب ياب نصب شده در خودرو 6- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG) Euro IV 1- استفاده از سيستم احتراق رقيق 2- استفاده از سيستم تزريق سوخت همراه با مبدل كاتاليست 1- استفاده از سيستم تزريق مستقيم سوخت 2- استفاده از مبدل كاتاليست Multi Brick 3- استفاده از سيستم عيب ياب نصف شده در خودرو 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده