رفتن به مطلب

استاندارد آلايندگي


ارسال های توصیه شده

استاندارد آلايندگي

خودروهاي داراي دو يا سه چرخ

مزايا

Euro I

استفاده از موتورهاي چهار زمانه

1- بهينه سازي فرآيند مكش، احتراق و تخليه

2- بهينه سازي كاربراتور

Euro II

1-استفاده از سيستم hot tube

2- تزريق فرعي يا ثانوي هوا

3- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG) در خودروهاي سه چرخه

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت

2- استفاده از مبدل هاي كاتاليست

3- استفاده از EGR ثابت

4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه

5- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG)

Euro III

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت

2- استفاده از سيستم كاربراتوري همراه با مبدل كاتاليست

1- استفاده از سيستم تزريق سوخت به همراه مبدل كاتاليست

2- استفاده از سيستم EGR متغير

3- استفاده از سيستم فرمان بندي متغير سوپاپ ها

4- استفاده از سيلندرهاي چند سوپاپه

5- استفاده از سيستم عيب ياب نصب شده در خودرو

6- استفاده از سوخت هاي گازي (CNG/LPG)

Euro IV

1- استفاده از سيستم احتراق رقيق

2- استفاده از سيستم تزريق سوخت همراه با مبدل كاتاليست

1- استفاده از سيستم تزريق مستقيم سوخت

2- استفاده از مبدل كاتاليست Multi Brick

3- استفاده از سيستم عيب ياب نصف شده در خودرو

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...