amirzahedi 956 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 فروردین، ۱۳۹۰ سازمان زیباسازی شهر تهران: اجرای طرحهای سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی اجرای طرحهای سه بعدی در ۳۰۰ ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران به پایان رسید. محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه گفت: با توجه به تنوع ساخت ایستگاههای اتوبوس در شهر تهران طرحهای سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت. او افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی جلوه دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی برای مخاطب است. رستمی در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگر تفاوتی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود ندارد، توضیح داد: در ۳۰۰ ایستگاه شناسایی شده در مجموع ۱۵ طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و … اجرا شده است. لازم به توضیح است که این طرحها به صورت ماهیانه و با توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تبلیغاتی قابل تغییر خواهد بود. 5 لینک به دیدگاه
Nightingale 10531 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 فروردین، ۱۳۹۰ طرح بسیار خوبیه ولی درست اجرا نمیشه این همه خرج ولی اگر مناسب نباشه چه فایده ؟ طرح هر چقدرم زیبا باشه ولی وقتی خود ایستگاه ها بسیار مشکل داره و کثیفو قدیمیو داغونه حضور این طرح ها و عکس ها خیلی جذابیتی ایجاد نمیکنه به علاوه اینکه لزومی نداره حتما عکس گلو پرنده باشه میتونه بسیاری از تبلیغات شرکت های مختلف و با ایده های جذاب با کیفتی خیلی بهتر نه مثل اینا (خصوصا عکس دوم ) که حضور گوشه های کاملا مَچ نشده با دیواره ایستگاه ظاهرو خراب میکنه و اون حس سه بعدیو القا نمیکنه ساخته بشه ........ ! تعداد کمتر کیفیت بهتر .... 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده