Ehsan 112349 ارسال شده در 6 تیر، 2011 من همراه اول دائمی دارم،دلتون بسوزه....... پولم را میدم به مخابرات،باز هم دلتون بسوزه..... 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 تیر، 2011 من همراه اول دائمی دارم،دلتون بسوزه....... پولم را میدم به مخابرات،باز هم دلتون بسوزه..... خب شما ازمابهترونی!!! 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 6 تیر، 2011 خب شما ازمابهترونی!!! استدعا دارم،شماها هستین که با بصـــیرت زیادیتون مارو میندازین بالا.... من در جوونی یک آدم عادی بودم،اینقدر منو بردین بالا،که عمرا بتونین منو بیارین پایین.... 4
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 ایشالله بفرستنت تهران برای سرکوب فقنه گران!:w410: همین که بفهمم فتنه دوباره راه افتاده باعث خوشحالی هست :ws3: 1
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 دیگه گفتم این 10 روز اخر هدیه ای به دوستانم داده باشم. شرمنده ام کردید.اگر تموم شد بگید باز هم بزارم 1
Yoohoo 292 ارسال شده در 6 تیر، 2011 من هرچی خراشیدم نرفت! مانیتورم داغون شد! با غلط گیر سفیدش کردم!!!! ای بابا !!!!! الان یه موضوع مهمو کشفیدم !!!!!!!!!!من که سیم کارتم دائمیه که!!!!!! 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 تیر، 2011 استدعا دارم،شماها هستین که با بصـــیرت زیادیتون مارو میندازین بالا.... من در جوونی یک آدم عادی بودم،اینقدر منو بردین بالا،که عمرا بتونین منو بیارین پایین.... همون دیگه... شما هرچی دارین از ما دارین، فقط نیدونم چرا تا اینو میگین یهو ما عین مصیبت دیده ها میزنیم زیر گریه 3
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 دستت درد نکنه . من الان خراش دادم و شارژ کردم . میتونم یکی دیگه هم بردارم ؟ بله عزیز.100 تا بردار .
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 من خراش دادم پشتت بود رمز! امتحانش مجانیه دوستان !! مرسی دوست عزیز که گول این بی بصیرت ها را نخوردید. این ها همشون دروغ میگویند. از کارت شارژ استفاده کردند و به جای تشکر دروغ میگویند.این ها همه پول بگیران صیونیسم هستند. درود بر شما که بصیرت دارید. 2
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 ایشالا برادر طائب فرمانده ات بشه نفرین داریم تا نفرین دیگه نه به این حد.اگر من بچه شما را کشته بودم.باید اینجوری نفرین میکردید 1
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 6 تیر، 2011 تو که انقدر دلا رو آب کردی حداقل درستو حسابی آب میکردی شارژ 10 تومنی میذاشتی دیگه نمیخواستم دستم به خون الوده بشه 1
فامیل دور 54 ارسال شده در 6 تیر، 2011 اسم این اقای خوش تیپی که تو اواتارته چیهمن با یه نظر نمیدونم چرا عاشقش شدم فامیل دور هستم . یعنی الان چجوریم ؟ 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری