رفتن به مطلب

واسه سجاد spow دوست داشتنی دعا کنیم دوستان خواهشا رفیقتون رو فراموشش نکنید


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

شوخی شوخی با سلامتی بچه ها هم شوخی؟؟

:banel_smiley_4:

 

 

به خدا شوخی خوبی نیست

  • Like 4
ارسال شده در

سجاد چی شده؟؟؟؟؟؟؟

  • Like 4
ارسال شده در

سجاد سرش گیج رفت؟ سر درد داشت بردینش بیمارستان؟

چی شده آخه؟؟؟؟؟؟

  • Like 4
ارسال شده در

ان شاء‌الله هر چی هستش به خیر و خوبی بهتر بشه و سلامتی اش رو بدست بیاره....

:ws21: :rose:

دعا میکنیم که خدا خودش نگهدارش باشه و همیشه هم در صحت و سلامتی باشه........ :ws21: :rose:

  • Like 4
ارسال شده در

آتروس تهران تلپ شدی

سجاد اردبیل سر پستشه

تو چطور پیشش بودی؟؟؟؟؟

زشته اینجور دروغ 13

  • Like 6
ارسال شده در
سجاد سرش گیج رفت؟ سر درد داشت بردینش بیمارستان؟

چی شده آخه؟؟؟؟؟؟

 

خیلی هم خوبه الانم سالمه سالمه:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
آتروس تهران تلپ شدی

سجاد اردبیل سر پستشه

تو چطور پیشش بودی؟؟؟؟؟

زشته اینجور دروغ 13

 

خیلی هم خوبه الانم سالمه سالمه:icon_gol:

 

خدا رو شکر

بابا مردیم که

اه این حرفا چیه می زنین

  • Like 4
ارسال شده در

میگه : عالیم و سرحال!

 

=================================

 

پ.ن : شوخی بسیار مسخره ای بود ;)

  • Like 7
ارسال شده در

با جون مردم که نمیشه بازی کرد که !این دیگه چه دروغه ...:w000::banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

سهیل میگه سجاد حالش خوبه :banel_smiley_4:

 

اصلا خنده دار نبود این شوخی ها...جالب و هیجانی هم نبود.

  • Like 7
ارسال شده در

ef658f48cbca411e941d01c71ce53082.jpg

 

اوخ اوخ مثل اینکه داره ناجور میشه:icon_gol:

 

دوستان هم اکنون یه خبر خوب بهتون میخوام بدم

مثل اینکه معجزه ای رخ داده و دعاهای همه دوستانی که دیشب ساعت 4 با دیدن این تاپیکواسه سجاد کردن مستجاب شده و سجاد طبق آخرین خبر داره پسته میخوره و 13 رو بدر میکنه

میدونم خیلیا با دیدن این تاپیک ناراحت شدم ولی تا اونجایی که تونستم به همه با پیام خصوصی خبر دادمکه زیاد غصه نخورن:ws3:

 

در آخر ممنون از دوستانی که در این پروژه با من هم دست بودن مخصوصا عمو eder الهامsheikh و دیگر دوستان

دیگه دلم نیومد 13 تون خراب شه

:icon_gol:دوستون دارم

خدایا... شکرت سجاد حالش خوب شد:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

من که خودم تا سجاد رو با چشمای خودم اینجا نبینم باور نمیکنم.....:ws3:

من برم بچها مثل اینکه یه سری قصد توطئه دارن:w36:من دوستون دارم:1238:

  • Like 2
ارسال شده در

خب خدا رو شکر که حالش خوب شد :whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
خب خدا رو شکر که حالش خوب شد :whistle:

 

آره خیلی خدا ذوسش داره گفتم میتونه از پسش بر بیاد:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در

موضوع های بهتری هم هست برای شوخی لطفا با احساسات بچه ها بازی نکنید و برای خود شیرینی از اسم دوستانی که عزیز همن استفاده نکنید

  • Like 19
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...