soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ Numerical Analysis of Arc Welding in High Gravity Condition : Abstract In this research, GTA welds onto the aluminum alloy 6061 and nickel are investigated at varying levels of gravity (g) using computer simulation techniques. The numerical results are compared with the existing experimental data. Computer simulation in agreement with the experimental data shows that the depth of the melting pool decreases as gravity increases and this trend is more markedly observed for the aluminum weld than for nickel. The velocity in the melting pool increases at higher level of gravity and enhances convection. Numerical simulations also show deeper weld pool penetration compared with the existing results. This observation is justified due to the effect of Coriolis and centrifugal forces on the arc plasma flow and different cooling conditions on the bottom surface of the work piece برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ بهبود دقت موقعیت دهی قطعه کار از طریق بهینه سازی چیدمان فیکسچر ماشینکاری چکیده : عدم دقت در موقعیت دهی قطعه کار منجر به خطاهایی در مکان وجهت ماشینکاری خواهد شد. قابلیت موقعیت دهی دقیق قطعه کار به سبب تغییر شکل الاستیک در محل تماس فیکسچر « قطعه کار » در فیکسچر ماشینکاری به شدت تحت تاثیر جابجایی جسم صلب وقطعه کار است. این مقاله مدلی را برای بهبود دقت موقعیت دهی در مقیدسازی قطعه کار بیان می کند. یک مدل گسسته تماس الاستیک برای نمایش دادن در هر تماس بین قطعه کار وفیکسچر استفاده شده است. کاهش خطا در موقعیت دهی قطعه کار به سبب جابجایی جسم صلب از طریق قرار گیری بهینه موقعیت دهنده ها و گیره ها در اطراف قطعه کار دست یافتنی خواهد بود.همچنین مدل بهینه سازی در طرح بندی برای بهبود تغییر شکل کلی قطعه کار و مشخصات نیروهای عکس العمل نمایش داده شده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ بررسی نيروهای آئروديناميک وارد بر بدنه خودرو سمند چکيده : در اين مقاله ضمن بررسی جريان هوا در اطراف مدلهای مختل ف بدنه خودرو و وليفت ارائه شده وبا بهره گيری ازروشها نيروهای آئروديناميکی وارده بر بدنه هادر هر جزء ازبدنه شکلهای بهينه برای دستيابی به کمترين مقادير درگ ی حل عددی تغييرات اعمال شده روی بدنه خودرو سمند نسبت به طرح اوليه موردآزمايش قرار گرفته ونتايج بدست آم ده در شرايط مشابه برای دو حالت اوليه و تغييريافته ارائه شده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ تحليل جوشكاري و شكل دهي انفجاري صفحات غير هم جنس چكيده : در اين مقاله جوشكاري و شكلدهي انفجاري دو صفحه غير هم جنس كه يك فرايند جوشكاري حا لت جامد به همراه تغيير شكل پلاستيكي مي باشد تحليل شده است. انرژي ناگهاني حاصل از انفجار مواد منفجره ، قسمتي تلف شده، بخشي از آن براي جوشكاري دو صفحه غير همجنس و باقيمانده براي شكل دهي صفحه مركب بكار مي رود. ضمن توجه به تكيه گاه ساده و گير دار با ملحوظ نمودن مقادير بحراني ضربه، جابجائي ورق در امتداد قائم، امكان اتصال دو ورق غير همجنس وگسيختگي ورق پيش بيني گرديده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ C.N.C. MACHINE TOOL PROCESS OPTIMISATION FOR INTELLIGENT AUTOMATION : Abstract The main objective of this paper is to devise and develop a series of methods in which to make the process of manufacturing automation compatible with the way C.N. machines are programmed and implemented, as efficiently as possible. The paper in particular, looks into two specific methods where N.C. Part -Programs may rapidly be created, optimised and modified, if needed. Two important techniques are introduced: on line dynamic optimisation and real time verification method using computer graphics Tools برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ FIVE-AXIS MACHINING OF FREE-FORM SURFACES CONSTRUCTED BY DUAL KRIGING : Abstract The use of 5-axis control machining centers will become more widely accepted in the light of its high efficiency and accuracy. This study deals with the generation of five-axis NC tool paths on the free-form surfaces modeled parametrically by dual Kriging. This interpolation technique presents several advantages, since it permits to obtain piecewise linear and Spline interpolations as particular cases and least square methods as a limit case. The developed algorithm generates machine program (G-code) with cutting locations and the tool direction within a given accuracy. It also prevents any possible collision between the workpiece and the tool. The algorithm is implemented on a standard micro-computer and it is structured to offer a library of NC machining functions for end-users برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ بررسی پارامترهای موثر در روش تيزکردن سنگ(dressing) با ابزار ديسکي و مقايسه آن با روش تک نقطه ای چکيده : دو روش مرسوم براي تيز کردن سنگ ، روش درسينگ تک نقطه اي و استفاده از ابزار ديسکي است.کم بودن انرژي مخصوص درسينگ و زبري سطح قطعه کار سنگ زده شده مطلوب ماست ، اما داشتن اين دو کميت به صورت همزمان امکان پذير نيست ولی مي توان يک حالت بهينه بين دو را انتخاب کرد ، بدين منظور مدلهايي رياضي ارائه شده که انرژي مخصوص درسينگ و صافي سطح قطعه توليد شده را به پارامترهاي ورودي در دو روش درسينگ مذکور وابسته کرده وسپس توسط آزمايشات تجربی تاييد شده است. از اين مدلهاي رياضي به عنوان راهنما براي انتخاب پارامترهاي بهينه در درسينگ و مقايسه بين دو روش مذکور استفاده می شود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اردیبهشت، ۱۳۹۰ طراحی صفحات تقويتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود چكيده : رشد ترک ناشی از خستگی يکی از مهمترين عوامل شکست ساز ههايی است که تحت بارگذاری ديناميکی قرار می گيرند. در بسياری از مواقع با مساله تعمير سازه هايی روبرو می شويم که در اثر چنين بارگذاری شکست هاند. يکی از روشهای تعمير، استفاده از وصله و جوشکاری اطراف آن می باشد. در اين صورت قسمتی از مراحل طراحی اين وصله شامل تعيين شکل و ابعاد هندسی آن می باشد. بديهی است در طراحی صفحات تقويتی بايد بين استحکام کلی سازه و هزين هها تعادل برقرار نمود. در اين مقاله به بررسی يافتن بهترين طرح وصله از لحاظ ضخامت و عرض برای مقاومت در مقابل انتشار ترکهای ايجاد شده در بدنه بوژي قطارهای باربری به روش اجزاء محدود پرداخته شده است. بدين منظور از کد تجاری ANSYS استفاده شده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
reza.rz 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 تیر، ۱۳۹۰ salam man danesh jooye arshade sakhtam khastam rahnamaiem bekonid vase payan name too che fildi kar konam 1 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 مرداد، ۱۳۹۰ پایان نامه کارشناسی ساخت تولید دانشجویان شهید رجایی تهران در مورد برنامه ریزی فرآیندهای ساخت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، ۱۳۹۰ فرآیند نورد لوله در این مقاله آشنایی نسبی با انواع روش های نورد لوله بدست خواهید آورد منبع: وبلاگ مهندسی مکانیک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مهر، ۱۳۹۰ برای دانلود مقالات روی عنوان آن کلید کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 39 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام S برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
mahdiyeh. 23 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 مهر، ۱۳۹۰ خیلی ممنون از مقالاتی که گذاشتن،ولی اگه لطف کنین شماره 24 رو دوباره بذارین ممنوم میشم. 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مهر، ۱۳۹۰ مقاله جامع در باره آلومینیوم و آلیاژهای آن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام Suranaree University of Technology May-Aug 2007 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مهر، ۱۳۹۰ خیلی ممنون از مقالاتی که گذاشتن،ولی اگه لطف کنین شماره 24 رو دوباره بذارین ممنوم میشم. دوست عزیز مقاله 24 ام مشکلی نداره میتونید استفاده کنید 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مهر، ۱۳۹۰ تأثیر ترک بر رفتار خوردگی حفره ای در فلز های جوش AISI 304L با تغییر نسبت کروم معادل به نیکل معادل Pitting corrosion behavior on crack property in AISI 304L weld metals with varying Cr/Ni equivalent ratio برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تهیه و تنظیم : مهندس مهدی میرزامحمدی منبع : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 آذر، ۱۳۹۰ مقاله تخصصی راجع به قالب گیری تزریق پلاستیک به کمک آب منبع: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 دی، ۱۳۹۰ ماشین کاری وایر کات برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 دی، ۱۳۹۰ جوش پلاسما برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۹۰ انواع روش های اکستروژن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده