رفتن به مطلب

گشایش نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو


ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، دبیر نهمین همایش فناوری نانو در این همایش گفت : بیش از هزار مقاله علمی به دبیرخانه این جشنواره رسید ، که نشان از علاقمندی و توان علمی دانشجویان دارد.

وی افزود: محدودیت امکانات موجب شد تا 510 مقاله علمی دانشجویان در مقطع دکتری ، برای ارائه در همایش انتخاب شود.

علی ایرانمیش گفت : تعداد 480 مقاله دانشجویان کارشناسی ارشد نیز ، بصورت پوستر در مدت 2 روز برگزاری این همایش ارائه می شود.

دبیرنهمین همایش فناوری نانو ، اضافه کرد : بهبود رنگ پذیری پلی پروپیلن با کمک نانو ذرات خاک رس در حوزه نانو مواد ، چهارچوب های فلز-آلی نانو متخلخل و پتانسیلهای کاربردی در حوزه نانو شیمی ، سلولهای خورشیدی در حوزه نانومکانیک نانو فیزیک و نانو محاسبات از جمله مقالاتی است که در این همایش ارایه می شود .

کاظم نژاد معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس نیز در مراسم افتتاحیه این همایش گفت : تدوین آیین نامه تاسیس رشته های بین رشته ای ، در دستور کار آموزش عالی کشور قرار دارد.

وی افزود :این آیین نامه به تاسیس رشته های بین رشته ای در حوزه نانو و حمایت و تسهیل از آنها می انجامد.

مشفق نایب رییس انجمن علمی فناوری نانو هم در مراسم آغاز به کار نهمین همایش دانشجویی فناوری ، با اشاره به تاسیس شعبه های استانی انجمن نانو فناوری در استان بوشهر گفت : درخواستهایی برای تاسیس شعبه این انجمن در استان خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و مازندران دریافت شده است ، که در صورت تایید ، شعبه استانی در آن جا تاسیس می شود.

برگزاری 8 کارگاه تخصصی با موضوعات ، نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو، روش ارائه شفاهی مقاله ، ثبت اختراع، مقاله نویسی و نقد علمی ، جنبه های مختلف سرقت علمی ، برنامه ریزی شغلی و حرفه ای ، بیوسنسورها (حسگرهای زیستی) و نانو سیستم های انتقال دارو ، از دیگر برنامه های نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...