رفتن به مطلب

کسی میدونه دوستی قبل از ازدواج خوبه یا بد؟


peyman sadeghian

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟

:banel_smiley_4:

  • Like 14
ارسال شده در

اگه آشنایی اولیه فقط از اینترنت باشه آره شاید بشه اعتماد کرد چون بیرونم باهاش در ارتباطه روابط اجتماعیو شخصیتشو از نزدیک میبینه

ولی اگه همش محدود ب نت باشه اصلا نمیشه اعتماد کرد... تو نت نهایتش اینه ک از وب طرفو میبینه ک ی جا نشسته و همش با نوشتن با هم ارتباط برقرار میکنن احتمال دروغگویی و مخفی کاریم خیلی بالاست

البته این نظره منه :ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

آشنایی قبل از ازدواج خیلی خوبه ولی در چارچوب پاره ای از قیود.

  • Like 7
ارسال شده در

ازدواج اینترنتی چه جوریه؟

 

یعنی خطبه عقد و مراسم و..... همه تو اینترنت صورت میگیره.

 

اینترنت ممکنه فقط یک استارت آشنایی باشه مثل تلفن یا دیدن در دانشگاه و محل کار و.....برای بار اول.

 

بقیه میمونه برای بحث و صحبت کردن از نزدیک.

  • Like 9
ارسال شده در

:w72:

  • Like 4
ارسال شده در
:ws46::ws46::ws46::ws46::ws46::ws46::ws46:
  • Like 5
ارسال شده در

فقط جهت آشنایی اولیه نه بیش از این .....

 

 

 

 

 

.

  • Like 5
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در
سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟

:banel_smiley_4:

 

من اصلا اینگونه اشنایی رو نمی پذیرم

 

مهمترین مشکلی که پیش خواهد امد عدم اعتماد طرفین است

  • Like 5
ارسال شده در
سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟

ختم کلام :

نه

آخر و عاقبت نداره و این یه واقعیته و آینده خوشی نخواهد داشت

البته نظر منه...

  • Like 3
ارسال شده در
ازدواج اینترنتی چه جوریه؟

 

یعنی خطبه عقد و مراسم و..... همه تو اینترنت صورت میگیره.

 

اینترنت ممکنه فقط یک استارت آشنایی باشه مثل تلفن یا دیدن در دانشگاه و محل کار و.....برای بار اول.

 

بقیه میمونه برای بحث و صحبت کردن از نزدیک.

:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

مونده طرف جنبش رو داشته باشه يا نه؟

  • Like 3
ارسال شده در
من اصلا اینگونه اشنایی رو نمی پذیرم

 

مهمترین مشکلی که پیش خواهد امد عدم اعتماد طرفین است

 

ختم کلام :

نه

آخر و عاقبت نداره و این یه واقعیته و آینده خوشی نخواهد داشت

البته نظر منه...

 

 

2 نفر بالاخره باید یه جور با هم آشنا شن دیگه

چه فرقی داره چجوری؟:ws38:

 

به هم نامه بنویسند خوبه ولی چت کنن بده؟:w58:

 

 

-----------

 

چه جور آشنا بشن خوبه از نظر شما؟:ws38:

  • Like 5
ارسال شده در

چندوقت پیش یه جایی خوندم از هر 10 ازدواج نتی 8 تاش به طلاق منجر میشه

فکرکنم به خاطر شناخت ناقص از طرف مقابله

متاسفانه با این جوی که درنت حاکمه (یعنی خودمون ایجاد کردیم) شرایط اصلا مناسب نیست حتی برای یک دوستی ساده دیگه ازدواج که جای خود را دارد

اما اگر انقدر دروغ و بیییییییییییییییییییییب حاکم نبود شاید میشد به این موضوع هم فکرکرد

شیوه اشنا شدن مهمه اینکه کجا وچطوری اشنا بشن

این بود نظر من:w16:

  • Like 5
ارسال شده در

شیرین و فرهاد هم مثل اینترنتی الان آشنا شدند با هم

هم رو ندیده بودند....نقاشیه هم رو دیدند و چند تا نامه داده بودند

بعد عاشق شدند :ws3:

 

 

 

(البت اینو استاد ادبیات گفت .خودم نخوندم داستانو:JC_thinking:)

  • Like 5
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام

به نظر من نه چون نه طرف رو می شناسی نه از روحیاتش خبر داری مثل چت روم که بدترین محیط هست

و یه جور وقت کشی هست

به جاش میشه توکل کرد و ارتباط رو با خدا بیشتر کرد...من جوان نیازم به خدا بیشتر از جنس مخالف هست

با تشکر

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...