peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 24 اردیبهشت، 2011 سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟ 14
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 24 اردیبهشت، 2011 اگه آشنایی اولیه فقط از اینترنت باشه آره شاید بشه اعتماد کرد چون بیرونم باهاش در ارتباطه روابط اجتماعیو شخصیتشو از نزدیک میبینه ولی اگه همش محدود ب نت باشه اصلا نمیشه اعتماد کرد... تو نت نهایتش اینه ک از وب طرفو میبینه ک ی جا نشسته و همش با نوشتن با هم ارتباط برقرار میکنن احتمال دروغگویی و مخفی کاریم خیلی بالاست البته این نظره منه 9
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 24 اردیبهشت، 2011 آشنایی قبل از ازدواج خیلی خوبه ولی در چارچوب پاره ای از قیود. 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 24 اردیبهشت، 2011 ازدواج اینترنتی چه جوریه؟ یعنی خطبه عقد و مراسم و..... همه تو اینترنت صورت میگیره. اینترنت ممکنه فقط یک استارت آشنایی باشه مثل تلفن یا دیدن در دانشگاه و محل کار و.....برای بار اول. بقیه میمونه برای بحث و صحبت کردن از نزدیک. 9
afa 18504 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟ من اصلا اینگونه اشنایی رو نمی پذیرم مهمترین مشکلی که پیش خواهد امد عدم اعتماد طرفین است 5
sookut 13735 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 سلام دوستان کسی میدونه دراین عصری که همه ارتباطات ازطریق اینترنت شده آیا میشه به ازدواجهای اینترنتی اعتمادکرد؟ ختم کلام : نه آخر و عاقبت نداره و این یه واقعیته و آینده خوشی نخواهد داشت البته نظر منه... 3
sookut 13735 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 ازدواج اینترنتی چه جوریه؟ یعنی خطبه عقد و مراسم و..... همه تو اینترنت صورت میگیره. اینترنت ممکنه فقط یک استارت آشنایی باشه مثل تلفن یا دیدن در دانشگاه و محل کار و.....برای بار اول. بقیه میمونه برای بحث و صحبت کردن از نزدیک. 1
میلاد 24047 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 من اصلا اینگونه اشنایی رو نمی پذیرم مهمترین مشکلی که پیش خواهد امد عدم اعتماد طرفین است ختم کلام :نه آخر و عاقبت نداره و این یه واقعیته و آینده خوشی نخواهد داشت البته نظر منه... 2 نفر بالاخره باید یه جور با هم آشنا شن دیگه چه فرقی داره چجوری؟ به هم نامه بنویسند خوبه ولی چت کنن بده؟ ----------- چه جور آشنا بشن خوبه از نظر شما؟ 5
a_Farzad 913 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 چندوقت پیش یه جایی خوندم از هر 10 ازدواج نتی 8 تاش به طلاق منجر میشه فکرکنم به خاطر شناخت ناقص از طرف مقابله متاسفانه با این جوی که درنت حاکمه (یعنی خودمون ایجاد کردیم) شرایط اصلا مناسب نیست حتی برای یک دوستی ساده دیگه ازدواج که جای خود را دارد اما اگر انقدر دروغ و بیییییییییییییییییییییب حاکم نبود شاید میشد به این موضوع هم فکرکرد شیوه اشنا شدن مهمه اینکه کجا وچطوری اشنا بشن این بود نظر من 5
میلاد 24047 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 شیرین و فرهاد هم مثل اینترنتی الان آشنا شدند با هم هم رو ندیده بودند....نقاشیه هم رو دیدند و چند تا نامه داده بودند بعد عاشق شدند (البت اینو استاد ادبیات گفت .خودم نخوندم داستانو:JC_thinking:) 5
morvaridtalaee 2591 ارسال شده در 29 شهریور، 2011 سلام به نظر من نه چون نه طرف رو می شناسی نه از روحیاتش خبر داری مثل چت روم که بدترین محیط هست و یه جور وقت کشی هست به جاش میشه توکل کرد و ارتباط رو با خدا بیشتر کرد...من جوان نیازم به خدا بیشتر از جنس مخالف هست با تشکر 2
ارسال های توصیه شده