رفتن به مطلب

Arsenal 2 - 1 Barca


ارسال های توصیه شده

مصاحبه ی جوزپ گواردیولا پس از شکست برابر آرسنال

 

پیروزی 1:0 در نیمه ی اول و شکست 0:2 در نیمه ی دوم در نهایت شکست شاگردان گواردیولا در امارات را رقم زد تا نیمه مربیان کار دست کاتالان ها بدهد.

 

سرمربی اسپانیایی آبی و اناری ها که شاید 15 دقیقه به پایان بازی به چنین نتیجه ای فکر نمی کرد، با وجود تغییر تاکتیک به سمت شیوه ای تدافعی تر، نه تنها موفق به حفاظت از تک گل خود نشد، بلکه بازی را نیز در نهایت واگذار کرد.

 

گواردیولا در مصاحبه ی خود پس از این شکست گفت:«یک بازی فوق العاده با شانس هایی برای هر دو تیم بود. آرسنال همیشه تیم خوبی است، سرسخت و قوی. ما به بازی تسلط داشتیم و کم و بیش آن را کنترل کرده بودیم، باخت برایمان افسوس برانگیز است.

بازی شبیه به بازی سال گذشته بود و من فکر می کنم شانس های بیشتری هم بوجود آوردیم ولی آن ها وقتی پرس می کنند بسیار خوب اند؛ جاگیری عالی ای دارند و در ضدحملات بسیار خوب اند. آن ها در استفاده از فضاها بسیار سریع عمل می کنند. من شیوه ی بازی آرسنال را تحسین می کنم.»

 

«بهتر از بازی هایی مانند بازی در لیون یا اشتوتگارت بودیم ولی با نتیجه ی بدتری از زمین خارج شدیم. تمام کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به رقیب خود تبریک بگوییم.»

 

«از باخت ناراحتم ولی هنوز بازی برگشت باقی مانده و همه چیز می تواند تغییر کند؛ اجازه دهید همچنان به بازیکنانم اعتماد داشته باشم، آن ها در مدتی کوتاه چیزهای بیشتری از آن برایم کسب کرده اند که بخواهم ایمانم را به آن ها از دست بدهم. مهم بود که یک گل خارج از خانه بزنیم و امشب این کار را کردیم. نمی دانم در بازی برگشت چقدر متفاوت عمل می کنیم اما خودمان خواهیم بود.»

لینک به دیدگاه

فابرگاس در مورد بازی دیشب در کنار خوشحالی از برد در بازی گفت که آنها محتاط هستند و هنوز چیزی معلوم نشده است و بازی برگشت در نیو کمپ همه چیز را تعیین میکند.

 

 

اوگفت:

 

 

"من فکر میکنم این پیروزی بسیار با ارزش است زیرا آنها ( بارسلونا) بازی های زیادی نبوده در این فصل که بازنده باشند.و از نظر من آنها در کنار بهترین ها در تاریخ فوتبال هستند."

 

 

"این تنها یک بازی بود ما از 180 دقیقه بازی فقط 90 دقیقه آن را انجام داده ایم و هنوز نیمی از آن باقی مانده این بازی از نظر اعتماد به نفس تیم را بالا برد همین!"

 

 

همچنین این بازیکن اسپانیایی گفت که این بازی ثابت کرد که آنها چقدر نسبت به بازی سال پیش پیشرفت داشته اند.

 

 

او در ادامه افزود:

 

 

"ما مانند سال پیش 5-6 بازیکن خود را به علت مصدومیت بیرون نخواهیم داشت. من فکر میکنم که ما به اندازه کافی برای بازی های بزرگ بالغ شده ایم."

 

 

"ولی اگر ما در اینجا پیروز باشیم و نتوانیم خود را در نیوکمپ نتیجه بگیریم پس این نتیجه هیچ فایده ای ندارد."

لینک به دیدگاه

ونگر از تاثیر این برد بر روی بازیکنان تیمش می گوید...

 

 

 

 

 

آرسن ونگر گفت که اکنون شاگردانش این باور را بدست آوردند که در نیوکمپ کار را به اتمام برسانند و بارسلونا را از دوره رقابت ها خارج سازند.

 

 

توپچی ها در بازی دیشب توانستند در نیمه دوم با ارائه یک بازی دیدنی تک گل داوید ویا را بی اثر کنند و با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شوند.

 

 

در این بازی رابین ونپرسی گل اول را از یک زاویه کاملا بسته وارد دروازه کرد و آرشاوین نیز گل برتری را در دقیقه 83 وارد دروازه بارسا نمود و ورزشگاه را غرق شادی کرد.

 

 

ونگر معتقد است اولین پیروزی آرسنالی ها در برابر کاتالانی ها به آنها کمک کرد که برتری خود را در بای برگشت در ورزشگاه نیوکمپ حفظ کنند.

 

 

این مرد فرانسوی که سال پیش تیم خود را در برابر بارسلونا بازنده یافته بود ضمن قدردانی از گلزنان تیمش در این بازی گفت که بازگشت به بازی در نیمه دوم به دلیل تمرکز جسمی و روحی جدید تیم است.

 

 

ونگر در مصاحبه با خبرگزاری اسکای اسپرت گفت:

 

 

"این شب یکی از به یاد ماندنی ترین شب ها خواهد بود به این خاطر که در مقابل رقیبی ویژه بود. این بازی بارها وعده داده شده بود و هم اکنون من فکر می کنم به وعده های خود عمل کرده ایم. این یک بازی قابل انتظار بین دو تیم مخصوص بود."

 

 

"من از قدرت تمرکزی که در بازی نشان دادیم احساس غرور می کنم. ما هرگز پا پس نکشیدیم و در نهایت نیز برنده میدان بودیم."

 

 

"ما در نیمه دوم فشار روی تیم حریف را بیشتر کردیم و رو به جلو تر بازی را ادامه دادیم ، آنها از لحاظ بدنی کمی کم آوردند و ما این طور نبودیم همین نکته تفاوت را در پایان بازی نشان داد."

 

 

"ما دو گل مخصوص به ثمر رساندیم یکی روی حرکت انفرادی رابین و دیگری روی یک کار از پیش تمرین شده گروهی."

 

 

"من نمی دانم که دقیقا شانس ما برای صعود چقدر است فقط این را می دانم که تیم همه کار برای به دست آوردن این مهم انجام می دهد."

 

 

"ما با ایمانمان به آنجا خواهیم رفت و این کمک بزرگی برای تیم است که می دانیم می توانیم بارسلونا را ببریم. شما می توانید ببینید که تیم ما از لحاظ روحی پیشرفت کرده است و به بلوغ رسیده است.

لینک به دیدگاه

بازی برگشتو هم می بینیم:ws43:

والدس گله بدی رو خرد هنوز بی تجربست!:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

پویول هم مصدوم بود

روز روزه آرسنال بود خیلی خوب بودند ولی بارسا زیاد نه...

ولی این بازی برگش هم داره..................................

همین پارسال آرسنال تو نیوکمپ 5 تایی شدش:w888:

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...