danielo 15240 ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 گزارش خوانندگان: قطع فوتبال در لحظات اذان سنتی بود که از ابتدای انقلاب تا سال های نه چندان دور از سوی سازمان صدا وسیما صورت می گرفت. به گونه ای که مهم نبود چه دقایقی از پخش زنده یک رقابت فوتبال است. همین که اذان گفته می شد، بازی نیز قطع می شد. این سنت با بیشتر شدن کانال های تلویزیونی کم رنگ شد. اما امروز در حالیکه یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر انگلستان بین منچستر یونایتد و منچستر سیتی از شبکه سوم با گزارش مزدک میرزایی به صورت زنده پخش می شد 6 دقیقه مانده به پایان دیدار گزارشگر التماس دعا نمود بازی قطع شد! این سوال مطرح است چرا درحالیکه 5 شبکه داخلی و بیش از 10 شبکه خارجی وابسته به جمهوری اسلامی اذان پخش می کند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک شبکه مسابقه ورزشی را کامل پخش کند! و اینکه این سنت از بین رفته و علت تکرار دوباره آن چیست؟ 7
VINA 31339 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 گزارش خوانندگان: قطع فوتبال در لحظات اذان سنتی بود که از ابتدای انقلاب تا سال های نه چندان دور از سوی سازمان صدا وسیما صورت می گرفت. به گونه ای که مهم نبود چه دقایقی از پخش زنده یک رقابت فوتبال است. همین که اذان گفته می شد، بازی نیز قطع می شد. این سنت با بیشتر شدن کانال های تلویزیونی کم رنگ شد. اما امروز در حالیکه یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر انگلستان بین منچستر یونایتد و منچستر سیتی از شبکه سوم با گزارش مزدک میرزایی به صورت زنده پخش می شد 6 دقیقه مانده به پایان دیدار گزارشگر التماس دعا نمود بازی قطع شد!این سوال مطرح است چرا درحالیکه 5 شبکه داخلی و بیش از 10 شبکه خارجی وابسته به جمهوری اسلامی اذان پخش می کند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک شبکه مسابقه ورزشی را کامل پخش کند! و اینکه این سنت از بین رفته و علت تکرار دوباره آن چیست؟ مردان با بصیرت کم شدند اما به نظر من حرکت قشنگیههر چند همه مسلمون نیستن تو ایران و حقشون ضایع میشه 1
partow 25305 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 بین مسابقات ورزشی که فقط زیرنویس می کنن ... :JC_thinking:
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 بین مسابقات ورزشی که فقط زیرنویس می کنن ... :jc_thinking: جدیدا فرق کرده..شوخی نیست.اقای احمدی رئیس جمهور است
Hidden 982 ارسال شده در 15 اردیبهشت، 2011 یکی بیاد بگه چرا دیشب ساعت 10.20 شبکه 1 راهپیمایی روز 22 بهمن رو پخش میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34): 1
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 15 اردیبهشت، 2011 یکی بیاد بگه چرا دیشب ساعت 10.20 شبکه 1 راهپیمایی روز 22 بهمن رو پخش میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34): حالشون خوب نیست عزیز من. سایت livescore.com هیتلر شده :ws28::ws28: 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری