رفتن به مطلب

قطع پخش زنده مسابقه فوتبال به خاطر اذان


danielo

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

گزارش خوانندگان: قطع فوتبال در لحظات اذان سنتی بود که از ابتدای انقلاب تا سال های نه چندان دور از سوی سازمان صدا وسیما صورت می گرفت. به گونه ای که مهم نبود چه دقایقی از پخش زنده یک رقابت فوتبال است. همین که اذان گفته می شد، بازی نیز قطع می شد. این سنت با بیشتر شدن کانال های تلویزیونی کم رنگ شد. اما امروز در حالیکه یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر انگلستان بین منچستر یونایتد و منچستر سیتی از شبکه سوم با گزارش مزدک میرزایی به صورت زنده پخش می شد 6 دقیقه مانده به پایان دیدار گزارشگر التماس دعا نمود بازی قطع شد!

این سوال مطرح است چرا درحالیکه 5 شبکه داخلی و بیش از 10 شبکه خارجی وابسته به جمهوری اسلامی اذان پخش می کند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک شبکه مسابقه ورزشی را کامل پخش کند! و اینکه این سنت از بین رفته و علت تکرار دوباره آن چیست؟

  • Like 7
ارسال شده در
گزارش خوانندگان: قطع فوتبال در لحظات اذان سنتی بود که از ابتدای انقلاب تا سال های نه چندان دور از سوی سازمان صدا وسیما صورت می گرفت. به گونه ای که مهم نبود چه دقایقی از پخش زنده یک رقابت فوتبال است. همین که اذان گفته می شد، بازی نیز قطع می شد. این سنت با بیشتر شدن کانال های تلویزیونی کم رنگ شد. اما امروز در حالیکه یکی از حساس ترین رقابت های لیگ برتر انگلستان بین منچستر یونایتد و منچستر سیتی از شبکه سوم با گزارش مزدک میرزایی به صورت زنده پخش می شد 6 دقیقه مانده به پایان دیدار گزارشگر التماس دعا نمود بازی قطع شد!

این سوال مطرح است چرا درحالیکه 5 شبکه داخلی و بیش از 10 شبکه خارجی وابسته به جمهوری اسلامی اذان پخش می کند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک شبکه مسابقه ورزشی را کامل پخش کند! و اینکه این سنت از بین رفته و علت تکرار دوباره آن چیست؟

 

مردان با بصیرت کم شدند:banel_smiley_4:

اما به نظر من حرکت قشنگیه:icon_redface:هر چند همه مسلمون نیستن تو ایران و حقشون ضایع میشه :ws52:

  • Like 1
ارسال شده در

بین مسابقات ورزشی که فقط زیرنویس می کنن ... :JC_thinking:

ارسال شده در
بین مسابقات ورزشی که فقط زیرنویس می کنن ... :jc_thinking:

 

جدیدا فرق کرده..شوخی نیست.اقای احمدی رئیس جمهور است

ارسال شده در

یکی بیاد بگه چرا دیشب ساعت 10.20 شبکه 1 راهپیمایی روز 22 بهمن رو پخش میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
یکی بیاد بگه چرا دیشب ساعت 10.20 شبکه 1 راهپیمایی روز 22 بهمن رو پخش میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34):

 

حالشون خوب نیست عزیز من.

سایت livescore.com هیتلر شده :ws28::ws28::ws28::ws28:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...