رفتن به مطلب

اسرار تناسب اندام جسیکا بیل و جنیفر انیستون!


EOS

ارسال های توصیه شده

بله،افراد مشهور به مربیان و سرآشپزان شخصی خود هزاران دلار پرداخت می کنند تا آنها را به سمت خوش اندام شدن هدایت کنند،اماچندین روش فوق الاده وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان روش آنها را حتی بدون پرداخت یک پنی یاد گرفت.

 

جسیکا بیل

jessica-biel.jpg

از هر رژیم زودگذر جدیدی پیروی میکرداما حالا راز مدیریت وزنش خوردن سه وعده غذای کم وسه میان وعده که کمک میکند او احساس رضایت کند است.اوطرفدار مرغ،ماهی غزل آلا،ویا گوشت خوک با سالاد و برنج قهوه ای و یا رشته فرنگی گندمی است.جیسن واش،مربی جنیفر میگوید:شما باید یک تعادل مخصوصا بین چیزهایی که میخورید ایجاد کنید.او هر چیزی را که دوست دارد میخورد اما به مقدار کم.او دوست دارد که شامش را بیرون بخورد،اما فقط نصف غذای درون بشقاب را می خورد.

 

 

جنیفر آنیستون

Jennifer-Aniston2.jpg

هر روز ورزش میکند.او با کمک معلم یوگایش(ماندی اینگبر) که بیست و دو دقیقه قبل از هر یک ساعت جلسه یوگا را به گرم کردن ماهیچه ها اختصاص میدهد ،یک روال عادی را ایجاد کرده.هر جلسه یوگا شامل حالات گوناگونی مثل تعادل روی بازو،شنا روی زمین،ورزش های مربوط به لگن خاصره است.جنیفر عاشق ورزش روزانه است.او میگوید یوگا سبب شده تا پاهای من ظریفتر وبازوهایم قویتر شود.

.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...