رفتن به مطلب

استادای سخت گیر و سربازان گم نام


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

عمار عمار یاسر ....عمار جان بگوشم ...یاسر جان یه استاد کنترل هست که پایان

 

ترمشو خیلی سخت گرفته بدتر هم تصحیح کرده دیگه زحمت ترورش افتاد باشما تمام .

 

باشه عمار جان اما کاش استاد کوانتمی ، فیزیک هسته ای جیزی بود کسی شک نمی کرد تمامو

 

نه دیگه رشته ما نداره اینا رو برو اجرت با سید الشهدا برادر تمام .

  • Like 11
ارسال شده در

یاسر ما هم یه استاد مدار داریم بیا نقش عزرائیل رو براش بازی کن ! :persiana__hahaha:

  • Like 4
ارسال شده در

ما یک استاد ریاضیات مهندسی داشتیم.

 

اتاقش معروف بود به اتاق تمساح ها !!!!!!

 

هر کس بعد از اعلام نمرات میرفت تو دفتر استاد، خونین و خاکی بر میگشت موهاش ژولیده،اشک در چشم و....

 

یک شکارچی تمساح داشتم پدرش رو در میاوردم.

  • Like 9
ارسال شده در

عمار عمار یاسر ...یاسر جان بگوشم ... میدان تحریر بدجوری شلوغ شده بریم کمکشون ..

نه برادر اونجا ساندیس نمی دن ارزش نداره :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
ما یک استاد ریاضیات مهندسی داشتیم.

 

اتاقش معروف بود به اتاق تمساح ها !!!!!!

 

هر کس بعد از اعلام نمرات میرفت تو دفتر استاد، خونین و خاکی بر میگشت موهاش ژولیده،اشک در چشم و....

 

یک شکارچی تمساح داشتم پدرش رو در میاوردم.

 

 

 

ما هم یه استاد کنترل داشتیم بچه های سیگنال بدجوری کتک کاریش کردبودن حتا مچ دستشو داغون کرده بودن طوری که بعد از میانترم مجبور شد جزوه چاپی بده چون نمی تونست رو برد بنویسه ترم اخرش بود همه رو از دم انداخت ده درصد قبولی بیشتر نداد من ده گرفتم اما جرات نکردم اعتراض بزارم قاطی داشت امکان انداختن بود خلاطه به خیر گدشت ناپلونی

  • Like 8
ارسال شده در
ما هم یه استاد کنترل داشتیم بچه ای سیگنال بدجوری کتک کاریش کردبودن حتا مچ دستشو داعون کرده بودن طوری که بعد از میانترم مجبور شد جزوه چاپی بده

عجب نانجیبی بودین شما:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

عمار عمار یاسر ... بله یاسر جان بگوشم ...امریکاییا یه ساندیس درست کردن نصفشو می خوری سه روز باتوم میزنی حتما گیر بیار لازم میشه تمام .

  • Like 4
ارسال شده در

دوستان فقط خیلی با دقت پست بدید... :w16:

  • Like 6
ارسال شده در
دوستان فقط خیلی با دقت پست بدید... :w16:

مثل اینکه بعضیا دَم آرش رو ندیدن والا اونم دقت میکرد:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
عجب نانجیبی بودین شما:banel_smiley_4:

 

 

. فک کنم کار همون یاسر و عمار بوده به ما چه بعدشم بره خدا رو شکر کنه ترورش نکردن

 

در ضمن مگه چیه استاد باید این همه سخت گیر باشه هی بچه های مردمو بندازه خزانه اقا رو پر کنه که چی ...فک کرده اینجا شریف یا هاروارد

  • Like 3
ارسال شده در
. فک کنم کار همون یاسر و عمار بوده به ما چه بعدشم بره خدا رو شکر کنه ترورش نکردن

 

در ضمن مگه چیه استاد باید این همه سخت گیر باشه هی بچه های مردمو بندازه خزانه اقا رو پر کنه که چی ...فک کرده اینجا شریف یا هاروارد

 

:w16:

ارسال شده در

یاسر جان استاد برنامه ما رو ترور کن فقط بی زحمت زنه مواظب باش به گناه نیافتی:banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در

ما یه استاد ریاضی مهندسی داریم هم خوب درس میدههم خوب تصحیح می کنه هم خوب نمره میده ولی 50 درصد بچه ها می افتن

بیاین بکشینش چون غیر از اون هیچ استادی تو بخش ما ریاضی بلد نیست

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...