هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 عمار عمار یاسر ....عمار جان بگوشم ...یاسر جان یه استاد کنترل هست که پایان ترمشو خیلی سخت گرفته بدتر هم تصحیح کرده دیگه زحمت ترورش افتاد باشما تمام . باشه عمار جان اما کاش استاد کوانتمی ، فیزیک هسته ای جیزی بود کسی شک نمی کرد تمامو نه دیگه رشته ما نداره اینا رو برو اجرت با سید الشهدا برادر تمام . 11
کهربا 18091 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 یاسر ما هم یه استاد مدار داریم بیا نقش عزرائیل رو براش بازی کن ! :persiana__hahaha: 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 ما یک استاد ریاضیات مهندسی داشتیم. اتاقش معروف بود به اتاق تمساح ها !!!!!! هر کس بعد از اعلام نمرات میرفت تو دفتر استاد، خونین و خاکی بر میگشت موهاش ژولیده،اشک در چشم و.... یک شکارچی تمساح داشتم پدرش رو در میاوردم. 9
هولدن کالفیلد 19948 مالک ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 عمار عمار یاسر ...یاسر جان بگوشم ... میدان تحریر بدجوری شلوغ شده بریم کمکشون .. نه برادر اونجا ساندیس نمی دن ارزش نداره 5
هولدن کالفیلد 19948 مالک ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 ما یک استاد ریاضیات مهندسی داشتیم. اتاقش معروف بود به اتاق تمساح ها !!!!!! هر کس بعد از اعلام نمرات میرفت تو دفتر استاد، خونین و خاکی بر میگشت موهاش ژولیده،اشک در چشم و.... یک شکارچی تمساح داشتم پدرش رو در میاوردم. ما هم یه استاد کنترل داشتیم بچه های سیگنال بدجوری کتک کاریش کردبودن حتا مچ دستشو داغون کرده بودن طوری که بعد از میانترم مجبور شد جزوه چاپی بده چون نمی تونست رو برد بنویسه ترم اخرش بود همه رو از دم انداخت ده درصد قبولی بیشتر نداد من ده گرفتم اما جرات نکردم اعتراض بزارم قاطی داشت امکان انداختن بود خلاطه به خیر گدشت ناپلونی 8
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 ما هم یه استاد کنترل داشتیم بچه ای سیگنال بدجوری کتک کاریش کردبودن حتا مچ دستشو داعون کرده بودن طوری که بعد از میانترم مجبور شد جزوه چاپی بده عجب نانجیبی بودین شما 4
هولدن کالفیلد 19948 مالک ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 عمار عمار یاسر ... بله یاسر جان بگوشم ...امریکاییا یه ساندیس درست کردن نصفشو می خوری سه روز باتوم میزنی حتما گیر بیار لازم میشه تمام . 4
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 دوستان فقط خیلی با دقت پست بدید... مثل اینکه بعضیا دَم آرش رو ندیدن والا اونم دقت میکرد 4
هولدن کالفیلد 19948 مالک ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 عجب نانجیبی بودین شما . فک کنم کار همون یاسر و عمار بوده به ما چه بعدشم بره خدا رو شکر کنه ترورش نکردن در ضمن مگه چیه استاد باید این همه سخت گیر باشه هی بچه های مردمو بندازه خزانه اقا رو پر کنه که چی ...فک کرده اینجا شریف یا هاروارد 3
کهربا 18091 ارسال شده در 9 اردیبهشت، 2011 . فک کنم کار همون یاسر و عمار بوده به ما چه بعدشم بره خدا رو شکر کنه ترورش نکردن در ضمن مگه چیه استاد باید این همه سخت گیر باشه هی بچه های مردمو بندازه خزانه اقا رو پر کنه که چی ...فک کرده اینجا شریف یا هاروارد
VINA 31339 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2011 یاسر جان استاد برنامه ما رو ترور کن فقط بی زحمت زنه مواظب باش به گناه نیافتی:banel_smiley_52: 1
afshin18 11176 ارسال شده در 10 اردیبهشت، 2011 ما یه استاد ریاضی مهندسی داریم هم خوب درس میدههم خوب تصحیح می کنه هم خوب نمره میده ولی 50 درصد بچه ها می افتن بیاین بکشینش چون غیر از اون هیچ استادی تو بخش ما ریاضی بلد نیست 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری