barane eshgh 228 ارسال شده در 8 اردیبهشت، 2011 دوشنبه شب اخبار ساعت 22 شبکه 3 دیداری داشت با دو تن از نخبگان کشور. دکتر x و مهندس y . این دو موفق شده بودند به ساخت چند زیر دریایی روباتیک و اهرم بازویی رباتیک و یک عالمه چیزهای رباتیک دیگه که یادم نیست. مجری رو کرد به دکتر و گفت: "شما با این همه معلومات و افتخار آفرینی، چطور قصد نکردید به خارج از کشور بروید و با امکانات وسیع اونها دست به ابتکار بزنید؟" ایشون پاسخ دادند: "به خاطر یک سری از اعتقاداتم ." مجری پرسید: "می شه بگید مثلاً چی؟" ایشان فرمودند: "مثلاً توالت فرنگی. من در استفاده از توالت فرنگی مشکل دارم و خوشم نمی آید..." خدا را شکر کردم که از زبان یک دکتر نخبه مملکت مفهوم اعتقادات رو هم فهمیدم؛ اون هم در یک رسانه ملی! :icon_pf (34): 13
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 8 اردیبهشت، 2011 راس گفته بند خدا الان سنگ توالت پیش همه اون چیزای که اقایون به نام ارزش و اعتقاد ات بالای منبر و پشت تریبون ها ترویج میکنند با ارزش تره...انچان ریدمانی کردن به اعتقادات و مقدسات مون که همه چی بوی گ... گرفته خیلی واژه ها معنی خودشو ن رو از دست دادن و خیلی چیزای من دراوردی وارد دایره ارزش ها شدن که هیچ سنخیت با خواسته های ما ندارن نمونش همون اصل و مطلقه ولایت کودمش بهتر سنگ توالت یا این ؟ 3
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 8 اردیبهشت، 2011 پس واسه همینه اصن دلم راضی نمیشه واسه رفتن اعتقادات دست و پامونو بسته 4
arian ariaey 1755 ارسال شده در 21 تیر، 2011 تکراری بید بسیارولی ایدئولوژی قاتل تفکر است! لابد این مهندس عزیز هم داشت باور خودشو(اینکه نباید به کشوری جز کشور خودش خدمت کنه) رو توجیح می کرد! اما به نظر من همه جا ایدئولوژی با تفکر در تضاد نیست! 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 21 تیر، 2011 خب چی کارش داری بنده خدا رو ؟ به توالت فرنگی اعتقاد نداره ! 3
Khakestari 613 ارسال شده در 21 تیر، 2011 واقعااااااااا .... حالا اون روز شبکه 5 فکر کنم اسم برنامش تهران 20 بود ... داشتن راجع به اینکه کنکور قراره شرط معدل بشه از یکی از مسئولا سوال میپرسیدن .. مجریه بر گشت گفت "اگه کنکور به شرط معدل بشه , ما الان حدود 3 هزار نفر تو ایران تو رشته ی ریاضی معدل 20 داریم , همشونم میخوان برن شریف درس بخونن , بعد شما چه جوری 300 نفر از بینشون انتخاب میکنید ؟" بعد مسئول محترم در جواب برگشت گفت "نمره های ریاضی و فیزیکشون رو نگاه میکنیم!" یعنی تا این حد یه مسوول ... بوده دیگه مسئول مملکت که اینجوری جواب بده ...نخبشم همونی میشه که شما گفتید دیگه...!!!؟ 9
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 21 تیر، 2011 دوشنبه شب اخبار ساعت 22 شبکه 3 دیداری داشت با دو تن از نخبگان کشور. دکتر x و مهندس y . این دو موفق شده بودند به ساخت چند زیر دریایی روباتیک و اهرم بازویی رباتیک و یک عالمه چیزهای رباتیک دیگه که یادم نیست. مجری رو کرد به دکتر و گفت: "شما با این همه معلومات و افتخار آفرینی، چطور قصد نکردید به خارج از کشور بروید و با امکانات وسیع اونها دست به ابتکار بزنید؟" ایشون پاسخ دادند: "به خاطر یک سری از اعتقاداتم ." مجری پرسید: "می شه بگید مثلاً چی؟" ایشان فرمودند: "مثلاً توالت فرنگی. من در استفاده از توالت فرنگی مشکل دارم و خوشم نمی آید..." خدا را شکر کردم که از زبان یک دکتر نخبه مملکت مفهوم اعتقادات رو هم فهمیدم؛ اون هم در یک رسانه ملی! :icon_pf (34): جدی میفرمایید واقعا اینو گفته؟ اگه واقعا گفته منظور داشته نه اینکه واقعا منظورش توالت فرنگی بوده اونا یه جواب دیگه ازش میخواستن ،میخواستن که دروغ بگه اونم ترجیح داده نه راست بگه نه دروغ زده جاده خاکی 5
barane eshgh 228 مالک ارسال شده در 21 تیر، 2011 جدی میفرمایید واقعا اینو گفته؟اگه واقعا گفته منظور داشته نه اینکه واقعا منظورش توالت فرنگی بوده اونا یه جواب دیگه ازش میخواستن ،میخواستن که دروغ بگه اونم ترجیح داده نه راست بگه نه دروغ زده جاده خاکی وقتی همه جاده های خاکی ایران به توالت فرنگی ختم می شوند!:icon_pf (34):,rjd 1
p mehdi q 6226 ارسال شده در 21 تیر، 2011 چرا دارید می خندید ؟ من که ندیدم . این مصاحبه رو اما عجیبه که شما توانایی علمی طرف رو ول کردید و چسبیدید به یه بخشی که ممکنه به گوشه و کنایه گفته باشه میدونید یاد بچگی هام افتادم که با دوستامون سر کوچه میشستیم و منتظر سوتی یه نفر بودم تا بهش تیکه بندازیم 2
Saman_88 8062 ارسال شده در 21 تیر، 2011 چرا دارید می خندید ؟ من که ندیدم . این مصاحبه رو اما عجیبه که شما توانایی علمی طرف رو ول کردید و چسبیدید به یه بخشی که ممکنه به گوشه و کنایه گفته باشه میدونید یاد بچگی هام افتادم که با دوستامون سر کوچه میشستیم و منتظر سوتی یه نفر بودم تا بهش تیکه بندازیم خب عزیز من میتونست دلیل دیگه ای بیاره ! چرا دلیل نرفتنش رو توالت عنوان کرده ؟ 1
p mehdi q 6226 ارسال شده در 21 تیر، 2011 خب عزیز من میتونست دلیل دیگه ای بیاره !چرا دلیل نرفتنش رو توالت عنوان کرده ؟ دو حالت داره یا منظور داشته از حرفش یا سوتی داده اما این دلیل نمیشه که در مورد یه شخصیت علمی اینجوری صحبت شه دیدید وقتی نمره میخوایم میریم دم در اتاق استاد و هی دکتر دکتر میکنیم .... وقتی 2 ساعت صبر میکنیم تا بریم تو یه صحبتی بکنیم . وقتی موفق میشیم . فکر میکنیم قله اورستو فتح کردیم ..... خب این دکترم از همون دکتراست دیگه ... پستا رو میخوندم . نظرات یه جوری بود که همه حس استادی بهشون دست داده بود و داشتن شاگردشونو نصیحت میکردن ..:JC_thinking: مردونه اگر نصف موفقیت های همین آدمو به دست بیاریم، ادعامون لایه اوزونو سوراخ نمیکنه؟ .. ببخشید . امروز یه اتفاقی افتاده بود . خیلی شاکی بودم:there:
EOS 14529 ارسال شده در 21 تیر، 2011 این صداقتشون من رو شگفت زده کرده ! :icon_pf (34): یه روز یکی از استادامون می گفت ما ایرانی ها دنیا رو هم که فتح کنیم باز هم درگیر این هستیم که اول با پای چپ وارد دستشویی بشیم یا با پای راست ! و یا لوله آفتابه امون باید چند سانت باشه که ....... واقعا که تاسف داره شخصیت بزرگ علمی مملک چنین حرفی از دهنش خارج بشه چه برسه به این که توی رسانه ملی هم عنوانش کنه . 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری