رفتن به مطلب

اعتقادات!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دوشنبه شب اخبار ساعت 22 شبکه 3 دیداری داشت با دو تن از نخبگان کشور. دکتر x و مهندس y . این دو موفق شده بودند به ساخت چند زیر دریایی روباتیک و اهرم بازویی رباتیک و یک عالمه چیزهای رباتیک دیگه که یادم نیست. مجری رو کرد به دکتر و گفت: "شما با این همه معلومات و افتخار آفرینی، چطور قصد نکردید به خارج از کشور بروید و با امکانات وسیع اونها دست به ابتکار بزنید؟"

ایشون پاسخ دادند: "به خاطر یک سری از اعتقاداتم ." مجری پرسید: "می شه بگید مثلاً چی؟"

ایشان فرمودند: "مثلاً توالت فرنگی. من در استفاده از توالت فرنگی مشکل دارم و خوشم نمی آید..." خدا را شکر کردم که از زبان یک دکتر نخبه مملکت مفهوم اعتقادات رو هم فهمیدم؛ اون هم در یک رسانه ملی!

 

:icon_pf (34):

  • Like 13
ارسال شده در

راس گفته بند خدا الان سنگ توالت پیش همه اون چیزای که اقایون به نام ارزش و اعتقاد ات بالای منبر و پشت تریبون ها ترویج میکنند با ارزش تره...انچان ریدمانی کردن به اعتقادات و مقدسات مون که همه چی بوی گ... گرفته خیلی واژه ها معنی خودشو ن رو از دست دادن و خیلی چیزای من دراوردی وارد دایره ارزش ها شدن که هیچ سنخیت با خواسته های ما ندارن نمونش همون اصل و مطلقه ولایت کودمش بهتر سنگ توالت یا این ؟

  • Like 3
ارسال شده در

پس واسه همینه اصن دلم راضی نمیشه واسه رفتن :ws28: اعتقادات دست و پامونو بسته :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

تکراری بید بسیار

ولی

ایدئولوژی قاتل تفکر است!

  • Like 9
  • 2 ماه بعد...
ارسال شده در
تکراری بید بسیار

ولی

ایدئولوژی قاتل تفکر است!

 

لابد این مهندس عزیز هم داشت باور خودشو(اینکه نباید به کشوری جز کشور خودش خدمت کنه) رو توجیح می کرد! اما به نظر من همه جا ایدئولوژی با تفکر در تضاد نیست!

  • Like 3
ارسال شده در

خب چی کارش داری بنده خدا رو ؟

به توالت فرنگی اعتقاد نداره !:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

واقعااااااااا ....

 

حالا اون روز شبکه 5 فکر کنم اسم برنامش تهران 20 بود ...

داشتن راجع به اینکه کنکور قراره شرط معدل بشه از یکی از مسئولا سوال میپرسیدن ..

 

مجریه بر گشت گفت "اگه کنکور به شرط معدل بشه , ما الان حدود 3 هزار نفر تو ایران تو رشته ی ریاضی معدل 20 داریم , همشونم میخوان برن شریف درس بخونن , بعد شما چه جوری 300 نفر از بینشون انتخاب میکنید ؟"

 

بعد مسئول محترم در جواب برگشت گفت "نمره های ریاضی و فیزیکشون رو نگاه میکنیم!"

 

یعنی تا این حد یه مسوول ... بوده :ws3:

دیگه مسئول مملکت که اینجوری جواب بده ...نخبشم همونی میشه که شما گفتید دیگه...!!!؟

  • Like 9
ارسال شده در

امروز روی مود خنده افتادم، سپاس:ws28::ws28::ws28::ws28::ws28::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

 

دوشنبه شب اخبار ساعت 22 شبکه 3 دیداری داشت با دو تن از نخبگان کشور. دکتر x و مهندس y . این دو موفق شده بودند به ساخت چند زیر دریایی روباتیک و اهرم بازویی رباتیک و یک عالمه چیزهای رباتیک دیگه که یادم نیست. مجری رو کرد به دکتر و گفت: "شما با این همه معلومات و افتخار آفرینی، چطور قصد نکردید به خارج از کشور بروید و با امکانات وسیع اونها دست به ابتکار بزنید؟"

ایشون پاسخ دادند: "به خاطر یک سری از اعتقاداتم ." مجری پرسید: "می شه بگید مثلاً چی؟"

ایشان فرمودند: "مثلاً توالت فرنگی. من در استفاده از توالت فرنگی مشکل دارم و خوشم نمی آید..." خدا را شکر کردم که از زبان یک دکتر نخبه مملکت مفهوم اعتقادات رو هم فهمیدم؛ اون هم در یک رسانه ملی!

 

:icon_pf (34):

جدی میفرمایید واقعا اینو گفته؟:hanghead:

اگه واقعا گفته منظور داشته نه اینکه واقعا منظورش توالت فرنگی بوده

اونا یه جواب دیگه ازش میخواستن ،میخواستن که دروغ بگه اونم ترجیح داده نه راست بگه نه دروغ زده جاده خاکی

  • Like 5
ارسال شده در

اگر واقعا همچین حرفی زده مقصود جالب و پخته ای داشته.

  • Like 2
ارسال شده در
جدی میفرمایید واقعا اینو گفته؟:hanghead:

اگه واقعا گفته منظور داشته نه اینکه واقعا منظورش توالت فرنگی بوده

اونا یه جواب دیگه ازش میخواستن ،میخواستن که دروغ بگه اونم ترجیح داده نه راست بگه نه دروغ زده جاده خاکی

 

 

وقتی همه جاده های خاکی ایران به توالت فرنگی ختم می شوند!:icon_pf (34):,rjd

  • Like 1
ارسال شده در

چرا دارید می خندید ؟

 

من که ندیدم . این مصاحبه رو

 

اما عجیبه که شما توانایی علمی طرف رو ول کردید و چسبیدید به یه بخشی که ممکنه به گوشه و کنایه گفته باشه

 

 

میدونید یاد بچگی هام افتادم که با دوستامون سر کوچه میشستیم و منتظر سوتی یه نفر بودم تا بهش تیکه بندازیم

  • Like 2
ارسال شده در
چرا دارید می خندید ؟

 

من که ندیدم . این مصاحبه رو

 

اما عجیبه که شما توانایی علمی طرف رو ول کردید و چسبیدید به یه بخشی که ممکنه به گوشه و کنایه گفته باشه

 

 

میدونید یاد بچگی هام افتادم که با دوستامون سر کوچه میشستیم و منتظر سوتی یه نفر بودم تا بهش تیکه بندازیم

خب عزیز من میتونست دلیل دیگه ای بیاره !

چرا دلیل نرفتنش رو توالت عنوان کرده ؟

  • Like 1
ارسال شده در
خب عزیز من میتونست دلیل دیگه ای بیاره !

چرا دلیل نرفتنش رو توالت عنوان کرده ؟

 

 

دو حالت داره

 

یا منظور داشته از حرفش

 

یا سوتی داده

 

 

اما این دلیل نمیشه که در مورد یه شخصیت علمی اینجوری صحبت شه

 

 

دیدید وقتی نمره میخوایم میریم دم در اتاق استاد و هی دکتر دکتر میکنیم .... وقتی 2 ساعت صبر میکنیم تا بریم تو یه صحبتی بکنیم . وقتی موفق میشیم . فکر میکنیم قله اورستو فتح کردیم ..... خب این دکترم از همون دکتراست دیگه ...

 

پستا رو میخوندم . نظرات یه جوری بود که همه حس استادی بهشون دست داده بود و داشتن شاگردشونو نصیحت میکردن ..:JC_thinking:

 

مردونه اگر نصف موفقیت های همین آدمو به دست بیاریم، ادعامون لایه اوزونو سوراخ نمیکنه؟ ..

 

 

 

 

 

 

ببخشید . امروز یه اتفاقی افتاده بود . خیلی شاکی بودم:there:

 

 

 

 

 

ارسال شده در

این صداقتشون من رو شگفت زده کرده ! :icon_pf (34):

یه روز یکی از استادامون می گفت ما ایرانی ها دنیا رو هم که فتح کنیم باز هم درگیر این هستیم که اول با پای چپ وارد دستشویی بشیم یا با پای راست ! و یا لوله آفتابه امون باید چند سانت باشه که ....... :sigh:

 

واقعا که تاسف داره شخصیت بزرگ علمی مملک چنین حرفی از دهنش خارج بشه چه برسه به این که توی رسانه ملی هم عنوانش کنه

 

 

 

.

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...