رفتن به مطلب

پل خورشید باد ( The Solar Wind bridge concept )


ارسال های توصیه شده

پل ها به طور کلی در معرض عناصر مختلفی هستند، بدین معنی که به طور کلی دریافت درصد خوبی از نور آفتاب همراه با برخورداری از باد نسبتا قوی را دارا می باشند. به این دلایل پل مفهومی "خورشید باد" از طراحان ایتالیایی فرانچسکو کولوروزی ، جیووانا ساراسینو و لوئیسا ساراسینو ( Francesco Colarossi, Giovanna Saracino and Luisa Saracino ) جهت ارتباط بین Scilla و Bagnera در ایتالیا پیشنهاد داده شده است. پل پیشنهادی انرژی خورشیدی را از طریق شبکه از سلول های خورشیدی جاسازی شده در سطح جاده مهار می کند ، در حالی که توربین های بادی یکپارچه در فاصله ای که بین ستون های پل خواهد بود ، برای تولید برق از باد مخالف استفاده می شود.

 

سطح جاده این پل به طول 20 کیلومتر (12.4 مایل) از "جاده های خورشیدی" که متشکل از یک شبکه متراکم از سلول های خورشیدی پوشش داده شده با پوشش پلاستیکی شفاف و با دوام ارائه kWh 11،200،000 برق در سال استساخته خواهد شد. طراحان می گویند این سیستم، در ترکیب با 26 توربین های بادی یکپارچه زیر پل توان تولید 36،000،000 kWh برق در هر سال را دارد که برق کافی برای حدود 15،000 خانه تامین می کند.

 

علاوه بر این "جاده های خورشیدی،" سطح بالای پل شامل گلخانه ای خورشیدی برای رشد انواع گیاهان می باشد و رانندگان قادر خواهند بود تا با توقف در کنار پل برخی از میوه های تازه و سبزیجات را خریداری کنند. در حالی که با بهره گیری از دیدگاه پل مناظر بدیعی را نظاره کنند.

 

 

solar-wind-bridge-1.jpg

 

solar-wind-bridge.jpg

 

solar-wind-bridge-2.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...