رفتن به مطلب

ایران ف ی لترشكن‌ها را از كار انداخت گامی دیگر بسوی آزادی!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

ایران ف ی لترشكن‌ها را از كار انداخت گامی دیگر بسوی آزادی!!!

تحقیقات مركز Tor نشان می‌دهد كه میزان جریان ارتباطات از طریق ssl دچار كاهش شده و به 2 كیلوبیت در ثانیه رسیده است كه در واقع می‌شود گفت عملا مسدود شده است. این مشكل شامل ssh, ssl, vpns و دیگر فناوری‌های پراكسی نیز می‌شود. در حال حاضر این مركز بر روی اینكه چه اتفاقی دارد می‌افتد و وسایل احتمالی برای مقابله با آن، كار می‌كند.

 

طی 48 ساعت گذشته فایروالِ ایرانی پرشین كبیر (Great Persian Firewall) تعدادی از *****شكن ها از جمله Tor را مسدود كرده است.

 

به گزارش مشرق، مركز Tor در اطلاعیه‌ای اذعان كرده است كه كاربران و جمعیت پراكندة یهودیان در ایران به این مركز گزارش داده‌اند كه نرم‌افزارهای *****شكن Tor, Hot Spot Shield, UltraSurf و Freegate همگی شاهد مشكلات اتصال از داخل ایران با دنیای خارج می‌باشند.

 

تحقیقات مركز Tor نشان می‌دهد كه میزان جریان ارتباطات از طریق ssl دچار كاهش شده و به 2 كیلوبیت در ثانیه رسیده است كه در واقع می‌شود گفت عملا مسدود شده است. این مشكل شامل ssh, ssl, vpns و دیگر فناوری‌های پراكسی نیز می‌شود. در حال حاضر این مركز بر روی اینكه چه اتفاقی دارد می‌افتد و وسایل احتمالی برای مقابله با آن، كار می‌كند.

 

گفتنی است ***** شكن "تور" در مركز تحقیقات نیروی دریایی ارتش آمریكا طراحی شده است.

  • Like 9
ارسال شده در

همه چی داغونه ... من چقدر خوشحالم!

 

خب این اسیب دوطرفه هست نیست؟

البته یه بحثی هم تو مجلس راه انداخته بودن درزمینه حفاظت اطلاعات دستگاههای دولتی که برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مجبورند با هماهنگی کمیته فیلــترینگ از این نرم افزارها استفاده کنن وخب احتمال بالایی درمورد ازدست رفتن اطلاعات محرمانه درصورت استفاده ازاین نرم افزارها وجود داره

  • Like 2
ارسال شده در
ایران ف ی لترشكن‌ها را از كار انداخت گامی دیگر بسوی آزادی!!!

تحقیقات مركز tor نشان می‌دهد كه میزان جریان ارتباطات از طریق ssl دچار كاهش شده و به 2 كیلوبیت در ثانیه رسیده است كه در واقع می‌شود گفت عملا مسدود شده است. این مشكل شامل ssh, ssl, vpns و دیگر فناوری‌های پراكسی نیز می‌شود. در حال حاضر این مركز بر روی اینكه چه اتفاقی دارد می‌افتد و وسایل احتمالی برای مقابله با آن، كار می‌كند.

 

طی 48 ساعت گذشته فایروالِ ایرانی پرشین كبیر (great persian firewall) تعدادی از *****شكن ها از جمله tor را مسدود كرده است.

 

به گزارش مشرق، مركز tor در اطلاعیه‌ای اذعان كرده است كه كاربران و جمعیت پراكندة یهودیان در ایران به این مركز گزارش داده‌اند كه نرم‌افزارهای *****شكن tor, hot spot shield, ultrasurf و freegate همگی شاهد مشكلات اتصال از داخل ایران با دنیای خارج می‌باشند.

 

تحقیقات مركز tor نشان می‌دهد كه میزان جریان ارتباطات از طریق ssl دچار كاهش شده و به 2 كیلوبیت در ثانیه رسیده است كه در واقع می‌شود گفت عملا مسدود شده است. این مشكل شامل ssh, ssl, vpns و دیگر فناوری‌های پراكسی نیز می‌شود. در حال حاضر این مركز بر روی اینكه چه اتفاقی دارد می‌افتد و وسایل احتمالی برای مقابله با آن، كار می‌كند.

 

گفتنی است ***** شكن "تور" در مركز تحقیقات نیروی دریایی ارتش آمریكا طراحی شده است.

 

دروغه بابا

این خبر همون دیشب که اعلام شد من با وی پی ان داشتم کار میکردم

 

به این میگن شایعه پراکنی از نوع ایرانی

  • Like 1
ارسال شده در

دستشون درد نکنه!!

 

:icon_razz:

ارسال شده در

البته این چیزا همش گذراست دوستان.....

 

اینترنت جهانه نا محدوده و اصلا از نظر علم شبکه چیزی به نام محدودیت برای اینترنت وجود نداره....

 

هر فایر والی هم راه گذر مخصوص خودش رو داره......

 

حالا اگه همه پرتهای فایروال هم توی ایران ببینیند باز هم هزاران راه برای گذشتن از این سد وجود داره....

 

در حقیقت وجود سد یه نوع توهمه..

 

در ضمن پورت vpn هم با پورت نرم افزارهای ***** شکن فرق داره.......

 

پورت وی پی ان شماره 1786 هستش که مرکز ارتباطات رادیویی در مواقع بسیار ضروری این پورت میبنده چون شرکتهای بزرگی از جمله ذوب آهن از طریق وی پی ان به مراکزشون در کشورهای اروپایی وصل میشن .......

 

فعلا بهترین روش برای عبور از هیلتر وی پی ان هستش..

  • Like 7
ارسال شده در
دروغه بابا

این خبر همون دیشب که اعلام شد من با وی پی ان داشتم کار میکردم

 

به این میگن شایعه پراکنی از نوع ایرانی

دروغ که نیست

حداقل درباره *****شکنها من مدتیه دارم میشنوم که همه ی دوستام که از *****شکن استفاده میکنن میگن همه ی *****شکنارو از کار انداختن و مدتیه هیچ کدوم نمیتونن از *****ینگ رد بشن. با هیچ *****شکنی ..

  • Like 1
ارسال شده در
دروغ که نیست

حداقل درباره *****شکنها من مدتیه دارم میشنوم که همه ی دوستام که از *****شکن استفاده میکنن میگن همه ی *****شکنارو از کار انداختن و مدتیه هیچ کدوم نمیتونن از *****ینگ رد بشن. با هیچ *****شکنی ..

 

 

اونا که خیلی وقته به رحمت خدا رفتن

کی دیگه اولترا استفاده میکنه ؟

 

من گفتم وی پی ان

ارسال شده در
البته این چیزا همش گذراست دوستان.....

 

اینترنت جهانه نا محدوده و اصلا از نظر علم شبکه چیزی به نام محدودیت برای اینترنت وجود نداره....

 

هر فایر والی هم راه گذر مخصوص خودش رو داره......

 

حالا اگه همه پرتهای فایروال هم توی ایران ببینیند باز هم هزاران راه برای گذشتن از این سد وجود داره....

 

در حقیقت وجود سد یه نوع توهمه..

 

در ضمن پورت vpn هم با پورت نرم افزارهای ***** شکن فرق داره.......

 

پورت وی پی ان شماره 1786 هستش که مرکز ارتباطات رادیویی در مواقع بسیار ضروری این پورت میبنده چون شرکتهای بزرگی از جمله ذوب آهن از طریق وی پی ان به مراکزشون در کشورهای اروپایی وصل میشن .......

 

فعلا بهترین روش برای عبور از هیلتر وی پی ان هستش..

 

اخه تو خبر گفته وی پی ان ها رو هم بستن

ارسال شده در

نه بابا کجا گفته وی پی ان گفته vpns که وی پی ان اس یه پروتکل لایه چهار شبکست و با وی پی ان فرق داره...

  • Like 7
ارسال شده در

puff که هنوز کار میکنه vpn هم همینطور :ws51:

ارسال شده در
اخه تو خبر گفته وی پی ان ها رو هم بستن

 

 

تو خبر اینو گفته :

تحقیقات مركز Tor نشان می‌دهد كه میزان جریان ارتباطات از طریق ssl دچار كاهش شده و به 2 كیلوبیت در ثانیه رسیده است كه در واقع می‌شود گفت عملا مسدود شده است. این مشكل شامل ssh, ssl, vpns و دیگر فناوری‌های پراكسی نیز می‌شود.

  • Like 1
ارسال شده در
همه چی داغونه ... من چقدر خوشحالم!

 

خب این اسیب دوطرفه هست نیست؟

البته یه بحثی هم تو مجلس راه انداخته بودن درزمینه حفاظت اطلاعات دستگاههای دولتی که برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مجبورند با هماهنگی کمیته فیلــترینگ از این نرم افزارها استفاده کنن وخب احتمال بالایی درمورد ازدست رفتن اطلاعات محرمانه درصورت استفاده ازاین نرم افزارها وجود داره

مراکز مهم دولتی اصلا از فیلتـر شکن استفاده نمیکنند.

اغلب یا پورت ازاد براشون میدن یا اینکه کارای دیگه ایی میکنن.

ارسال شده در

فیس بوک نوردی با وی پی ان چه حالی میده :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

"ولو شاء ربک لامن من فی الارض کلهم جمیعاً أفانت تکره الناس حتی یکونوا مؤمنین "

اگرچه پروردگارت می خواست، تمامی اهل زمین – بدون این که اختیاری داشته باشند – ایمان می آوردند، پس آیا تو مردم را به اکراه وا می داری که مؤمن شوند؟ (سوره یونس،آیه ۹۹)

:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
مراکز مهم دولتی اصلا از فیلتـر شکن استفاده نمیکنند.

اغلب یا پورت ازاد براشون میدن یا اینکه کارای دیگه ایی میکنن.

 

فارس نیوز

تابناک

وچندتا سایت کوچکتر دیگه هم همین حرفارو نقل کرده بودن

بله اسم سیستمی که ازشون استفاده میشه رو گفته بودن واینکه ارائه دهنده خدمات یه شرکت چینی هست وبرای همین موضوع هم حساس شده بودن

خواستید لینک معتبر فارس نیوز رو میتونم براتون پیدا کنم

  • Like 1
ارسال شده در
فارس نیوز

تابناک

وچندتا سایت کوچکتر دیگه هم همین حرفارو نقل کرده بودن

بله اسم سیستمی که ازشون استفاده میشه رو گفته بودن واینکه ارائه دهنده خدمات یه شرکت چینی هست وبرای همین موضوع هم حساس شده بودن

خواستید لینک معتبر فارس نیوز رو میتونم براتون پیدا کنم

 

ایشون خودش گردابه همه چیز رو میدونه...:banel_smiley_4:

3 ماه پیش هم گفت من میدونم به زودی فیس بوک از فیلـتر در میاد :ws51:

چون آقای فیلتـریان آشنای نزدیکه و این حرفا

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...