رفتن به مطلب

کارگاه آموزشي کاربرد تلفن همراه در استقرار و مميزي سيستم هاي مديريت


ارسال های توصیه شده

کارگاه آموزشي کاربرد تلفن همراه در استقرار و مميزي سيستم هاي مديريت

 

اولين کارگاه آموزشي کاربرد تلفن همراه در استقرار و مميزي سيستم هاي مديريت با همکاري برخي بانک هاي معظم کشور در تهران برگزار مي شود.

 

به گزارش موج، در پي تاکيدهاي مقام معظم رهبري طي سال گذشته مبني بر اصلاح الگوي مصرف، گام هاي بلندي براي صرفه جويي سراسري در مصرف کاغذ و انرژي آغاز و برداشته شده است. در اين ميان "جي آي سي"(gic) اقدام به تدوين و تبديل استقرار و مميزي سيستم هاي مديريت بر روي تلفن هاي همراه کرد.

براساس اقدام صورت گرفته، سازمان ها مي توانند از خدمات انحصاري "جي آي سي" به جاي انبوهي از کاغذ در سيستم هاي مديريت و بر اساس استاندادرهاي بين المللي از تلفن همراه استفاده کنند.

اين سازمان ها براي استفاده از اين روش بايد موفق به اخذ گواهينامه سيستم هاي مديريت از طريق "جي آي سي" و يا ساير موسسات صادرکننده گواهي نامه شده باشند.

همچنين سازمان هايي که درحال استقرار سيستم مديريت براساس استانداردهاي سري ايزو هستند و يا مايل به مميزي سيستم خود بر روي تلفن همراه مي باشند، قادر به استفاده از اين روش هستند.

اين روش مستندسازي و مميزي بر روي تلفن هاي همراه توسط "جي آي سي" در نشريات سازمان بين الملل استاندارد(ايزو) و ساير سازمان هاي بين المللي درج شده و به 11 زبان زنده دنيا ترجمه شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...