رفتن به مطلب

کوچکترین کودک کار مشهد


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

کی از کم سن ترین کودکان کار مشهد صبح های زمستان در خیابانی مشغول به فروختن دستمال کاغذی است.

این عکس در جالی گرفته شده است که یکی از کارکنان پیتزا فروشی که او در کنار مغازه اش نشسته است با رفتار تندی که واقعا برازنده ی یک کودک است ! به او می گوید :" بلند شو از اینجا، مگر چند بار به تو باید بگویم اینجا نشین! با توام! "

البته فروشنده حق دارد، آخر این کودک کنار مغازه نشسته و مانع کسب اوست! کودکی که دوست دارد در سرمای زمستان بازی نکند و دستمال کاغذی بفروشد، سرنوشتی است که خودش خواسته!! و ما آدمها طبق معمول سری از تاسف تکان می‌دهیم و به راه خود می‌رویم... منبع : تابناک

izerm8vl85a8wlhxlc81.jpg

  • Like 13
ارسال شده در

جای سیمین خالیه

برو تو تاپیکش بزن این مطالبو

کودکان کار

  • Like 3
ارسال شده در

کدوم تایپیک؟

  • Like 1
ارسال شده در
کدوم تایپیک؟

 

نوشتم که

کودکان کار

خرجش یه جستجوی کوچولوئه

دی:

  • Like 1
ارسال شده در

ازین دسته کودکان زیادند

مسئولین بهزیستی باید به فکر باشند

البته اکثر این بچه ها افغانی هستند

که به اجبار خانواده هاشون مجبورند کار کنند

  • Like 3
ارسال شده در

بهار جان کودکان کار ایرانی هم کم تر از افغانیا نیستن!!!!

خیلی هاشون هم اصلا خانواده ای ندارن که به اجبار اونا کار کنن!!!

 

واقعا اشکم در اومد:icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در
بهار جان کودکان کار ایرانی هم کم تر از افغانیا نیستن!!!!

خیلی هاشون هم اصلا خانواده ای ندارن که به اجبار اونا کار کنن!!!

 

واقعا اشکم در اومد:icon_pf (34):

میدونم عزیزم

اشک منم در میاد وقتی این بچه ها رو میبینم :ws44:

  • Like 3
ارسال شده در

بدبختی اینجاست که الان در بیشتر اینجور خانواده هااا پدرشون معتااد از آب در میاان و به اجباار بچه ها رو می فرستن کاار کنن تا هزینه مواااد کنند...

  • Like 2
ارسال شده در

من از بچگی دوست داشتم کار کنم چند بار کارت خریدم به داداشام دوبل فروختم:icon_redface:اما اینا رو میبینم که مجبورن جیگرم اتیش میگیره:ws44:

  • Like 2
ارسال شده در

الهیییییییییییی دل ادم اتیش میگیره.

  • Like 1
ارسال شده در

اخه چرا یه تعداد بچه باید در اوج رفاه باشن اما یه تعداد دیگه مثل این پسر باشن؟اخه این حقه؟

  • Like 2
ارسال شده در
اخه چرا یه تعداد بچه باید در اوج رفاه باشن اما یه تعداد دیگه مثل این پسر باشن؟اخه این حقه؟

نه ه ه ه ه ه ه ه ه نیست.....ولی متاسفانه هست

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...