رفتن به مطلب

Samsung I۹۰۰۰ Galaxy S در آزمايشگاه ديجيتال دنياي كامپيوتر و ارتباطات


Fahim

ارسال های توصیه شده

گوشی زیبا با فرمی ساده و صفحه نمایش بزرگ اولین مشخصات ظاهری گوشی GalaxyS i۹۰۰۰ است. ابعاد آن ۹/۹*۲/۶۴*۴/۱۲۲ میلی‌متر با وزن ۱۱۹ گرم یعنی یک گوشی باریک و سبک.

n00016495-b.jpg

 

 

 

پايين صفحه نمايش، سه کليد Home, Back و Menu وجود دارد که دو کلید back و menu از نوع لمسی هستند، همچنین با نگه داشتم طولانی کلید mnu امکان فعال‌سازی search نیز میسر است.

 

 

IMG_6931.jpg

 

در قسمت بالای گوشی پورت استاندارد ۵/۳ میلی‌متری و پورت MicroUSB قرار گرفته که این پورت توسط یک درپوش کشویی محافظ می‌شود. همچین از پورت MicroUSB علاوه بر گوش دادن به موسیقی‌های دلخواه خود می‌توانید به‌ عنوان خروجی TV در صورت داشتن کابل مخصوص (کامپوزیت) استفاده کنید.

 

در پهلوی سمت چپ گوشی دکمه کنترل صدای گوشی و در سمت راست گوشی دکمه خاموش کردن دستگاه تعبیه شده است. در پشت گوشی هم لنز دوربین و اسپیکر دوم قرار گرفته كه البته نبود دکمه مخصوص عکاسی بر روی بدنه گوشی کاملاً محسوس است.

 

IMG_6964.jpg

 

صفحه نمایش لمسی خازنی ۴ اینچی از نوع Super Amoled با رزولوشن ۸۰۰*۴۸۰ پیکسل wvga و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و رابط کاربری TouchWiz ۳.۰ کیفتیی خیره‌کننده برای گوشی GalaxyS i۹۰۰۰ رقم زده است. حساسیت صحفه نمایش کارایی بسیار خوبی دارد همچنین عملکرد آن در زیر نور آفتاب نیز قابل قبول است.

 

گوشی GalaxyS i۹۰۰۰ در دوسری با داشتن حافظه‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی ارائه شده و البته امکان استفاده از کارت‌های حافظه MicroSD و ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت برای گوشی فراهم شده است.

 

IMG_6965.jpg

 

محل کارت حافظه نیز زیر درب باتری قرار گرفته! همچین حجم اختصاص یافته برای Rom گوشی ۲ گیگابایت است. این گوشی دارای یک پردازنده Cortex A۸ ۱ GH و ۵۱۲ مگابات حافظه Ram است. سیستم عامل گوشی هم آندروید ورژن ۲.۱ می‌باشد.

 

کیفیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری

کیفیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری در این گوشی بسیار خوب ارزيابي شد. خروجی هدفون استاندارد ۵/۳ میلی‌متری این اجازه را به شما خواهد داد تا از هر هدفونی به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهید. شاید پخش فرمت ویدویی MKV در این گوشی هیجان‌انگیز باشد.

 

امکانات ارتباطی GalaxyS i۹۰۰۰ موارد خوبی را شامل می‌شود. پشتیبانی از چهار باند EDGE/GPRS/GSM و دو باندHSPA ، امکان اتصال به شبکه‌های محلی بی‌سیم WiFi ، بلوتوث نسخه ۰/۳ و پشتیبانی از پخش استریو A۲DP -USB نسخه ۰/۲، گیرنده داخلی GPS به همراه سرویس نقشه گوگل و امکان مکالمه تصویری ۳G از توانایی‌هاي این گوشی است.

 

كيفيت دوربين و تصويربرداري

GalaxyS i۹۰۰۰ به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی البته بدون فلاش مجهز است. کیفیت تصویربرداری این گوشی شما را راضی نگه خواهد داشت، بویژه فوکوس خودکار قدرتمند آن. همچنین این گوشی مجهز به تشخیص چهره، لبخند و چشمک است. از دیگر امکانات این گوشی GeoTagging است که وظیفه آن مشخص نمودن مکان عکاسی روی نقشه است.

 

sample-1.jpg

 

برزگنمایی دوربین نیز چهار برابر دیجیتال می‌باشد. همچنین شما با این گوشی فیلم‌برداری با ابعاد ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را تجربه خواهید کرد. درواقع شما با داشتن این گوشی یک دوربین فیلم‌برداری HD در اختیار خواهید داشت.

 

نکات منفی

عدم پشتیانی از حافظه برای مرورگر وب، نداشتن فلاش برای دوربین گوشی، نبود کلید اخصاصی برای تصویربرداری، به جا ماندن اثر انگشت بر روی بدنه گوشی، بلندگوی ضعیف.

 

مشخصات فنی Samsung Galaxy S

شبکه ۲.۵G (GSM/ GPRS/ EDGE) : ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ MHz

۳G (HSDPA ۷.۲Mbps, HSUPA ۵.۷۶Mbps) : ۹۰۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ MHz

سیستم عامل Android ۲.۱

صفحه‌نمایش چهار اینچ WVGA (۸۰۰x۴۸۰) – Super AMOLED مجهز به mDNLe

دوربین دوربین عکاسی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین ویدئویی VGA، فوکوس خودکار، عکاسی از خود، Action Shot (عکاسی ازصحنه‌های سریع)، Add me، Stop Motion، Cartoon Shot، Smile Shot، Panorama Shot

ویدئو پخش و ضبط فیلم‌های HD (۷۲۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه)

Codec: Mpeg۴, H.۲۶۴, H.۲۶۳, H۲۶۳Sorenson, DivX/ XviD, VC-۱

فرمت‌های پشتیبانی شده: ۳gp(mp۴)، WMV (asf)، AVI (divx)، MKV، FLV

 

صدا MP۳, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, OGG, AMR-NB, AMR-WB, WAV, MID, AC۳, IMY,

FLAC, XMF

قابلیت‌های دیگر امکان استفاده از AndroidMarket و Samsung Apps برای استفاده از نرم‌افزار‌ها و سرویس‌های اضافی

A-GPS

 

قابلیت واقعیت افزوده به همراه مرورگر مخصوص Layar

پردازنده یک گیگاهرتزی

SMS/ MMS/ Email/ Video Messaging/ Exchange ActiveSync

سنسور‌ها: قطب‌نمای دیجیتال، تشخیص نور محیط، شتاب‌سنج، Proximity sensor

 

حالت کار بدون سیم کارت، Voice Command، RSS Reader، Mobile Widgets، Smart Security

امکانات ارتباطي فناوری بلوتوث نسخه ۳.۰

USB ۲.۰

Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n

حافظه فضای ذخیره‌سازی ۱۶ یا ۸ گیگابایتی، ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM، مجهز به محل نصب کارت‌حافظه (حداکثر ۳۲ گیگابایت)

ابعاد ۲/۶۴x۴/۱۲۲x۹/۹ میلی‌متر، ۱۱۹ گرم

باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...