هوتن 15061 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 مرد میخوای فقط داش حمید سالار هر چی مرد من مخلصتم شما بزرگواری به نظر من نباید هیچ زنی رو طلاق داد باید در این شرایط به تعداد عیالات اضافه کرد نه اینکه از دست داد خدا همه مونو هدایت به اسلام ناب 4
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 خب حالا اینقدر تعریف نکن ازش دور برمیداره من مخلصتم شما بزرگواری به نظر من نباید هیچ زنی رو طلاق داد باید در این شرایط به تعداد عیالات اضافه کرد نه اینکه از دست داد خدا همه مونو هدایت به اسلام ناب بزار جوهر تایپیک شقایق خشک بشه به قول حمید شقایق: زن گل ، ولی خونه باید گلستون باشه ...... یا یه همچین چیزی:4chsmu1: 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 من مخلصتم شما بزرگواری به نظر من نباید هیچ زنی رو طلاق داد باید در این شرایط به تعداد عیالات اضافه کرد نه اینکه از دست داد خدا همه مونو هدایت به اسلام ناب :banel_smiley_4: 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 بزار جوهر تایپیک شقایق خشک بشه به قول حمید شقایق: زن گل ، ولی خونه باید گلستون باشه ...... یا یه همچین چیزی:4chsmu1: :w00::w00: چه نونی به هم قرض میدن 2
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 :w00::w00:چه نونی به هم قرض میدن خُ حمید بزرگتر ماست ... حرفاش سنده 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 خُ حمید بزرگتر ماست ... حرفاش سنده منم از تو بزرگترم چرا حرف من و گوش نمیکنی:brodkavelarg::brodkavelarg: 2
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 منم از تو بزرگترم چرا حرف من و گوش نمیکنی:brodkavelarg::brodkavelarg: خُ .... خُ ......... تو هم بزرگتری .... ولی من حمید رو بعنوان مولا و پیشوای خودم برگزیدم 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 خُ .... خُ ......... تو هم بزرگتری .... ولی من حمید رو بعنوان مولا و پیشوای خودم برگزیدم اون صلاحیت نداره :w00: 2
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 اون صلاحیت نداره :w00: کی اینو میگه :icon_razz::icon_razz::icon_razz: اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگزارید میسوزم و له میشوم .... اما دست از پیشوایم برنمی دارم 2
هوتن 15061 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 کی اینو میگه :icon_razz::icon_razz::icon_razz: اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگزارید میسوزم و له میشوم .... اما دست از پیشوایم برنمی دارم حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت اری به اتفاق جهان میتوان گرفت 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 کی اینو میگه :icon_razz::icon_razz::icon_razz: اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم بگزارید میسوزم و له میشوم .... اما دست از پیشوایم برنمی دارم حمید بیا این شاگردات و جمع کن:w00 2
mohsen 88 10106 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 اگه بتوني شروع تغيير باشي خوبه.بتوني تو وجودش چيز هايي رو زنده كني كه با اون همسر آدم يا هر كس ديگه اي ديدش نسبت به اطراف عوض بشه خيلي هم خوبه.مهم اينه كه نظرات و عقيده هاتو تحميل نكني.بزاري اون خودش راهو پيدا كنه. 7
هوتن 15061 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 حمید بیا این شاگردات و جمع کن:w00 درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب اورد طفل گریز پای را منکه تو درس عاشقی شاگرد اول هستم خانم معلم چرا اخر کلاس نشستم؟ 3
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 حمید بیا این شاگردات و جمع کن:w00 تو رو خدا به مولا چیزی نگین 1
eder 13733 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب اورد طفل گریز پای را منکه تو درس عاشقی شاگرد اول هستم خانم معلم چرا اخر کلاس نشستم؟ حمید زدی تو کار شاعری امروز خوب میای 1
هوتن 15061 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 حمید زدی تو کار شاعری امروز خوب میای باز درب شعردانم باز شد خوب شد گلمنگلی شد ناز شد باز پشت دکه مشتی قلی میکنم تمرین سوت بلبلی 4
asiabadboy 510 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 از نظر من : .... تغییر در انسانها امریست شدنی .... تغییر یافتن ارتباط مستقیم دارد با توانایی فرد - ظرفیت - ویژگیهای اخلاقی .... پس شایسته است تغییرات مادی پس از تغییرات معنوی افراد به وقوع بپیوندد .... تا وقتی افراد ، به درجه مورد نیاز عقل و اندیشه برای تغییرات مادی نرسند .... تغییرات مادی باعث انحراف انها خواهد شد .... تغییر به دو طریق صورت میگیرد .... یا توسط خود شخص .... یا توسط دیگران .... * بهترین نوع تغییر .... تغییر به واسطه خود شخص است .... انقدر عقل و درایتش رشد پیدا میکند که در مقطعی از زندگی ، مسیر خودرا عوض میکند .... * تغییر به واسطه دیگران .... باید فرد عامل از توانایی بالایی برخوردار باشد .... در این خصوص میتوان به طور غیر مستقیم ، زمینه ای برای رشد معنوی افراد به وجود اورد تا به خواست خود تغییر نمایند .... تغییر به واسطه اجبار مردود است .... 7
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 6 فروردین، 2011 وقتي داري با طرف مقابلت صحبت ميكني بايد نهايت تلاشت روانجام بدي براي اينكه بتوني تغييري در او ايجاد كني حالا يا تو موفق ميشي يا او باعث تغيير ت ميشه و متحولت ميكنه فقط نبايد اين جمله كه نميدونم مال كيه رو فراموش كرد " سخت ترين كار دنيا محكوم كردن يك احمق است الكي خون خودتو كثيف نكن خواهشا ":ws3: 6
Fo.Roo.GH 24356 مالک ارسال شده در 6 فروردین، 2011 خوب شد گفتم اسپم نکنید همچین مردی همون بهتر که بره چرا؟؟دلیل بیار هوتن جان من مخلصتم شما بزرگواری به نظر من نباید هیچ زنی رو طلاق داد باید در این شرایط به تعداد عیالات اضافه کرد نه اینکه از دست داد خدا همه مونو هدایت به اسلام ناب اگه بتوني شروع تغيير باشي خوبه.بتوني تو وجودش چيز هايي رو زنده كني كه با اون همسر آدم يا هر كس ديگه اي ديدش نسبت به اطراف عوض بشه خيلي هم خوبه.مهم اينه كه نظرات و عقيده هاتو تحميل نكني.بزاري اون خودش راهو پيدا كنه. چجوری؟؟میتونی بگی کسی که میخواد یه تغییری تو طرفش به وجود بیاره چه راهی رو باید در پیش بگیره؟ 3
Fo.Roo.GH 24356 مالک ارسال شده در 6 فروردین، 2011 از نظر من : .... تغییر در انسانها امریست شدنی .... تغییر یافتن ارتباط مستقیم دارد با توانایی فرد - ظرفیت - ویژگیهای اخلاقی .... پس شایسته است تغییرات مادی پس از تغییرات معنوی افراد به وقوع بپیوندد .... تا وقتی افراد ، به درجه مورد نیاز عقل و اندیشه برای تغییرات مادی نرسند .... تغییرات مادی باعث انحراف انها خواهد شد .... تغییر به دو طریق صورت میگیرد .... یا توسط خود شخص .... یا توسط دیگران .... * بهترین نوع تغییر .... تغییر به واسطه خود شخص است .... انقدر عقل و درایتش رشد پیدا میکند که در مقطعی از زندگی ، مسیر خودرا عوض میکند .... * تغییر به واسطه دیگران .... باید فرد عامل از توانایی بالایی برخوردار باشد .... در این خصوص میتوان به طور غیر مستقیم ، زمینه ای برای رشد معنوی افراد به وجود اورد تا به خواست خود تغییر نمایند .... تغییر به واسطه اجبار مردود است .... ادم فکر میکنه از رو کتاب نوشتی در مورد سه خط اخر....منظور از توانایی بالا چیه؟؟ 5
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری